Wat een mooi gifje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje mad nu
[ afbeelding ]
Gelukkig hoor ik een schitterend lied
Wat ben je schattig als je boos bentquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje mad nu
[ afbeelding ]
welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
en dan mijn verzoekje draaien met een shout out naar boze haas erbij
Zo ziet Fylax eruit nu hij klaar komt op Celine Dionquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje mad nu
[ afbeelding ]
Ik ben altijd schattig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je boos bent![]()
jaap is de baasquote:
Dat komt omdat de kachel het niet deedquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die IJsberg kriegt nog wat te heure , ga eens weg met die Kate Winslet man
Ik haat schepen/boten...ik kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel. Niet emo giffen graag
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties.
Ik denk dat ik mee ga doen met The Voice.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
wilde eigenlijk dikke kleine kinderen aanvragen, maar dat werd de vorige keren ook niet zo gewaardeerd
Ga maar klokkenspellen sorterenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat komt omdat de kachel het niet deed
Wel op klompen danquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties.
Ik denk dat ik mee ga doen met The Voice.
Bel Albertoquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Ik gooide mijn benen de lucht in en nu ben ik verlamd vanaf de heup omhoog, wat nu?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik haat schepen/boten...ik kan er niets aan doen.
Waarom niet? Ik draai deze dagelijks:quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
wilde eigenlijk dikke kleine kinderen aanvragen, maar dat werd de vorige keren ook niet zo gewaardeerd
haha ja dat was mooiquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
Ik bedoel die dingen op water, fysiek gezien.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik draai deze dagelijks:
Blauwalg?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel die dingen op water, fysiek gezien.
Hier: http://www.klokkenspel.org/quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga maar klokkenspellen sorteren
Waar is die kip neger yt?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik draai deze dagelijks:
Ik wil iets zeggen over motorboaten maar ik wil het topic op enig niveau houden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel die dingen op water, fysiek gezien.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen over motorboaten maar ik wil het topic op enig niveau houden.
Die mafkees die wakker wordt en ontbijt met kip. GODVERDOMME ruk die hersencellen nou eens niet uit je kop.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je bedoelt, maar dit kan ik ook altijd waarderen:
Niveauquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen over motorboaten maar ik wil het topic op enig niveau houden.
Oh, dan is het wel in goede handenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, hoor LompeHork en ik houden de kwaliteit goed in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |