Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Die meiden van Ogene zouden zo van elke willekeurige Poolse straathoek kunnen zijn geplukt door een iets te dronken geile vrachtwagenchauffeur
Ik heb ze nog nooit met Poolse hoeren vergelekenquote:
"Ik had een onbestemd gevoel.... *Flats*"quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:59 schreef style2k het volgende:
sjors heeft een happy end . een liedje over zijn leven wow zal een kort liedje worden dan
dan is het een andere geweest. Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit met Poolse hoeren vergeleken
oh? Heb het gemist denk ik.. wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij verlulde Jamai zich...
ja blijkbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is die rooie vent met baar ook homofiel?
Uhhuhquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is die rooie vent met baard ook homofiel?
Hij zei: wil je liever Sjors in de finale? Ofwel: April en Rum hebben stiekem de meeste stemmen, maar er is meer geld te halen voor ome Sjon. Denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh? Heb het gemist denk ik.. wat zei hij dan?
Ja dat is grote homosmurfquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is die rooie vent met baard ook homofiel?
Ik heb bijna een chocoladeletter naar binnen geschovenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Is Sjors homo, NEEEEEEEEEE!!!!![]()
![]()
![]()
Doen! Snel voor kerst oplossenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb bijna een chocoladeletter naar binnen geschoven
Dat was toch die gozer uit Caught in the Act die op de dwarsfluit van Carlo Boszhard speelde?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Allemaal homo!
Eloy Smit was geen homo
haha zou best kunnen. Ook net dat Sjors op dit moment de meeste stemmen had. Je weet dan gewoon dat juist die ander uiteindelijk doorgaat. Zo nep altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zei: wil je liever Sjors in de finale? Ofwel: April en Rum hebben stiekem de meeste stemmen, maar er is meer geld te halen voor ome Sjon. Denk ik
"Het is nog nooit zo spannend geweest" (werkelijke tussenstand 90% om 10% )quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha zou best kunnen. Ook net dat Sjors op dit moment de meeste stemmen had. Je weet dan gewoon dat juist die ander uiteindelijk doorgaat. Zo nep altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |