Wat een mooi gifje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje mad nu
[ afbeelding ]
Gelukkig hoor ik een schitterend lied
Wat ben je schattig als je boos bentquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje mad nu
[ afbeelding ]
welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
en dan mijn verzoekje draaien met een shout out naar boze haas erbij
Zo ziet Fylax eruit nu hij klaar komt op Celine Dionquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje mad nu
[ afbeelding ]
Ik ben altijd schattig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je boos bent![]()
jaap is de baasquote:
Dat komt omdat de kachel het niet deedquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die IJsberg kriegt nog wat te heure , ga eens weg met die Kate Winslet man
Ik haat schepen/boten...ik kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel. Niet emo giffen graag
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties.
Ik denk dat ik mee ga doen met The Voice.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
wilde eigenlijk dikke kleine kinderen aanvragen, maar dat werd de vorige keren ook niet zo gewaardeerd
Ga maar klokkenspellen sorterenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat komt omdat de kachel het niet deed
Wel op klompen danquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties.
Ik denk dat ik mee ga doen met The Voice.
Bel Albertoquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Ik gooide mijn benen de lucht in en nu ben ik verlamd vanaf de heup omhoog, wat nu?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik haat schepen/boten...ik kan er niets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |