Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:17 schreef Copycat het volgende:
Staat Mata's opzienbarende (...) maanfilmpje nog op YouTube? Dat was zo schattig.
Dat lachfilmpje deelt-ie natuurlijk alleen met mensen die hem initieel respect tonen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:27 schreef theguyver het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
is prive...
Je moet het wel willen geloven anders verdien je het gewoon nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lachfilmpje deelt-ie natuurlijk alleen met mensen die hem initieel respect tonen.
Ook duidelijk te zien op een eigen foto, gemaakt in de Atacama woestijn, twee maanden geleden. Weet niet of de foto voor anderen te zien is, hoop het wel, trek het uit de Canon-cloudquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
Over cirkeltjes rond de maan gesproken
Ja, is heel duidelijk te zienquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Ook duidelijk te zien op een eigen foto, gemaakt in de Atacama woestijn, twee maanden geleden. Weet niet of het voor anderen te zien is, hoop het wel, trek het uit de Canon-cloud
[ afbeelding ]
Tofquote:
Precies. Is uiteraard ook helemaal niet als bewijs bedoeldquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:43 schreef Pek het volgende:
[..]
TofGewoon met een lullige camera van onder de 200 euro en een amateur telescoop.
Mata's argument dat de recente foto's van de landingsplaatsen zo crappy zijn kan ik dan ook wel begrijpen, alleen is die orbiter gemaakt om de Maan van grote hoogte nauwkeurig in kaart te brengen, niet om in te zoomen op de overblijfselen van de Apollo missies, dat is een leuke bijkomstigheid.
Dat is toch geweldig?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:43 schreef Pek het volgende:
[..]
TofGewoon met een lullige camera van onder de 200 euro en een amateur telescoop.
Mata's argument dat de recente foto's van de landingsplaatsen zo crappy zijn kan ik dan ook wel begrijpen, alleen is die orbiter gemaakt om de Maan van grote hoogte nauwkeurig in kaart te brengen, niet om in te zoomen op de overblijfselen van de Apollo missies, dat is een leuke bijkomstigheid.
Staat zeker in mijn Top 10 "mooiste foto's ooit gemaakt"quote:
Mooie fotoquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Ook duidelijk te zien op een eigen foto, gemaakt in de Atacama woestijn, twee maanden geleden. Weet niet of de foto voor anderen te zien is, hoop het wel, trek het uit de Canon-cloud
[ afbeelding ]
quote:
Dat jij na al die jaren nog steeds niet door heb dat je met een opmerking als deze in BNW alleen maar je eigen onkunde laat zien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 06:57 schreef datismijnmening het volgende:
Wacht éénis niet genoeg.
Aanhangers van de moonhoax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat redneck accent van die vent, Tennessee?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
Over cirkeltjes rond de maan gesproken
http://en.wikipedia.org/wiki/Chromatic_aberrationquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Ook duidelijk te zien op een eigen foto, gemaakt in de Atacama woestijn, twee maanden geleden. Weet niet of de foto voor anderen te zien is, hoop het wel, trek het uit de Canon-cloud
[ afbeelding ]
Misvatting.quote:Op zaterdag 6 december 2014 07:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Of wordt je liever een believer genoemd?
Ik meende dat ik mij al in ONZ bevond
Er zijn wel paralellenquote:
Dit is trouwens mijn beste poging tot nu toequote:Op zaterdag 6 december 2014 11:33 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is BNWquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:45 schreef Pek het volgende:
Haal dan eens die "N" uit nooit weg in de TT, om het weer geloofwaardig te maken
Presenteer dan niet elke hersenscheet van jou als feit, -edit-..."nooit"quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is BNW
De stelling van het topic is Moonhoax
Als je de maanlandingen in een ander perspectief wil bespreken zijn er genoeg subfora daarvoor op FOK!.
Lol.. je hebt wel lef om dat in de openings post te zetten, die verder zelf geen greintje onderbouwing bevat en alleen maar claims die hier al tot in den treuren ontkracht zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:
Zonder daar bewijs voor te leveren.
Heb ik het btw goed dat je nieuwe theorie, dus samenhangt met die van William Karel?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is BNW
De stelling van het topic is Moonhoax
Als je de maanlandingen in een ander perspectief wil bespreken zijn er genoeg subfora daarvoor op FOK!.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Deze is ook erg relevant voor hier. Een analyse van de baan van het stof wat achter de rover opvloog.
http://scitation.aip.org/(...)/5/10.1119/1.3699957
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |