Zou niet weten over welke je het hebt, dus denk het niet.quote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Zit iedereen voortaan in die andere SC?
ik ga toch maar even gluren. Jullie zijn saaiquote:Op maandag 8 december 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Oh, die SC. Nee, daar ga ik niet heen. Veel te veel vrouwen die geilen op aandacht en geile maagden die daar op in gaan
Helaasquote:Op maandag 8 december 2014 13:54 schreef CherryLips het volgende:
JaMaar ze worden steeds zeldzamer.
"rellen" één iemand die een wijf pissig maakt en de rest die gaat white knighten. Toegeven, het kan erger (SEX SC), maar toch.quote:
White knighten is niet interessant, dat is gewoon standaard daar. Dus ook niet kijk-waardigquote:Op maandag 8 december 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
"rellen" één iemand die een wijf pissig maakt en de rest die gaat white knighten. Toegeven, het kan erger (SEX SC), maar toch.
Die SC is belachelijkquote:Op maandag 8 december 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"rellen" één iemand die een wijf pissig maakt en de rest die gaat white knighten. Toegeven, het kan erger (SEX SC), maar toch.
Dat viel ook wel mee hoorquote:Op maandag 8 december 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik had hem nog wel zo succesvol uit de dood gered
Het was eerder een zuurstoffles, die niet al te groot wasquote:Op maandag 8 december 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Echt waar! Nou ja, samen met jou dan.
En toen gingen zijquote:Op maandag 8 december 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was eerder een zuurstoffles, die niet al te groot was
Ze moesten toch ergens heen...en wij hadden opzich onze plek hier alquote:Op maandag 8 december 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
En toen gingen zijer mee aan de haal.
Daar hadden we een andere plek, met andere mensenquote:Op maandag 8 december 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moesten toch ergens heen...en wij hadden opzich onze plek hier al
I know.. maarja.. nothing last foreverquote:Op maandag 8 december 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Daar hadden we een andere plek, met andere mensen
Irritant is dat!quote:Op maandag 8 december 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer gaat Facebook nou eens begrijpen dat ik geen school in ga vullen. Heb het echt al zo vaak weg geklikt. En dan is het een tijdje weg, en komt ie weer met de vraag.
Neequote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Zit iedereen voortaan in die andere SC?
Dat soort mensen moet je dan ook direct uit je vriendenlijst en vriendenkring gooien.quote:Op maandag 8 december 2014 16:10 schreef Q. het volgende:
Die kerstbomen op FB zijn al bijna net zo erg als de baby-foto's.
Ik zit er de laatste tijd steeds harder over te denken om mezelf van facebook te verwijderen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je dan ook direct uit je vriendenlijst en vriendenkring gooien.
Wordt de ultieme autist, gooi iedereen die zich niet precies naar jouw mening gedraagt, er uit! Hoppa.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je dan ook direct uit je vriendenlijst en vriendenkring gooien.
Ik wil dat eigenlijk ook wel, maar dan missen mijn vrienden de foto's van mijn kinderen en mijn kerstboom.quote:Op maandag 8 december 2014 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zit er de laatste tijd steeds harder over te denken om mezelf van facebook te verwijderen.
Precies, Geert Wilders loopt voorop in de peilingen met vergelijkbaar gedrag.quote:Op maandag 8 december 2014 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt de ultieme autist, gooi iedereen die zich niet precies naar jouw mening gedraagt, er uit! Hoppa.
Vroeger toen men daar nog een forum voor op moest richten...quote:Op maandag 8 december 2014 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt de ultieme autist, gooi iedereen die zich niet precies naar jouw mening gedraagt, er uit! Hoppa.
meervoudquote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk ook wel, maar dan missen mijn vrienden de foto's van mijn kinderen en mijn kerstboom.
Ik heb meerdere vrienden ja.quote:
Die hebben er geen enkele aandacht voor gelukkig.quote:Op maandag 8 december 2014 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Geen meerdere kerstbomen? Voor elke kat één?
Iemand die verder is.quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik zie op FB iemand voorbijkomen met de naam ProudMammieVan(naamkinderen). Godsamme.
Goh, ze is de enige op Facebook met die nick.quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik zie op FB iemand voorbijkomen met de naam ProudMammieVan(naamkinderen). Godsamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |