abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 december 2014 @ 08:26:35 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147300270
quote:
De farmaceutische industrie is een hot topic, voor en tegenstanders van deze tak van sport raken altijd in felle discussies over het nut van deze industrie. Maken ze mensen beter of juist zieker?

Dus discussieer hier over dit onderwerp in het licht van BNW
Link naar vorige delen:

Topicreeks: Algemeen Bigpharma topic

Over dit onderwerp ...
In het kort...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go!



Over Homeopatie

Maken we even een gedachten experiment,
We gaan even de assumptie aan dat water daadwerkelijk de magische geheugeneigenschap heeft. En we gaan Oscillococcinum maken.
We slachten een eend en nemen wat van zijn hart en lever en laten dit 40 dagen trekken. We filteren en vriesdrogen dat, en gaan het verdunnen. We nemen wat water, en voegen het er aan toe, schudden, nemen een beetje van de oplossing en verdunnen het verder met water. Dit herhalen we tot we de onvoorstelbare verdunning hebben van 10-400
Nu vraag ik me af, hoe weet je nu wat je verdunt hebt? De eendenlever? Ja, maar hoe zit het met de verontreinigingen van het water? Je hebt een plek waar je aan het gieten en aan het verdunnen bent, de lucht zit daar vol met stof, bacteriën, virussen, schimmels ja zelfs algensporen.
Zelfs in de modernste chipfabrieken is men maar tot een bepaalde graad in staat alles uit de lucht te halen. En het water dan? Hoe wil je weten dat je water geen andere sporenelementen bevat? Of heeft bevat? Water is bijna zo oud als het universum, en heeft dus aardig wat bedgenoten gehad in het bestaan.
En de flessen waarin je aan het verdunnen bent?
Allemaal brengen ze sporen mee, al zei het gering
Dat de Eendenlever een actief element is in de griepmedicatie is dus niet alleen vanwege de verdunning onwaarschijnlijk, maar ook omdat je vrijwel onmogelijk kan weten wat er nog meer oneindig verdunt is.
En dan heb je zo je best gedaan je bereiding zuiver te houden binnen bepaalde limieten en dan doe je die oplossing op suiker, suiker is hygroscopisch en trekt vocht uit de lucht. Heeft dat vocht ook een geheugen en wat staat daar in? Je Oscillococcinum gaat plastic buisjes in.

Die verpakking ademt in en uit bij veranderingen in luchtdruk, ja dat is weinig, maar meer dan 10-400
Mensen maken het open en nemen er 2 op hun vochtige hand (zweet) waar weer allerlei zaken oneindig in verdunt zijn en nemen het in hun mond, dat speeksel en je lichaamsvocht bevat ook allerlei oneindige verdunningen

1. Hoe weet je dat je werkzame stof degene is die de werking doet, en niet een van de verontreinigingen die je mee verdunt?
2. Hoe is kwaliteitscontrole mogelijk bij de fabricage van homeopatische middelen, als de verdunningen zo groot zijn dat er van je werkzame stof niets meer inzit?
3. Waarom is de werking nooit aangetoond bij gedegen dubbelblind onderzoek?
4. Hoe weet je objectief dat het werkt en wat er werkt als je daar geen onderzoek naar doet?

Bij homeopatie hebben we het over oplossingen van 10 -60 tot 10 -400.
Een oplossing van 10-60 is een verdunning die een even grote verdunning als 1 molecule actieve stof in 20.000.000.000.000 keer de inhoud van alle oceanen.

Oscillococcinum is een mooi voorbeeld van een homeopatisch middel, verdunde eendenhart en lever met een verdunning van 1 tot 10 -400
Hoe verdunt is dat?
Nu, als je 1 atoom van een eendenhart en lever zou nemen en je verdunt dat op het gehele universum is dat een verdunning van 1 op 10 -80

Dus, Oscillococcinum is volgens eigen opgave van de fabrikant, eendenhart en eendenlever zodanig verdunt dat het 1atoom is op 10 320 keer het universum

Dat is een 1 met 320 nullen erachter maal alle atomen in het universum, en 1 daarvan is van het eendenextract.

Geloof je werkelijk dat dit de werkzame stof is?

[ Bericht 14% gewijzigd door Pietverdriet op 05-12-2014 08:31:49 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147300605
De kans dat er überhaupt dan 1 atoom zit in een potje is nihil, dus meest waarschijnlijk koop je gewoon water.
I feel kinda Locrian today
pi_147300734
Lastig, dat vechten tegen de bierkaai.
Kan ik ergens teruglezen dat homeopathen de onzin ervan inzaen?
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:09:31 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147300765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lastig, dat vechten tegen de bierkaai.
Kan ik ergens teruglezen dat homeopathen de onzin ervan inzaen?
Nee, men blijft er omheen draaien
Zie de discussie ook hier
Topicreeks: Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:23:44 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147300937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:57 schreef starla het volgende:
De kans dat er überhaupt dan 1 atoom zit in een potje is nihil, dus meest waarschijnlijk koop je gewoon verschrikkelijk duur water.
Even kleine correctie ;)
Doe mij maar gewoon Spa ;)

http://www.kwakzalverij.n(...)eopaat_Jan_Scholten_

Afpakken dat lintje!!

`Aids past bij Afrika. De koloniale overheersing heeft mensen het idee gegeven dat ze slecht zijn, dat ze minder waard zijn dan hun overheersers. Dat is wat het lichaam ook gaat uitdrukken: je kunt toch niks meer.´
homeopaat Jan Scholten:

In een Thaise hotelkamer ontdekte hij (Scholten, red.) zijn `remedie´ tegen aids. Als homeopaat zoekt hij naar stoffen die dezelfde symptomen oproepen als de verschijnselen die hij wil bestrijden. Met dit doel besluit hij een metaal te proberen, een element uit het periodiek systeem. Op zijn hotelkamer doet hij homeopathisch onderzoek. Je neemt een middel en kijkt wat er gebeurt. Zodra hij het inslikt, komen er allerlei beelden, ideeën en gevoelens die met duisterheid te maken hebben. Ik kreeg het gevoel dat ik slecht was, dat ik alleen nog maar schaduw was. Alsof het negatieve me helemaal overheerste. Er kwam geen eind aan. En toen kreeg ik het idee van aids. Hij stuurt het middel naar Zuid-Afrika.´ 8)7
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:30:18 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147301021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:22 schreef nikao het volgende:

[..]

[offtopic]waar werkt hij/jullie aan?[/offtopic]
De analyse van en methode ontwikkeling voor resting state fMRI.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147301264
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Even kleine correctie ;)
Doe mij maar gewoon Spa ;)

http://www.kwakzalverij.n(...)eopaat_Jan_Scholten_

Afpakken dat lintje!!

`Aids past bij Afrika. De koloniale overheersing heeft mensen het idee gegeven dat ze slecht zijn, dat ze minder waard zijn dan hun overheersers. Dat is wat het lichaam ook gaat uitdrukken: je kunt toch niks meer.´
homeopaat Jan Scholten:

In een Thaise hotelkamer ontdekte hij (Scholten, red.) zijn `remedie´ tegen aids. Als homeopaat zoekt hij naar stoffen die dezelfde symptomen oproepen als de verschijnselen die hij wil bestrijden. Met dit doel besluit hij een metaal te proberen, een element uit het periodiek systeem. Op zijn hotelkamer doet hij homeopathisch onderzoek. Je neemt een middel en kijkt wat er gebeurt. Zodra hij het inslikt, komen er allerlei beelden, ideeën en gevoelens die met duisterheid te maken hebben. Ik kreeg het gevoel dat ik slecht was, dat ik alleen nog maar schaduw was. Alsof het negatieve me helemaal overheerste. Er kwam geen eind aan. En toen kreeg ik het idee van aids. Hij stuurt het middel naar Zuid-Afrika.´ 8)7
En het indirecte effect van dit soort dingen wordt vaak onderschat; op veel plekken in afrika vertrouwt met 'witte jassen' al niet zo, dat wordt alleen maar erger als mensen niet genezen omdat ze watertjes krijgen :N :N
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:16:22 #8
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_147301824
Kan een mod de gruwelijke d/t-fout in de TT even aanpassen?

Verder is discussie met homeopaten zinloos.
Net zoals met types als Japie die energievelden menen waar te nemen, dat soort mensen zijn zó overtuigd van hun eigen gelijk dat zelfs het beantwoorden van een eenvoudige vraag al te moeilijk is.

Dixit.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:01:39 #9
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147316354
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Link naar vorige delen:

Topicreeks: Algemeen Bigpharma topic

Over dit onderwerp ...
In het kort...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go!

[ afbeelding ]

Over Homeopatie

Maken we even een gedachten experiment,
We gaan even de assumptie aan dat water daadwerkelijk de magische geheugeneigenschap heeft. En we gaan Oscillococcinum maken.
We slachten een eend en nemen wat van zijn hart en lever en laten dit 40 dagen trekken. We filteren en vriesdrogen dat, en gaan het verdunnen. We nemen wat water, en voegen het er aan toe, schudden, nemen een beetje van de oplossing en verdunnen het verder met water. Dit herhalen we tot we de onvoorstelbare verdunning hebben van 10-400
Nu vraag ik me af, hoe weet je nu wat je verdunt hebt? De eendenlever? Ja, maar hoe zit het met de verontreinigingen van het water? Je hebt een plek waar je aan het gieten en aan het verdunnen bent, de lucht zit daar vol met stof, bacteriën, virussen, schimmels ja zelfs algensporen.
Zelfs in de modernste chipfabrieken is men maar tot een bepaalde graad in staat alles uit de lucht te halen. En het water dan? Hoe wil je weten dat je water geen andere sporenelementen bevat? Of heeft bevat? Water is bijna zo oud als het universum, en heeft dus aardig wat bedgenoten gehad in het bestaan.
En de flessen waarin je aan het verdunnen bent?
Allemaal brengen ze sporen mee, al zei het gering
Dat de Eendenlever een actief element is in de griepmedicatie is dus niet alleen vanwege de verdunning onwaarschijnlijk, maar ook omdat je vrijwel onmogelijk kan weten wat er nog meer oneindig verdunt is.
En dan heb je zo je best gedaan je bereiding zuiver te houden binnen bepaalde limieten en dan doe je die oplossing op suiker, suiker is hygroscopisch en trekt vocht uit de lucht. Heeft dat vocht ook een geheugen en wat staat daar in? Je Oscillococcinum gaat plastic buisjes in.

Die verpakking ademt in en uit bij veranderingen in luchtdruk, ja dat is weinig, maar meer dan 10-400
Mensen maken het open en nemen er 2 op hun vochtige hand (zweet) waar weer allerlei zaken oneindig in verdunt zijn en nemen het in hun mond, dat speeksel en je lichaamsvocht bevat ook allerlei oneindige verdunningen

1. Hoe weet je dat je werkzame stof degene is die de werking doet, en niet een van de verontreinigingen die je mee verdunt?
2. Hoe is kwaliteitscontrole mogelijk bij de fabricage van homeopatische middelen, als de verdunningen zo groot zijn dat er van je werkzame stof niets meer inzit?
3. Waarom is de werking nooit aangetoond bij gedegen dubbelblind onderzoek?
4. Hoe weet je objectief dat het werkt en wat er werkt als je daar geen onderzoek naar doet?

Bij homeopatie hebben we het over oplossingen van 10 -60 tot 10 -400.
Een oplossing van 10-60 is een verdunning die een even grote verdunning als 1 molecule actieve stof in 20.000.000.000.000 keer de inhoud van alle oceanen.

Oscillococcinum is een mooi voorbeeld van een homeopatisch middel, verdunde eendenhart en lever met een verdunning van 1 tot 10 -400
Hoe verdunt is dat?
Nu, als je 1 atoom van een eendenhart en lever zou nemen en je verdunt dat op het gehele universum is dat een verdunning van 1 op 10 -80

Dus, Oscillococcinum is volgens eigen opgave van de fabrikant, eendenhart en eendenlever zodanig verdunt dat het 1atoom is op 10 320 keer het universum

Dat is een 1 met 320 nullen erachter maal alle atomen in het universum, en 1 daarvan is van het eendenextract.

Geloof je werkelijk dat dit de werkzame stof is?

Wat wel grappig is mbt je hele verhaal dat er eerst wordt gesteld:

Laten we aannemen dat water de magische eigenschap van geheugen bezit. Dan maakt dat hele verhaal daarna niks meer uit aangezien als water geheugen bezit dan zal het die eigenschap vasthouden no matter hoe verdundt het ook wordt.

Dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat water geheugen bezit. Nooit van Emoto en zijn onderzoek gehoord?
Feyenoord!
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:02:28 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147316384
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:16 schreef Worteltjestaart het volgende:
Kan een mod de gruwelijke d/t-fout in de TT even aanpassen?

Verder is discussie met homeopaten zinloos.
Net zoals met types als Japie die energievelden menen waar te nemen, dat soort mensen zijn zó overtuigd van hun eigen gelijk dat zelfs het beantwoorden van een eenvoudige vraag al te moeilijk is.

Dixit.
Klopt, simpele vragen zijn te lastig voor mij. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Japie77 op 05-12-2014 20:07:32 ]
Feyenoord!
pi_147316587
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:01 schreef Japie77 het volgende:
Nooit van Emoto en zijn onderzoek gehoord?
Eeeen yessssss daar istie weer! Zat er eerlijk gezegd al op de wachten. (uhm.. op Emoto dan he.. niet op Japie ;))
Uiteraard hebben we daar van gehoord. Eenvoudig experiment, ik zou zeggen; probeer het zelf eens!
Want op de een of andere magische wijze is het alleen maar meneer Emoto gelukt....

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:01 schreef Japie77 het volgende:
Dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat water geheugen bezit.
En uhm... nee dus. Ik dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat dit vaak geclaimd wordt maar nog nooit is aangetoond, behalve ene meneer Emoto dan. Maar ja, een niet reproduceer baar resultaat, dacht dat het algemeen bekend was dat je daar niet teveel vertrouwen in moet hebben. (maw; dat zegt helemaal niets)
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:28:46 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147317151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat wel grappig is mbt je hele verhaal dat er eerst wordt gesteld:

Laten we aannemen dat water de magische eigenschap van geheugen bezit. Dan maakt dat hele verhaal daarna niks meer uit aangezien als water geheugen bezit dan zal het die eigenschap vasthouden no matter hoe verdundt het ook wordt.

Dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat water geheugen bezit. Nooit van Emoto en zijn onderzoek gehoord?
Zelfs als water geheugen heeft, hoe weet je wat er in dat geheugen zit?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:44:57 #13
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147317621
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zelfs als water geheugen heeft, hoe weet je wat er in dat geheugen zit?
Das wel een goeie. :) Je weet natuurlijk wat je erin stopt maar lijkt me lastig om te onderzoeken wat er in zit als je niet weet wat er in zit inderdaad.
Feyenoord!
pi_147318136
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat wel grappig is mbt je hele verhaal dat er eerst wordt gesteld:

Laten we aannemen dat water de magische eigenschap van geheugen bezit. Dan maakt dat hele verhaal daarna niks meer uit aangezien als water geheugen bezit dan zal het die eigenschap vasthouden no matter hoe verdundt het ook wordt.

Dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat water geheugen bezit. Nooit van Emoto en zijn onderzoek gehoord?
Water heeft "geheugen"?? :? Kun je dat in je eigen woorden (geen video's, kan ik niet kijken, traag internet) uitleggen??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147318894
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Das wel een goeie. :) Je weet natuurlijk wat je erin stopt maar lijkt me lastig om te onderzoeken wat er in zit als je niet weet wat er in zit inderdaad.
En hoe relateer je dat dan aan het kraanwater wat je drinkt? Daar zijn alle mogelijke substanties in opgelost geweest, medicatie, drugs, voedsel, chemicalien.. Waarom 'weet' dat water dat niet meer dan? Of heeft het alleen geheugen als het op de juiste manier tegen een leren kaft van een boek is geschud? (wat de homeopaten vol blijven houden... )
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2014 @ 21:28:36 #16
231686 budvar
budvar
pi_147319419
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:16 schreef nikao het volgende:

[..]

En hoe relateer je dat dan aan het kraanwater wat je drinkt? Daar zijn alle mogelijke substanties in opgelost geweest, medicatie, drugs, voedsel, chemicalien.. Waarom 'weet' dat water dat niet meer dan? Of heeft het alleen geheugen als het op de juiste manier tegen een leren kaft van een boek is geschud? (wat de homeopaten vol blijven houden... )
Hier wil wel eens een antwoord op horen. :D
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:53:47 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147320328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Das wel een goeie. :) Je weet natuurlijk wat je erin stopt maar lijkt me lastig om te onderzoeken wat er in zit als je niet weet wat er in zit inderdaad.
Dat op zichzelf is al genoeg reden om homeopathie als onzin te bestempelen :Y Er is een waslijst aan alle mogelijke stoffen die ooit op deze planeet voor zijn gekomen die allemaal sterker verdund zijn dan de gewenste werkzame stof.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147321215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Alsof een professorschap zo goed betaald :D Zijn lange werkdagen die die mensen maken hoor. Die waar ik voor werk zit aan 85 uur per week, elke week.
Dan is 't toch wat beter betaald als je leuke wetenschappelijk trucjes doen om de verwachtende resultaten in de contract te bereiken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147321455
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan is 't toch wat beter betaald als je leuke wetenschappelijk trucjes doen om de verwachtende resultaten in de contract te bereiken.
De meeste wetenschappers zijn geen Diederik Stapels maar hardwerkende integere mensen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:19:39 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147321463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan is 't toch wat beter betaald als je leuke wetenschappelijk trucjes doen om de verwachtende resultaten in de contract te bereiken.
Dat heeft heel weinig met het inkomen van de professor te maken, en veel meer met de kans op het veroveren van beurzen om andere mensen op aan te nemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147322191
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De meeste wetenschappers zijn geen Diederik Stapels maar hardwerkende integere mensen.
Ik denk dat de meeste mensen zijn ook zoiets,dus er zijn net zoveel criminelen(misschien meer) in 't academische wereld.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147322266
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen zijn ook zoiets,dus er zijn net zoveel criminelen(misschien meer) in 't academische wereld.
Dat ben ik helemaal met je eens Tingo. Denk ook dat de meeste mensen dat zijn.
pi_147322332
O+ de goedheid van de mens O+
Ja doei.
pi_147322671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
O+ de goedheid van de mens O+
Het bestaat Moblo. Het bestaat :Y
pi_147322724
Was vandaag op een Vrijwilligers/Derde Sector bijeenkomst. O+ Dan zie je veel goeds voorbij komen! O+

Een mevrouw die al 92 was, al 8 jaar vrijwilligde, en zelfs tijdens haar chemo nog geen dág had gemist. Die won ook, terecht, de vrijwilliger van 't jaar award O+
Ja doei.
pi_147323274
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Was vandaag op een Vrijwilligers/Derde Sector bijeenkomst. O+ Dan zie je veel goeds voorbij komen! O+

Een mevrouw die al 92 was, al 8 jaar vrijwilligde, en zelfs tijdens haar chemo nog geen dág had gemist. Die won ook, terecht, de vrijwilliger van 't jaar award O+
Dat was zeker terecht!
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:23:56 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147324203
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Das wel een goeie. :) Je weet natuurlijk wat je erin stopt maar lijkt me lastig om te onderzoeken wat er in zit als je niet weet wat er in zit inderdaad.
En geef eens antwoord op de rest van de vragen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147324378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens Tingo. Denk ook dat de meeste mensen dat zijn.
Dan zijn er net zoveel(imo,meer waarschijnklijk) criminele elementen in de weteschappelijk wereld e.a.zogenaamde brave instituties,organisaties.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147324420
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan zijn er net zoveel(imo,meer waarschijnklijk) criminele elementen in de weteschappelijk wereld e.a.zogenaamde brave instituties,organisaties.
Jep, en wederom; daarom is peer review en in staat zijn om experimenten te kunnen herhalen met dezelfde uitkomsten zo belangrijk. (en werkt het goed ;) )
pi_147329242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef nikao het volgende:

[..]

Jep, en wederom; daarom is peer review en in staat zijn om experimenten te kunnen herhalen met dezelfde uitkomsten zo belangrijk. (en werkt het goed ;) )
Eens.
pi_147330973
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef nikao het volgende:

[..]

Jep, en wederom; daarom is peer review en in staat zijn om experimenten te kunnen herhalen met dezelfde uitkomsten zo belangrijk. (en werkt het goed ;) )
Kan ook dat er zijn criiminele elementen in de peer reviewers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147331052
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan ook dat er zijn criiminele elementen in de peer reviewers.
Ja, daarom zijn er ook meer :? EN heb je de requirement dat een experiment herhaald moet worden. (en ook die wordt weer gepeerreviewed.. )
Dus ja, het kan best zijn dat met bepaalde opzet er verkeerde resultaten komen, maar de kans is bizar klein wil dat een wetenschappelijk geaccepteerd feit worden...
  maandag 8 december 2014 @ 23:01:58 #33
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147409581


quote:
Dodelijke leugens is een boek dat eigenlijk in ieder gezin en in iedere artsenpraktijk thuishoort. Het verschaft namelijk elementaire en essentiële informatie over gezondheid. Informatie en belangrijke gegevens die bij de meeste artsen simpelweg onbekend zijn. Een arts is ook maar een mens, die niet álles kan weten. Naast essentiële kennis geeft het boek ook inzicht in hoe richtlijnen voor gezondheid worden gemanipuleerd!

Als u ooit gedacht hebt dat u niet meer weet, wat u wél of juist niét geloven kunt/moet, welke aanbevelingen wel of niet juist zijn, dan is dit boek ook voor u een uitkomst; het verschaft duidelijkheid, dáár waar duidelijkheid noodzakelijk en zeer gewenst is. In dit boek vindt u goed onderbouwd onderzoek naar misstanden in de gezondheidszorg, voedingsmiddelen- en landbouwindustrie die uw gezondheid - en die van uw familie - serieus in gevaar brengt en/of kan brengen.

Het boek beschrijft een opeenstapeling van voorvallen, die een bedreiging vormen voor de volksgezondheid, hoe deze bedreigingen konden ontstaan en waarom ze steeds vaker voorkomen. Het is geen toeval dat steeds meer mensen lijden aan welvaartsziekten zoals kanker, hart- en vaatziekten en suikerziekte. Deze gevaarlijke situatie zorgt ervoor, naast alle persoonlijke ellende, dat de gezondheidszorg niet meer te betalen is.

Hebt u zich ooit afgevraagd, waarom er steeds meer mensen kanker krijgen? Zonder dat u het wellicht doorhebt, loopt ook u een groot risico. Deze dreiging past in een horrorfilm, maar vindt nu en in het echte leven plaats. Misschien kent u zelfs een aantal van de slachtoffers.
Dagelijks worden keiharde leugens gebruikt die ons ziek maken en houden - dodelijke leugens als we het niet overleven.
Dit boek onthult de rauwe werkelijkheid. Het zal u wapenen tegen geknoei met uw gezondheid en geeft u oplossingen.
Ah weer een boek dat artsen onbekwame domme handlanger zijn. Aan de lopende band komt er meer een meer aan het licht dat badpharma de boel op z'n extreme wijze bedonderd. En arts weet niets.

En ja vorige week weer een ervaring rijker dat artsen sukkels zijn. Onbekwame hapsnurkers.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147409995
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Ah weer een boek dat artsen onbekwame domme handlanger zijn. Aan de lopende band komt er meer een meer aan het licht dat badpharma de boel op z'n extreme wijze bedonderd. En arts weet niets.

En ja vorige week weer een ervaring rijker dat artsen sukkels zijn. Onbekwame hapsnurkers.
Die laatste toevoeging moet je nu eens een keer mee stoppen. Je generaliseert en je bent beledigend.
Nokken dus hiermee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 08-12-2014 23:18:51 ]
  maandag 8 december 2014 @ 23:14:34 #35
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147410082
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die laatste toevoeging met je nu eens een keer mee stoppen. Je generaliseert en je bent beledigend.
Nokken dus hiermee.
De grappenmakers hadden bijna paps 'vermoord' met hun onzin.
Het incident van de week bevestigd hun domme badpharma chemo geneuzel.

Het beeld van artsen en hun onkunde is wederom bevestigd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147410344
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De grappenmakers hadden bijna paps 'vermoord' met hun onzin.
Het incident van de week bevestigd hun domme badpharma chemo geneuzel.

Het beeld van artsen en hun onkunde is wederom bevestigd.
Ik neem onmiddellijk van je aan dat je enorm slechte ervaringen hebt gehad Lambiekje, maar het is unfair om nu elke arts van onkunde te betichten. Ik zie iedere dag in het ziekenhuis met hoeveel toewijding artsen proberen hun patiënten te helpen dus het raakt me als je ze allemaal in een kwaad daglicht zet.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 23:22:23 #37
45833 crew  Fogel
pi_147410377
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De grappenmakers hadden bijna paps 'vermoord' met hun onzin.
Het incident van de week bevestigd hun domme badpharma chemo geneuzel.

Het beeld van artsen en hun onkunde is wederom bevestigd.
Dan nog is het niet nodig om dat soort toevoegingen te doen. In ieder beroep vind je onkundigen [of dat in dit geval zo was kan ik niet over oordelen uiteraard]. Iedereen over een kam scheren schiet niemand wat mee op. Dus zoals Lav zegt, gewoon niet doen, komt de sfeer ook ten goede ^O^
Verdere reacties op moderatie kunnen in BNW FB.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 8 december 2014 @ 23:37:11 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147410985
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De grappenmakers hadden bijna paps 'vermoord' met hun onzin.
Het incident van de week bevestigd hun domme badpharma chemo geneuzel.

Het beeld van artsen en hun onkunde is wederom bevestigd.
Ga jij de onzin van homeopatie nog toegeven?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 9 december 2014 @ 07:47:16 #39
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_147414481
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah weer een boek dat artsen onbekwame domme handlanger zijn.
Waarom geef je niet de bron van je quote, Lambiekje?
Elke nuance is weer ver te zoeken.

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Lambiekje het volgende:
Het incident van de week bevestigd hun domme badpharma chemo geneuzel.
Ach, -edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Fogel op 09-12-2014 08:07:07 (Denigrerende opmerkingen kunnen achterwege blijven) ]
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_147414497
Mooi stukje tegen de klinkklare onzin van 'Food-Babe'

http://www.sciencebasedme(...)responds-to-critics/

een van hare mooiere quotes:
"The air you are breathing on an airplane is recycled from directly outside of your window. That means you are breathing everything that the airplanes gives off and is flying through. The air that is pumped in isn’t pure oxygen either, it’s mixed with nitrogen, sometimes almost at 50%. To pump a greater amount of oxygen in costs money in terms of fuel and the airlines know this! The nitrogen may affect the times and dosages of medications, make you feel bloated and cause your ankles and joints swell."
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 9 december 2014 @ 07:51:12 #41
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_147414506
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
The air that is pumped in isn't pure oxygen either, it's mixed with nitrogen, sometimes almost at 50%.
Da's maar goed ook :D
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_147414522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:51 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Da's maar goed ook :D
Lees het artikel, het wordt alleen maar hilarischer.
Volgend jaar komt haar boek uit :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:01:01 #43
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_147414562
Hilarisch idd _O- bedankt voor het delen van de link ^O^
quote:
What they say: The phrase “If you can’t pronounce it, you shouldn’t eat it” is not scientific.

The truth: I didn’t come up with this clever phrase, but think it’s great advice.

This idea actually originated with Michael Pollan in his prominent book “In the Defense of Food” and later on in “Food Rules” where in rule #7 he stated “Avoid food products containing ingredients that a third-grader cannot pronounce.”

I love this advice and I think it works well in the majority of cases when reading the ingredient label on food products in the grocery store. Not everyone has the time to tirelessly review all the ingredients allowed in our food system. This simple rule makes it easy for the average person to avoid processed food, which I think everyone can benefit from!

If you can’t pronounce it that probably means the material has been part of the human diet for a minute period of time in terms of the human evolutionary or developmental process. Using many of these substances is a grand experiment that many people would prefer not subjecting themselves or their children to.
Ik stel voor om wetgeving in te stellen dat alles waar water in zit, moet gaan vermelden dat er dihydrogeenmono-oxide in zit. Of hydroxylzuur.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:22:36 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147414724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hilarisch idd _O- bedankt voor het delen van de link ^O^

[..]

Ik stel voor om wetgeving in te stellen dat alles waar water in zit, moet gaan vermelden dat er dihydrogeenmono-oxide in zit. Of hydroxylzuur.
Wist je dat dit in de Homeopatie wordt ingezet als medium?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:28:12 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147414780
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik neem onmiddellijk van je aan dat je enorm slechte ervaringen hebt gehad Lambiekje, maar het is unfair om nu elke arts van onkunde te betichten. Ik zie iedere dag in het ziekenhuis met hoeveel toewijding artsen proberen hun patiënten te helpen dus het raakt me als je ze allemaal in een kwaad daglicht zet.
Ik zeg ook niet dat ze geen toewijding hebben. Ze weten niet wat ze aan het doen zijn/aanrichten. Door BadPharma protocolen te volgen.

Overigens ken ik geen goed bericht enkel alleen maar verhalen dat het zonder enig twijfel beter kan.
En dat artsen elkaar het licht niet gunnen. Interziekenhuis zeg maar. En dat meetgegevens van een andere zonder pardon in de prullenbak beland. En kun je als patient weer van vooraf aan gaan uitleggen wat er mankeert.

En na het incident van van de week een hoop verhalen gehoord hoe knullig het er aan toe gaat in verscheidene ziekenhuizen. Overigens moet ik wel zeggen dat de verpleegsters wel netjes waren met bloedtransfusie ed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:36:28 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_147414866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
En dat meetgegevens van een andere zonder pardon in de prullenbak beland. En kun je als patient weer van vooraf aan gaan uitleggen wat er mankeert.
Gelukkig hebben we daar het EPD op verzonnen :D heb je daar in ieder geval een stuk minder last van :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_147415032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Overigens ken ik geen goed bericht enkel alleen maar verhalen dat het zonder enig twijfel beter kan.
Dat komt omdat mensen eerder de slechte verhalen vertellen dan de goede.
Als je iedere vlekkeloos verlopen ingreep in het nieuws zou brengen heb je er puur voor 1 groot ziekenhuis al een dagtaak aan.

quote:
En dat artsen elkaar het licht niet gunnen. Interziekenhuis zeg maar.
Dat zal heus wel eens voorkomen, maar ik ken alleen maar goede voorbeelden van samenwerking tussen de academische ziekenhuizen in Nederland. Vumc / AMC in Amsterdam werken al intiem samen en dat wordt alleen maar beter. En die werken weer nauw samen met Utrecht, Nijmegen en Maastricht.

quote:
En dat meetgegevens van een andere zonder pardon in de prullenbak beland. En kun je als patient weer van vooraf aan gaan uitleggen wat er mankeert.
Zoals SicSicSics al zei; daar is nu juist een EPD voor.
Ik ben er een mede aan het opzetten die bijna 50 oude systemen in 1 ziekenhuis verzameld naar 1 centrale plek, dat moet dat soort dingen toch wel een heel eind gaan voorkomen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147415051
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De grappenmakers hadden bijna paps 'vermoord' met hun onzin.
Het incident van de week bevestigd hun domme badpharma chemo geneuzel.

Het beeld van artsen en hun onkunde is wederom bevestigd.
Biekje, is hier al eerder gevraagd maar weet niet of er ooit antwoord is gekomen:
Als jij nu een hartaanval krijgt op straat, ga je dan mensen zeggen dat ze 112 niet moeten bellen maar je locale accupuncturist of homeopaat? Hoe moet ik dit zien? :?
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:01:59 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147415127
Je krijgt nooit een goed antwoord op lastige vragen bij hem
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147415491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze geen toewijding hebben. Ze weten niet wat ze aan het doen zijn/aanrichten. Door BadPharma protocolen te volgen.

Overigens ken ik geen goed bericht enkel alleen maar verhalen dat het zonder enig twijfel beter kan.
En dat artsen elkaar het licht niet gunnen. Interziekenhuis zeg maar. En dat meetgegevens van een andere zonder pardon in de prullenbak beland. En kun je als patient weer van vooraf aan gaan uitleggen wat er mankeert.

En na het incident van van de week een hoop verhalen gehoord hoe knullig het er aan toe gaat in verscheidene ziekenhuizen. Overigens moet ik wel zeggen dat de verpleegsters wel netjes waren met bloedtransfusie ed.
Je vader kiest ervoor om behandeld te worden. Door steeds negatief te denken over zijn behandeling krijgt de ziekte van je vader voor jou een nog naardere bijsmaak dan het al heeft. Daarnaast help je hem er ook niet mee. Wees hem liever een steun.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:06:55 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147416008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze geen toewijding hebben. Ze weten niet wat ze aan het doen zijn/aanrichten. Door BadPharma protocolen te volgen.

Overigens ken ik geen goed bericht enkel alleen maar verhalen dat het zonder enig twijfel beter kan.
En dat artsen elkaar het licht niet gunnen. Interziekenhuis zeg maar. En dat meetgegevens van een andere zonder pardon in de prullenbak beland. En kun je als patient weer van vooraf aan gaan uitleggen wat er mankeert.

En na het incident van van de week een hoop verhalen gehoord hoe knullig het er aan toe gaat in verscheidene ziekenhuizen. Overigens moet ik wel zeggen dat de verpleegsters wel netjes waren met bloedtransfusie ed.

Het zijn bijna net mensen he...

Hoe vaak maak jij fouten op je werk?
En als het zovaak mis gaat op jou bedrijf word het ook breed uitgemeten in de krant?
EN weet je waarom niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:10:10 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147416060
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De grappenmakers hadden bijna paps 'vermoord' met hun onzin.
Het incident van de week bevestigd hun domme badpharma chemo geneuzel.

Het beeld van artsen en hun onkunde is wederom bevestigd.
Waarom gaat je pa naar een ziekhuis uberhaupt?
Jij had het toch vast wel kunnen oplossen met een goed geschud glaasje water?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147416177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je vader kiest ervoor om behandeld te worden. Door steeds negatief te denken over zijn behandeling krijgt de ziekte van je vader voor jou een nog naardere bijsmaak dan het al heeft. Daarnaast help je hem er ook niet mee. Wees hem liever een steun.
Dit. Vergiftig je zieke vader niet met je waanideeën. Doe het uit respect voor hem en respecteer zijn keuze.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:37:15 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147427297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:53 schreef nikao het volgende:

[..]

Biekje, is hier al eerder gevraagd maar weet niet of er ooit antwoord is gekomen:
Als jij nu een hartaanval krijgt op straat, ga je dan mensen zeggen dat ze 112 niet moeten bellen maar je locale accupuncturist of homeopaat? Hoe moet ik dit zien? :?
Vogeltjesdans was (als Mod nota bene) in de topicserie over homeopatie niet alleen te vuur en te zwaard bezig homeopatie te verdedigen, toen hem dit niet lukte probeerde hij alles om het topic te laten ontsporen. Tijdje later toen hij een brandwondje had liep hij te jammeren dat zijn (uiteraard Pharma) pijnstillers niet goed genoeg waren en en nog meer van slikte.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147427975
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vogeltjesdans was (als Mod nota bene) in de topicserie over homeopatie niet alleen te vuur en te zwaard bezig homeopatie te verdedigen, toen hem dit niet lukte probeerde hij alles om het topic te laten ontsporen. Tijdje later toen hij een brandwondje had liep hij te jammeren dat zijn (uiteraard Pharma) pijnstillers niet goed genoeg waren en en nog meer van slikte.
:')_____________________________!!!!

Uiteindelijk zal iedereen ooit bij de dokter komen, ook de aluhoeddragende-complottheoriedenkende-homeopathieaanhangende-antivaccinatie zolderkamermensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 09-12-2014 19:26:10 ]
I feel kinda Locrian today
pi_147428719
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:02 schreef starla het volgende:

[..]

:')_____________________________!!!!

Uiteindelijk zal iedereen ooit bij de dokter komen, ook de aluhoeddragende-complottheoriedenkende-homeopathieaanhangende-antivaccinatie zolderkamerbevolking.
mjah dat mag je hopen. Genoeg voorbeelden helaas van mensen die overlijden omdat ze juist niet naar de dokter gaan maar naar een of andere kwakzalver
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:32:56 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147428757
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:31 schreef nikao het volgende:

[..]

mjah dat mag je hopen. Genoeg voorbeelden helaas van mensen die overlijden omdat ze juist niet naar de dokter gaan maar naar een of andere kwakzalver
Karma is een teef.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147428775
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Karma is een teef.
Zou dat in veel gevallen geen karma willen noemen. Mensen worden verleid, misleid etc. Er ligt ook een groot deel van de verantwoordelijkheid bij de kwalzalvers natuurlijk
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:36:39 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147428847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef nikao het volgende:

[..]

Zou dat in veel gevallen geen karma willen noemen. Mensen worden verleid, misleid etc. Er ligt ook een groot deel van de verantwoordelijkheid bij de kwalzalvers natuurlijk
En bij hun propagandisten, de lobby van de aluhoedjes die op internet en op familifeestjes hun laster verspreiden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147428905
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En bij hun propagandisten, de lobby van de aluhoedjes die op internet en op familifeestjes hun laster verspreiden
Jep, en vooral ook de meer subtiele media zoals de Happynez enzo.. :N :r
pi_147429109
@ lavender: zou je er zolderkamermensen van willen maken? Bevolking klinkt niet echt...

Hoewel er helemaal niets mis is met de typering die ik noemde. Dat je dat als scheldwoord ziet, zegt meer over jou dan over het woord.

[ Bericht 45% gewijzigd door starla op 09-12-2014 18:58:18 ]
I feel kinda Locrian today
pi_147429789
Psychiatric Drugs Are More Dangerous than You Ever Imagined

wijze woorden en adviezen van deze shrink

pi_147430408
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:46 schreef starla het volgende:
@ lavender: zou je er zolderkamermensen van willen maken? Bevolking klinkt niet echt...

Hoewel er helemaal niets mis is met de typering die ik noemde. Dat je dat als scheldwoord ziet, zegt meer over jou dan over het woord.
Mmm zit wat in. Zal het even veranderen in mensen.
Maar moet je wel zeggen dat ik het niet als scheldwoord zie maar andere users wellicht wel.
pi_147430489
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:07 schreef achjaha het volgende:
Psychiatric Drugs Are More Dangerous than You Ever Imagined

wijze woorden en adviezen van deze shrink

Enig idee hoe gevaarlijk het is om psychotisch of delirant te zijn? Nee, het zijn geen snoepjes, ja het maakt het leven van veel mensen beter draagbaar.
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:34:33 #65
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147430687
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Enig idee hoe gevaarlijk het is om psychotisch of delirant te zijn? Nee, het zijn geen snoepjes, ja het maakt het leven van veel mensen beter draagbaar.
En sommige smartshops denken ze recreatief te moeten verkopen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147430717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Enig idee hoe gevaarlijk het is om psychotisch of delirant te zijn?
ja dat weet ik, weet jij het ook?

quote:
Nee, het zijn geen snoepjes, ja het maakt het leven van veel mensen beter draagbaar.
-edit, persoonlijk-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 09-12-2014 19:41:28 ]
pi_147430982
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Enig idee hoe gevaarlijk het is om psychotisch of delirant te zijn? Nee, het zijn geen snoepjes, ja het maakt het leven van veel mensen beter draagbaar.
In principe is een delier niet gevaarlijk, behalve als iemand zó delirant is dat er onveilige situaties optreden zoals 's nachts rondspoken, uit bed vallen etc.

Het delirium tremens kan wel potentieel fataal aflopen mits onbehandeld, maar daar spelen benzodiazepines de hoofdrol in de behandeling.

Ik ben iig blij dat er medicijnen zijn zoals Haldol, Clozapine en Seroquel om de patiënt tegen zichzelf te beschermen. Overigens ben ik minder fan van Olanzapine.

Natuurlijk hebben alle voorgenoemde medicijnen hun nadelen, maar dat moet genuanceerd worden door de voordelen die ze hebben voor patiënt en omgeving.
I feel kinda Locrian today
pi_147431030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mmm zit wat in. Zal het even veranderen in mensen.
Maar moet je wel zeggen dat ik het niet als scheldwoord zie maar andere users wellicht wel.
Akkoord.
I feel kinda Locrian today
pi_147431133
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Fogel op 09-12-2014 20:05:24 (stoken doe je maar in een kachel) ]
pi_147431581
Nee ik heb geen persoonlijke, wel professionele ervaring met delier en psychose.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:42 schreef starla het volgende:

[..]

In principe is een delier niet gevaarlijk, behalve als iemand zó delirant is dat er onveilige situaties optreden zoals 's nachts rondspoken, uit bed vallen etc.

Het delirium tremens kan wel potentieel fataal aflopen mits onbehandeld, maar daar spelen benzodiazepines de hoofdrol in de behandeling.

Ik ben iig blij dat er medicijnen zijn zoals Haldol, Clozapine en Seroquel om de patiënt tegen zichzelf te beschermen. Overigens ben ik minder fan van Olanzapine.

Natuurlijk hebben alle voorgenoemde medicijnen hun nadelen, maar dat moet genuanceerd worden door de voordelen die ze hebben voor patiënt en omgeving.
De mortaliteit van een onbehandeld delier is vrij hoog, behandelen is wel raadzaam. Als dat lukt met symptomatisch behandelen kan dat inderdaad ook soms, maar dat is ook niet altijd beter.
pi_147431816
quote:
Nee ik heb geen persoonlijke, wel professionele ervaring met delier en psychose.
heb ik ook professionele ervaring mee
pi_147435820
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:02 schreef starla het volgende:

[..]

:')_____________________________!!!!

Uiteindelijk zal iedereen ooit bij de dokter komen, ook de aluhoeddragende-complottheoriedenkende-homeopathieaanhangende-antivaccinatie zolderkamermensen.
Maar hoe vaak.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147435904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:31 schreef nikao het volgende:

[..]

mjah dat mag je hopen. Genoeg voorbeelden helaas van mensen die overlijden omdat ze juist niet naar de dokter gaan maar naar een of andere kwakzalver
Er zijn ook genoeg voorbeelden van mensen die overlijden die zijn wel gewoon naar de dokter zijn gegaan. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147436127
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:07 schreef achjaha het volgende:
Psychiatric Drugs Are More Dangerous than You Ever Imagined

wijze woorden en adviezen van deze shrink

Ja,voor t zelfde geld kan je beter alcohol,tobacco,skag,charlie,xtc,lsd,paddestoelen nemen - fcuk the prescription shit. ;)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147436172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg voorbeelden van mensen die overlijden die zijn wel gewoon naar de dokter zijn gegaan. :)
Er zijn nou eenmaal veel mensen op dexe planeet die zullen overlijden.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:57:12 #76
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147436245
CDC - Centers For disease Controls geeft toe dat het griepvaccin van dit jaar niet werkt.
Helaas zal er geen enkele restitutie zijn voor de patiënten van verzekeringsmaatschappijen die al eerder geld hebben besteed aan griepprikken.

Het CDC zegt dat, mocht je griep krijgen er wel een oplossing is. Het zal alleen meer geld kosten.

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147436413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja,voor t zelfde geld kan je beter alcohol,tobacco,skag,charlie,xtc,lsd,paddestoelen nemen - fcuk the prescription shit. ;)
Dit begint sneue vormen aan te nemen.
pi_147436552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:57 schreef Izzy73 het volgende:
CDC - Centers For disease Controls geeft toe dat het griepvaccin van dit jaar niet werkt.
Helaas zal er geen enkele restitutie zijn voor de patiënten van verzekeringsmaatschappijen die al eerder geld hebben besteed aan griepprikken.

Het CDC zegt dat, mocht je griep krijgen er wel een oplossing is. Het zal alleen meer geld kosten.

De griepprik is gratis.
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:20:29 #79
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147437214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De griepprik is gratis.
Nee, die wordt vergoed door de zorgverzekering, is iets anders dan gratis. :)
Dit gaat overigens over Amerika niet Nederland.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147437561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee, die wordt vergoed door de zorgverzekering, is iets anders dan gratis. :)
Gratis of niet tis rotzooi denk ik.
Donald Rumsfeld had/heeft grote aandelen in Tamiflu.(Leuke feitje om je winterse avond wat warmer te maken) :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147437684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee, die wordt vergoed door de zorgverzekering, is iets anders dan gratis. :)
Dit gaat overigens over Amerika niet Nederland.
Voor de patienten is het gratis bedoel ik. Nou ja, uiteindelijk betaal je het natuurlijk wel door je premie maar goed.
Ja ik weet dat het over Amerika gaat, maar is de griepprik niet overal hetzelfde? Dus dan zou hij in Nederland ook niet werken?
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:33:33 #82
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147437858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gratis of niet tis rotzooi denk ik.
Donald Rumsfeld had/heeft grote aandelen in Tamiflu.(Leuke feitje om je winterse avond wat warmer te maken) :)
Niet ieder vaccin zal rotzooi zijn maar deze in ieder geval wel,
in Italie zijn 12 mensen overleden binnen 48 uur na dit vaccin.
Haha van dat soort feitjes wordt ik niet echt warm, eerder het tegenovergestelde ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147438041
Hoeveel mensen overlijden er sowieso in Italie dagelijks...
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:40:03 #84
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147438125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor de patienten is het gratis bedoel ik. Nou ja, uiteindelijk betaal je het natuurlijk wel door je premie maar goed.
Ja ik weet dat het over Amerika gaat, maar is de griepprik niet overal hetzelfde? Dus dan zou hij in Nederland ook niet werken?
Ik heb geen idee of de griepprik overal hetzelfde is,
dit zou gaan over een partij van 160.000.000.
De bedrijven die ze maken verdienen er uiteraard wel aan.
Ze zouden ook kunnen beslissen om de aangekochte vaccins te vergoeden
of de kosten kwijt te schelden,
maar in plaats daarvan rekenen ze nog eens extra kosten voor het alternatief dat er beschikbaar is.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:02:40 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147439063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoeveel mensen overlijden er sowieso in Italie dagelijks...
aantal inwoners gedeeld door levensverwachting kom ik op gemiddeld 2005 sterfgevallen per dag, hadden we het over twee dagen, slordige 4010 dus. Kans is vrij groot dat daar mensen tussen zitten die net een griepprik hadden gehad.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147440238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
De mortaliteit van een onbehandeld delier is vrij hoog, behandelen is wel raadzaam. Als dat lukt met symptomatisch behandelen kan dat inderdaad ook soms, maar dat is ook niet altijd beter.
Sec aan een delier doodgaan doe je niet. De mortaliteit ligt in de complicaties die optreden bij een delier zoals door sufheid
een longontsteking oplopen (minder goed ophoesten, minder goed slikken), vallen uit bed etc.

En het is obligaat een delier te behandelen. Laat staan raadzaam ;)
I feel kinda Locrian today
pi_147440534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Niet ieder vaccin zal rotzooi zijn maar deze in ieder geval wel,
in Italie zijn 12 mensen overleden binnen 48 uur na dit vaccin.
Haha van dat soort feitjes wordt ik niet echt warm, eerder het tegenovergestelde ;)
N vriendin die werkt zorghulp met wat oudere mensen zegt dat ze hoort heel veel klachten van haar clienten over de griep prik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:43:51 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147440617
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

aantal inwoners gedeeld door levensverwachting kom ik op gemiddeld 2005 sterfgevallen per dag, hadden we het over twee dagen, slordige 4010 dus. Kans is vrij groot dat daar mensen tussen zitten die net een griepprik hadden gehad.
Ook dat, maar de griep prik word vaak ook sterk afgeraden als je iets onder de leden hebt, en andere medicatie neemt.

http://www.rivm.nl/dsreso(...)ition=inline&ns_nc=1
6.2 Gevallen van onverenigbaarheid
Omdat verenigbaarheid niet is onderzocht, dient dit product niet te worden gemengd met andere geneesmiddelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147444159
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef starla het volgende:

[..]
En het is obligaat een delier te behandelen. Laat staan raadzaam ;)
Ok je hebt me, er mist 'met antipychotica'.

Achmea mag trouwens verplichten de goedkoopste biological voor te schrijven. Is dat Big Zorgverzekering?
  woensdag 10 december 2014 @ 08:32:51 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147444488
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we daar het EPD op verzonnen :D heb je daar in ieder geval een stuk minder last van :7
Wat maakt het verschil tussen een papieren vorm en digitale vorm !? De nukkig arts legt dat net zo goed naast zich neer.

De EPD is er zodat derde partijen het kunnen exploiteren en dat NSA onze medische gegevens heeft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 10 december 2014 @ 08:36:29 #91
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147444525
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg voorbeelden van mensen die overlijden die zijn wel gewoon naar de dokter zijn gegaan. :)
ruim 100.000 doden structureel elke jaar puur alleen in Amerika.
Het is zonder enig twijfel doodsoorzaak nummer 1.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147444533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat maakt het verschil tussen een papieren vorm en digitale vorm !? De nukkig arts legt dat net zo goed naast zich neer.
Om te beginnen is een digitale al een stuk moeilijker kwijt te raken ;)

quote:
De EPD is er zodat derde partijen het kunnen exploiteren en dat NSA onze medische gegevens heeft.
Wmah, dat ligt wel wat genuanceerder, maar de patriot-act is wel een bezwaar voor sommige ziekenhuizen. Zoals in Nijmegen bijv. : http://www.smarthealth.nl/2014/10/23/epic-fail-met-epd-nijmegen/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 december 2014 @ 08:37:35 #93
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147444534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De griepprik is gratis.
.. maar de gevolgen daar op is ka$$a
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 10 december 2014 @ 08:38:08 #94
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147444539
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Niet ieder vaccin zal rotzooi zijn maar deze in ieder geval wel,
in Italie zijn 12 mensen overleden binnen 48 uur na dit vaccin.
Haha van dat soort feitjes wordt ik niet echt warm, eerder het tegenovergestelde ;)
Ieder vaccin is rotzoo de luxe. Period.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147444546
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ruim 100.000 doden structureel elke jaar puur alleen in Amerika.
Het is zonder enig twijfel doodsoorzaak nummer 1.
nee hoor (cijfers over 2010)

Number of deaths: 2,515,458
Death rate: 807.3 deaths per 100,000 population
Life expectancy: 78.7 years
Infant Mortality rate: 6.07 deaths per 1,000 live births
Number of deaths for leading causes of death:
Heart disease: 596,577
Cancer: 576,691
Chronic lower respiratory diseases: 142,943
Stroke (cerebrovascular diseases): 128,932
Accidents (unintentional injuries): 126,438
Alzheimer's disease: 84,974
Diabetes: 73,831
Influenza and Pneumonia: 53,826
Nephritis, nephrotic syndrome, and nephrosis: 45,591
Intentional self-harm (suicide): 39,518
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 december 2014 @ 08:55:49 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147444732
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Niet ieder vaccin zal rotzooi zijn maar deze in ieder geval wel,
in Italie zijn 12 mensen overleden binnen 48 uur na dit vaccin.
Haha van dat soort feitjes wordt ik niet echt warm, eerder het tegenovergestelde ;)
Er zijn nog veel meer mensen binnen 48 uur van het drinken van een kop koffie overleden. Dat ook maar verbieden dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147447517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er zijn nog veel meer mensen binnen 48 uur van het drinken van een kop koffie overleden. Dat ook maar verbieden dan?
De befaamde post hoc ergo propter hoc. Ja, dat heeft Biekje tot zijn specialisme gemaakt.
I feel kinda Locrian today
pi_147449145
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ieder vaccin is rotzoo de luxe. Period.
Nou, dan hou jij het daar maar op.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:39:57 #99
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147449608
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er zijn nog veel meer mensen binnen 48 uur van het drinken van een kop koffie overleden. Dat ook maar verbieden dan?
Het is zeker twijfelachtig of de personen zijn overleden door de griepprik.
Koffie verbieden? Ik hoop het niet, ik drink het nogal eens c_/
Maar het CDC geeft in ieder geval zelf aan dat de betreffende griepprik niet werkt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:41:37 #100
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147449674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ieder vaccin is rotzoo de luxe. Period.
Geen idee, ik weet er te weinig vanaf om daarover te kunnen oordelen :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')