quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij komt ook vrij veel buiten voor een FOK!ker.
zometeen iets voor jouquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
sorry maar dan toch liever frozen nummers
haten op LVOquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
terror jaap was wel baas maar wat een schijtnummer zeg
hommotjequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
terror jaap was wel baas maar wat een schijtnummer zeg
Ik vind Frozen ook een topfilmquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
ja haat maar op mij jongens, i'll shake it off
wie nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Frozen ook een topfilm
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom zit die vrouwenstem door Fylax te praten?
Tijd dat jij je huiswerk weer gaat doen, je Engelse uitspraak is dramaquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Tijd dat jij je huiswerk weer gaat doen, je Engelse uitspraak is drama
Kusjon, ik zit je net een compliment te maken, dat moest ik even in evenwicht brengen.quote:
Ze is kwart Aboriginal, die hebben allemaal een dikke reedt.quote:
Gefeliquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil even meedelen dat ik nu ook pokemon omega ruby zit te spelen en ik heb net abra gevangen
oke bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil even meedelen dat ik nu ook pokemon omega ruby zit te spelen en ik heb net abra gevangen
dankje, ik heb hem fylax genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat ook alweer? Bij mij doet hij steeds teleport.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
Hier vang ik een RATATATATATAAAAquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier vang ik een RATATATATATAAAA
[ afbeelding ]
Een Ratata van lvl 26 die nog geen Raticate is. Daar moet je niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier vang ik een RATATATATATAAAA
[ afbeelding ]
Het was een hilarische grap, want mijn Mewtwo is Sierd en die zegt wel eens RATATATATAAA.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Ratata van lvl 26 die nog geen Raticate is. Daar moet je niet aan beginnen.
MWAHAAHHAWAHHWFBOEBIWEJIWEJGWE!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een hilarische grap, want mijn Mewtwo is Sierd en die zegt wel eens RATATATATAAA.
Lachen zul je!
Op welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MWAHAAHHAWAHHWFBOEBIWEJIWEJGWE!
Kus was ik een beetje verliefd op.
Alle 4 inderdaad, er kwam alleen nog maar schuim uit!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke?
[ afbeelding ]
Ik op allemaal![]()
welke van de vier¿quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Behalve op die ene met die domme blik
die linkse vond ik altijd veruit de geilstequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke?
[ afbeelding ]
Ik op allemaal![]()
De rechtsequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke?
[ afbeelding ]
Ik op allemaal![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle 4 inderdaad, er kwam alleen nog maar schuim uit!
ahahaha ;Dquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
omdat jullie zo geinteresseerd waren even mijn team na 5 uur speeltijd
Arya - level 20 Combusken
Helena - Level 13 Ralts
Boyd - Level 13 Slakoth
Chuck - Level 11 Magikap
Zig Zag - Level 14 Zigzagoon(voor de hm's je weet)
gr gr
De echte Emile is veeeel knapper!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Emile
Hardcore heeft te veel BPM.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Wat moet je nou met dit soort muziek. Nuchter is het kut en na wat pillen is het te langzaam.
Jij was goed te verstaan hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was ik ook zo slecht te verstaan?
Kut is meestal duidelijker hoorquote:
groetjes, meer nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Toooooot wat zei je over mijKon t niet verstaan
Cutequote:
Hij zeiquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Toooooot wat zei je over mijKon t niet verstaan
flikkerquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
ey doe mijn nummer man je hoort die kut achterhoeker toch niet
quote:
Je was hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik had de radio nog aanstaan dus alles liep achter
Doe normell menquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
ey doe mijn nummer man je hoort die kut achterhoeker toch niet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zei
Paxje ik wil je kindje
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zei
Paxje ik wil je kindje
Een beetje wel ja, maar dat mag de pret niet drukken!quote:
Beetje zachtquote:
Dit is geen Dire Straits volgens mij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fokker89, accepteer jij ook Dire Straits?
als jij daar op kan dansen welquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fokker89, accepteer jij ook Dire Straits?
Die van mij zijn voorgoed verneukt. Ik zal nooit meer kunnen luisteren nu.quote:
Hoe oud is je zusjequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je hebt mijn zusje weggejaagd met deze 'muziek'.
ik ga zo de groetjes doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Jennifer Paige weer aangezet
Waarom stuurde je geen pics toen ik daar zonet specifiek om vroeg?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je hebt mijn zusje weggejaagd met deze 'muziek'.
Omdat ze meeluistert.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom stuurde je geen pics toen ik daar zonet specifiek om vroeg?
gardevoir powerquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
heb nu een gymfight tegen de 2de gymleader brawly. hij gebruikt fighting pokemon dus met mijn psychic pokemon ralts moet het wel goedkomen denk ik.
gr gr
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als derde, een podiumplek, niet gek
Maar ik accepteer jou als baas boven baas
Fylax en ik zijn bffs door dik en dunquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax klonk eventjes mad, maar ik zal dat wel verkeerd hebben gehoord.
Jij bent dik hij is dunquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax en ik zijn bffs door dik en dun
door 'n vliegquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wilt een keer verkragt word'n
Dit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje een Etsu opmerking van Toto.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet waar toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:03 schreef Toto69 het volgende:
verzoekje gedaan voor @JOHANNES @ PAXCON
Die man kan gewoon ALLESquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Danny Vera heeft deze ook een keertje onherstelbaar gecufferd
DM naar mijquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef richolio het volgende:
Ik heb een verzoekje, waar kan ik die indienen?
Bij Fokker in DMquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef richolio het volgende:
Ik heb een verzoekje, waar kan ik die indienen?
voice message = altijd backquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef Toto69 het volgende:
Paxje heeft een voice message van mij ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |