Nee, meerdere whitespaces worden altijd ingekort tot één spatie in HTML. Niet mogelijk dus.quote:
You must be fun at partiesquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, meerdere whitespaces worden altijd ingekort tot één spatie in HTML. Niet mogelijk dus.
Of je zou er 's ingezet moeten hebben.
ja hoi dat ben ik zelf dus vraag maar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg, zou je iets na kunnen vragen bij de Cisco HDD-recorder experts?
O ik dacht dat je meer over het internet gingquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoi dat ben ik zelf dus vraag maar.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:49 schreef Burdie het volgende:
Gewoon geen tv kijken? Nergens voor nodig.
Trouwen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:49 schreef Burdie het volgende:
Gewoon geen tv kijken? Nergens voor nodig.
Dubbele spatie je hoofd!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als mensen over dubbele spaties beginnen op feestjes hebben ze aan mij een taaie
Nee kun je niet uitschakelen, Cisco heeft een intern modem dus heb je normaal een retour geschikte versterker voor itv nodig. Zit die er nog tussen anders die verwijderen. En ik ga over internet, tv, telefonie en mobiele telefoniequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat je meer over het internet gingManusje van alles!
Maar ik vroeg me dus af of je op de Cisco 8485DVB de interactieve televisie uit kunt zettenIk kan wel bellen maar ben geen klant meer bij Ziggo en weet niet of ze me kunnen/willen helpen. Ik heb de box aangesloten op de kabel en heb wel beeld en EPG enzo, maar hij probeert steeds verbinding te maken met Uitzending Gemist etc als je zapt. Dat stottert een beetje
Ben ik weleens geen sarcastische klootzak?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net zeggen, 'KT, ben jij dat?' Verzuurd afzeiken.
Ik vind je lief, maar ik heb geen idee wat je zegt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee kun je niet uitschakelen, Cisco heeft een intern modem dus heb je normaal een retour geschikte versterker voor itv nodig. Zit die er nog tussen anders die verwijderen. En ik ga over internet, tv, telefonie en mobiele telefonie
Je kunt soms gewoon aardig zijn. Soms.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben ik weleens geen sarcastische klootzak?
Een leuk milf-monstertje?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef Kluts het volgende:
Ik werd vandaag mee uit gevraagd door n jochie van 24.
50mb..quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Da's niet heul snel eigenlijk voor een glasvezel abonnement. Welk abonnement heb je?
Kan ook ja.. dunnoquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh dat kan goed ja. Of aan de server (amsterdam is niet het dichtst bij voor jou)
Lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is vrijwel zeker je wifi wat de bottleneck is.
En toch staat de server daar nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |