SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschillende cadeaus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
M'n moeder had me gisteren blijkbaar een appje gestuurd om te vragen of ik ook iets wou meenemen, maar dat had ik helemaal niet gezien. En ik was sowieso vergeten dat we iets zouden doen.
Wat voor cadeautje heb je gegeven?
Ik heb geslapen. Maar had je anders van KB verwacht?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben srs sinterklaas gevierd[ afbeelding ]
Hela. Mijn broertje van zes verdient zoiets ja. Hij was helemaal blij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb geslapen. Maar had je anders van KB verwacht?
M'n hond was pas echt blij. Bij elk cadeau zat hij weer eraan te snuffelen. En hij heeft zelf ook een cadeautje gekregen. Je had 'm moeten zien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verschillende cadeaus.Heb me helemaal uitgeleefd in de winkels, de drukte overal was aanstekelijk.
Ze hadden echter nergens juten zakken meer.![]()
Haha, ach het gaat om de gezelligheid, cadeaus zijn bijzaak.
Over 2 jaar vier ik het met mijn neefje en nichtje Insallahquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tl;drquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Atak het volgende:
Veel tradities in het huidige sinterklaasfeest gaan terug tot de Nicolaas van Myra, hoewel er ook elementen van feesten en vereringen van voor de tijd van het christendom in herkenbaar zijn. Nicolaas van Myra is geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige in 1087 gestolen en naar Bari gebracht.
Turkeie altijd noemer 1quote:
Lokpost voor Amar dit. Die is nu aan het typen hoe Sinterklaas eigenlijk 1 of andere gare Indiër is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Atak het volgende:
Veel tradities in het huidige sinterklaasfeest gaan terug tot de Nicolaas van Myra, hoewel er ook elementen van feesten en vereringen van voor de tijd van het christendom in herkenbaar zijn. Nicolaas van Myra is geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige in 1087 gestolen en naar Bari gebracht.
La 7hawla wa la...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
M'n hond was pas echt blij. Bij elk cadeau zat hij weer eraan te snuffelen. En hij heeft zelf ook een cadeautje gekregen. Je had 'm moeten zien.
#tatta
Ik heb alles goudquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
La 7hawla wa la...
Wacht wacht laat me die rubberen slipper pakken. Die zilveren voor in badkamer. Je weet welke
haha wat toevallig dat heb ik ooi gekocht!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
'Poptarts' gescoord vandaag in kek winkeltje @ Amsterdam #murrica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |