quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie ineens voor me dat Trijn in haar songfestivallied een ode aan Jamai brengt: Jamaimaimai
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Trijntje gaat haar nummer nog doen toch? Daarom heb ik 'm aangezet.
Ja, rond d'r ogen was wit, de rest heel donker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:42 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dacht dat ik het me verbeeldde...
Maar er vallen allemaal schaduwen op haar gezicht, daar komt het door lijkt het.
Winston is sociaal en heeft weinig gevoel voor humor, Jamai heeft beide.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf me verbazen dat ik Jamai leuker vind dan Winston.
Winston gaf me een Postcodeloterij gevoel, daar heb ik op vrijdagavond geen zin inquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Winston is sociaal en heeft weinig gevoel voor humor, Jamai heeft beide.
Het is paarse vrijdag dus Jamal krijgt extra puntenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
jamai's dans dingetjes aan het eindequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook, alleen ze mogen het pas zingen als ze cover 459 winnend uitgescheten hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het kennelijk niet begrepen, ik dacht dat ze een liedje hadden geschreven
Jamai is tof. Die gast hoort gewoon op tv en dit soort prestatieklussen passen bij hem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Voor mij liever dit, dan die praatjes om mensen in zijn team te lokken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Oh god Ali, haal een bak kebab en laat ons met rust
Ja, maar ik dacht dat het story of the life gedeelte dat zou zijn... Maar het is echt een nieuw liedje? Geen cover?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook, alleen ze mogen het pas zingen als ze cover 459 winnend uitgescheten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |