Aha dan ga ik zo eens in mijn brievenbus kijken. Is vast niet met een pakketdienst gekomen toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef Horsemen het volgende:
Voor diegenen die ook aan dit project hebben deelgenomen, ik heb vandaag de kurkentrekker van VacuVin binnen gekregen.
Zal ik het doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef Zith het volgende:
10% 12 maanden nu!
https://www.geldvoorelkaa(...)esteren.aspx?id=8400
Ik doe mee, leuk product, ze verkopen lekker zeggen ze...quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:53 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Ik wel gedaan. Klein bedragje. Deze zit over 10 min vol.
Ik doe hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe mee, leuk product, ze verkopen lekker zeggen ze...
Ja, als ik "graankorre"l zou heten zou ik het ook doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:53 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Ik wel gedaan. Klein bedragje. Deze zit over 10 min vol.
Nee, gewoon met de post.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha dan ga ik zo eens in mijn brievenbus kijken. Is vast niet met een pakketdienst gekomen toch?
"Ook vrij uniek in Nederland hebben wij als één van de weinige Distilleerderijen nog helemaal van graankorrel tot eindproduct alles zelf in de hand."quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, als ik "graankorre"l zou heten zou ik het ook doen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:59 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
"Ook vrij uniek in Nederland hebben wij als één van de weinige Distilleerderijen nog helemaal van graankorrel tot eindproduct alles zelf in de hand."
Ik moest wel.![]()
Ik had hem ook wel direct binnen. Wellicht nogmaals proberen en vervolgens maar eentje activeren, mocht je er dan opeens 2 binnen krijgen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:00 schreef µ het volgende:
Hmm ik krijg normaal de bevestiging meteen, nu niets binnen.
Activeren duurde bij mij iets langer maar lukte na twee keer klikken wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:00 schreef µ het volgende:
Hmm ik krijg normaal de bevestiging meteen, nu niets binnen.
Was niet ingelogd, maar hier liep het gewoon goedquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:02 schreef µ het volgende:
Als je niet ingelogd bent en dan investeert dan lijkt het mis te gaan. Als je al ingelogd was kan je de stappen goed doorlopen.
Bij mij liep het ook goed zonder dat ik ingelogd was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:04 schreef CaLeX het volgende:
En daar zit je dan als Dutch Dragon te f5-en en het project na je loopt veel harder
[..]
Was niet ingelogd, maar hier liep het gewoon goed
Zeker jammer, is altijd leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:05 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Bij mij liep het ook goed zonder dat ik ingelogd was.
Overigens erg jammer dat we niet een klein flesje als incentive krijgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |