Kusjon, ik zit je net een compliment te maken, dat moest ik even in evenwicht brengen.quote:
Ze is kwart Aboriginal, die hebben allemaal een dikke reedt.quote:
Gefeliquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil even meedelen dat ik nu ook pokemon omega ruby zit te spelen en ik heb net abra gevangen
oke bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil even meedelen dat ik nu ook pokemon omega ruby zit te spelen en ik heb net abra gevangen
dankje, ik heb hem fylax genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat ook alweer? Bij mij doet hij steeds teleport.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
Hier vang ik een RATATATATATAAAAquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier vang ik een RATATATATATAAAA
[ afbeelding ]
Een Ratata van lvl 26 die nog geen Raticate is. Daar moet je niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier vang ik een RATATATATATAAAA
[ afbeelding ]
Het was een hilarische grap, want mijn Mewtwo is Sierd en die zegt wel eens RATATATATAAA.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Ratata van lvl 26 die nog geen Raticate is. Daar moet je niet aan beginnen.
MWAHAAHHAWAHHWFBOEBIWEJIWEJGWE!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een hilarische grap, want mijn Mewtwo is Sierd en die zegt wel eens RATATATATAAA.
Lachen zul je!
Op welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MWAHAAHHAWAHHWFBOEBIWEJIWEJGWE!
Kus was ik een beetje verliefd op.
Alle 4 inderdaad, er kwam alleen nog maar schuim uit!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke?
[ afbeelding ]
Ik op allemaal![]()
welke van de vier¿quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Behalve op die ene met die domme blik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |