hij is homo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik word spontaan lesbisch van deze jongen. Gelukkig is hij homo en ligt het niet aan mij
Maar een man met ballen huilt niet om een lied van Sjors.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Sjors is een overdreven vrouwelijke man, dan krijg je dat.
Is Sjors homo, NEEEEEEEEEE!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik word spontaan lesbisch van deze jongen. Gelukkig is hij homo en ligt het niet aan mij
hij kan zomaar iets overdwars in z'n mond stopen in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze draagt ook elke keer hakken van 10cm. Dat verkleint ook niet echtquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
hij kan zomaar iets overdwars in z'n mond stopen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Die meiden van Ogene zouden zo van elke willekeurige Poolse straathoek kunnen zijn geplukt door een iets te dronken geile vrachtwagenchauffeur
mijn gay radar werkt niet, het is dat jamai al uit de kast is anders had ik het niet gewetenquote:
Die roodharige hè. Mijn blik wordt altijd naar haar getrokken. Je kan zeggen wat je wil, maar sexy charisma heeft ze wel (oke, of een Poolse hoerenuitstraling, het is maar hoe je het wil noemenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Die meiden van Ogene zouden zo van elke willekeurige Poolse straathoek kunnen zijn geplukt door een iets te dronken geile vrachtwagenchauffeur
verzin eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Vooral die rooie jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die roodharige hè. Mijn blik wordt altijd naar haar getrokken. Je kan zeggen wat ze wil, maar sexy charisma heeft ze wel (oke, of een Poolse hoerenuitstraling, het is maar hoe je het wil noemen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |