Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hoeft niet lesbisch te zijn om eens sex te willen met een vrouw. Yes please!
Geen dates.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere reacties binnen 3.... 2.... 1....
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
[..]
Geen dates.
Ik ken nog wel een hele leuke jongen in Haarlem.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha. Ik ben gemiddeld maar ik heb een fantastische persoonlijkheid. En tieten, dat moet ik er verplicht bijzeggen van vriend.
[..]
Haha. 23 en Haarlem.
Want?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
En 26 en Groningen hier. 23 en Haarlem is te overbruggen
Ik kom wel die kant opquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Koettie het volgende:
Groningen en te overbruggen.Holy crap haha andere kant van de wereld.
Ja Roy, we hebben hier niks meer te zoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Hosselt die nieuwe vrouwelijke user nu gewoon meteen de andere vrouwen?
You wanna watch, don't you?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Huh? Las ik net niet dat je single was? Of verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha. Ik ben gemiddeld maar ik heb een fantastische persoonlijkheid. En tieten, dat moet ik er verplicht bijzeggen van vriend.
Zoek Watertornado eens op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Koettie het volgende:
Iedereeni n Haarlem is leuk. Want Haarlem.
Hahaha! Tis een date!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]Smooth, en dat tussen jouw dates door. Dat mag je me weleens leren
Gewoon zeggen dat je tieten hebt werkt dus echt overal voor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja Roy, we hebben hier niks meer te zoeken.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja Roy, we hebben hier niks meer te zoeken.
Aeque maakt me uit voor een vrouwelijke Yats/Fax, Royco1 wil alleen maar games spelen, Fax reageert niet eens op m'n Whatsappjes. Whut the fuck is mis met mij.quote:
Nu krijg ik niet eens een chick gehosselt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Believe me i've tried...quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je tieten hebt werkt dus echt overal voor.
Shake those moobs, baby.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon zeggen dat je tieten hebt werkt dus echt overal voor.
Haha, inmiddels 1,5 jaar relatie en woon samen. Maarre, ik rol er vast nog wel in, hen iet echt zin om in mn eerste week hier iedereen te gaan opzoekenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Huh? Las ik net niet dat je single was? Of verkeerd begrepen?
Ik vind je echt prrrrrrrrettyquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aeque maakt me uit voor een vrouwelijke Yats/Fax, Royco1 wil alleen maar games spelen, Fax reageert niet eens op m'n Whatsappjes. Whut the fuck is mis met mij.
[..]
Nu krijg ik niet eens een chick gehosselt.
Ik zou in ieder geval wel reageren op je whatsappjes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aeque maakt me uit voor een vrouwelijke Yats/Fax, Royco1 wil alleen maar games spelen, Fax reageert niet eens op m'n Whatsappjes. Whut the fuck is mis met mij.
[..]
Nu krijg ik niet eens een chick gehosselt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |