Idd, zag hem langskomen en dacht even aan de kurkentrekken (maar die was ook 6% waar ik 8%verwachtte).quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:16 schreef athlonkmf het volgende:
Het rendement van deze is wel heel laag.... maar gunfactor is hoog
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9158
Koffie!quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:06 schreef µ het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8555
Hier hetzelfde verhaal, heb er echt een zwak voor. Alleen als de verwoording in de URL (zonder te klikken) --> http://www.iic.nl/andersbegaafdquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Idd, zag hem langskomen en dacht even aan de kurkentrekken (maar die was ook 6% waar ik 8%verwachtte).
Maar het verhaal erbij zorgt er wel voor dat ik er wat steek, het maatschappelijke aspect is mij het verschil in rente wel waard.
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7851quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:52 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, heb er echt een zwak voor. Alleen als de verwoording in de URL (zonder te klikken) --> http://www.iic.nl/andersbegaafd
Iemand trouwens een linkje van het andere project waar "men" een Vacu Vin product ontving?
heerlijk, maar wat zouden redenen zijn om hier in te investeren?quote:
Mooie verwoording. Ik zal hierom ook maar een klein bedrag insteken. Hoewel het projectbedrag wel heel hoog is.quote:door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Er is voor mij eigenlijk maar een ding wat mij misschien doet besluiten het niet te doen en dat is dat ik ook meedoe met International Innovation Company. Dit ging ook om een hoog bedrag voor een kurketrekker..... Als ze in de problemen komen is ook 90% van het inpakken afgelopen en is het ook voor dit mooie project over en uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:16 schreef athlonkmf het volgende:
Het rendement van deze is wel heel laag.... maar gunfactor is hoog
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9158
& 3,5 ton voor de kurketrekker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
¤500.000,- is wel erg veel hoor.
Classificatie 1 is daar tegenover wel weer ergquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die "documentaire" spreekt over iets van 50k (guldens) per 1 medewerker. Ik denk dat het nu iets van 30k euro is?. Ze willen 130 medewerkers inhuren. Dus bijna alles voor het personeel lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit keer is de incentive "maar" 500 euro. Maar ja... wat moet ik met een kurkentrekker. Drink niet eens wijn...quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet helemaal vinden in de opmerking van Horsemen mbt de kurkentrekkers dat ze in de problemen zouden komen als die omvalt. (kan me wel goed voorstellen dat je een dergelijk bedrag niet nog eens in hetzelfde bedrijf steekt)
Nee, dat is niet zo want: "Note GVE: International Innovation Company B.V. tekent mee als hoofdelijk medeschuldenaar. De Graydon rating en risicoclassificatie hebben betrekking op deze onderneming." Het maatschappelijk nut is trouwens heel groot maar voor mij persoonlijk, aangezien ik al 1000 euro in dit bedrijf heb zitten, is het risico wat te groot.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Classificatie 1 is daar tegenover wel weer erger komt is nu dus elke maand een bedrag van minimaal 3x de aflossing beschrikbaar.
Ik kan me dus niet helemaal vinden in de opmerking van Horsemen mbt de kurkentrekkers dat ze in de problemen zouden komen als die omvalt. (kan me wel goed voorstellen dat je een dergelijk bedrag niet nog eens in hetzelfde bedrijf steekt)
"Andersbegaafden" of "mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt" worden "gesubsidieerd" aangeboden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Die "documentaire" spreekt over iets van 50k (guldens) per 1 medewerker. Ik denk dat het nu iets van 30k euro is?. Ze willen 130 medewerkers inhuren. Dus bijna alles voor het personeel lijkt mij.
Ja, is gewoon erg leuk en voor de mensen heel belangrijk dat ze een zinnige dagbesteding hebben waarin ze ook heel nuttig werk doen. Bij ons in de omgeving is ook een supermarkt waar deze mensen met volle overtuiging aan het werk zijn, leuk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:45 schreef k_man het volgende:
Sympathiek project.
Ik heb vorig jaar ook geslapen in een hotel waar men jongeren 'met een afstand tot de arbeidsmarkt' een werkplek biedt. Was wel grappig bij het ontbijtbufet; ik wilde koffie en stevende dus af op de koffieautomaat, maar die bleek je niet zelf te mogen bedienen. Graag aangeven wat je wilt drinken en dan wordt het gebracht. Het is natuurlijk totaal geen moeite om zelf even die automaat te gebruiken, maar op deze manier is er weer iemand die ervaring kan opdoen met bedienen, omgaan met klanten, etc.
Maar als die omvalt wil het niet zeggen dat het deze ook meetrekt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:52 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo want: "Note GVE: International Innovation Company B.V. tekent mee als hoofdelijk medeschuldenaar. De Graydon rating en risicoclassificatie hebben betrekking op deze onderneming." Het maatschappelijk nut is trouwens heel groot maar voor mij persoonlijk, aangezien ik al 1000 euro in dit bedrijf heb zitten, is het risico wat te groot.
Hoe moet het bedrijf dan verder draaien als 90%!!! van de omzet weg zou vallen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar als die omvalt wil het niet zeggen dat het deze ook meetrekt.
Jep, net gedaan. Wist eerlijk gezegd niet meer dat ik hiervoor in aanmerking kwamquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:39 schreef RDK_NL het volgende:
Iemand zijn 1KG Organische Kunstmest Kunstmestvervanger al besteld
Hier nog 1, ga zelfvoorzienend worden van de moestuin die ik van dit spul aanlegquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jep, net gedaan. Wist eerlijk gezegd niet meer dat ik hiervoor in aanmerking kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |