En de cape van Maxima kwam gewoon bij Zara vandaan, wintercollectie 2011.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond Maxima's jurk supermooi, wel een klein beetje naar zuurstok neigend, we moeten natuurlijk geen Barbiekoningin krijgen, maar goed, 't staat haar altijd wel heel mooi, rood. En die prachtige hoed erbij![]()
Ook vond ik het leuk dat de prinsesjes eindelijk hun haar eens mooi hadden. Los haar vind ik (tenzij op windstille dagen) gauw slordig staan.
En de haarkleur van Alexia vind ik prachtig!
Misschien hadden ze gisteren zelf hun kleding uitgezocht, ik vond het wel leuk dat ze allemaal zo verschillend waren. Wel jammer dat Amalia bij haar donkerblauwe jurk een zwarte maillot en schoenen droeg.
Mijn dochter vond ze een beetje tuttig (maar dat hoort, als je een prinses bent), maar ze vond het dan toch ook wel weer leuk dat het ook gewoon leeftijdsgenootjes zijn met herkenbaar kindergedrag.
Vanmorgen heb ik haar haar net zo gedaan
+1quote:Op woensdag 29 april 2015 09:29 schreef Leandra het volgende:
Min hoor... Maar je voelt je waarschijnlijk heel wat als je een meisje van 10 te kakken kunt zetten.
Dat deed ze ook zielig voor Alexiaquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:05 schreef maryen65 het volgende:
Volgens mij geeft Amalia Alexia een por omdat ze moet zwaaien
Waarom? Was alleen een por omdat ze moest zwaaien naar de boot.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat deed ze ook zielig voor Alexia
Ik vind het niet nodig dat Amalia een por geeft snappie!!!!quote:Op woensdag 29 april 2015 10:57 schreef mootie het volgende:
Waarom? Was alleen een por omdat ze moest zwaaien naar de boot.
Wees blij dat het geen jongetjes zijn, die hadden elkaar de hersenen ingeslagenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig dat Amalia een por geeft snappie!!!!
Of met proppies schietenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen jongetjes zijn, die hadden elkaar de hersenen ingeslagen
Ja, was het saai?quote:
Nee volgens mij was dat gewoon zoals Dordt het invulde. Ze mochten het zelf weten, de Koning had alleen gevraagd om te zien wat de regio doet en kan.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:50 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch was dat
Maar begrijp ik nu goed dat koningsdag nieuwe stijl een soort defilé op locatie is?
Voor pubermeisjes of -jongetjes? Doodsaai lijkt me...quote:Op woensdag 29 april 2015 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, was het saai?Ik kom uit Dordt dus ik vond het allemaal heel leerzaam en interessant. Geen idee hoe de rest van Nederland er tegenaan kijkt.
Ik vond het ook doodsaaiquote:Op woensdag 29 april 2015 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor pubermeisjes of -jongetjes? Doodsaai lijkt me...
Geloof ik niks van. Reken maar dat de koning de touwtjes wel in de handen heeftquote:Op woensdag 29 april 2015 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee volgens mij was dat gewoon zoals Dordt het invulde. Ze mochten het zelf weten, de Koning had alleen gevraagd om te zien wat de regio doet en kan.
Nu heb ik alleen het 1e uur gekeken (botenparade) en dat was werkelijk doodsaai. De rest kan ik geen oordeel over gevenquote:
Ik heb er niks van meegekregen het eerste uur, want ik lag nog in bed, maar het heeft een reden dat ik ook maar niet terug heb gekeken zullen we maar zeggenquote:
Ik stond aan de andere kant van de rivier te kijken en vond het ook wel interessant. Was ook best mooi om dat grote schip van IHC langs te zien varen.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, was het saai?
Ik kom uit Dordt dus ik vond het allemaal heel leerzaam en interessant. Geen idee hoe de rest van Nederland er tegenaan kijkt.
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb er niks van meegekregen het eerste uur, want ik lag nog in bed, maar het heeft een reden dat ik ook maar niet terug heb gekeken zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |