Ik kan een goedlopende dramasoap schrijven over mijn schoonfamiliequote:Op vrijdag 5 december 2014 07:33 schreef livelink het volgende:
Het verhaal wordt alleen maar triester, Amaranta.
Wij kochten op een gegeven moment wel allemaal voor iedereen wat, maar toen waren er zoveel cadeautjes dat het gewoon decadent werd en we het ook bijna niet meer in 1 avond konden redden.
Toen hebben we de afspraak gemaakt dat iedereen in principe alleen een cadeau kocht voor zjin/haar lootje en voor de aanwezige kinderen. Mijn ouders kochten dan nog wel voor iedereen een cadeau en wij kochten allemaal ook nog iets voor mijn ouders. Toen was het te behappen.
Echt? Oeps. Hahaha.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:22 schreef amaranta het volgende:
Gisteren kwam er een leerlinge naar mij toe.
Juf, denk je dat de Sint wat tegen mij heeft?
Ik zeg, nee dat denk ik niet. Hoezo?
Zegt ze, ik heb pas zes keer iets in mijn schoen gehad!
Ik zeg. Nou dat is toch best vaak. Mijn kinderen hebben maar 1 keer iets in hun schoen gehad. Waarop ze toch wel zoiets had van..Oh.....
nu de avond bij schoonfamilie afvalt kan het met jouw familie dan weer welquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Onder andere daarom doen wij dus niet met mijn familie aan SinterklaasZoveel cadeautjes, uitpakgedoe, snoepen....het kan ook te gek in een paar weken.
Ja, ach, nog twee jaar max en dan kunnen we surprises doen!quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
nu de avond bij schoonfamilie afvalt kan het met jouw familie dan weer wel![]()
Maar sneu hoe dat dan gaat. Vooral voor je dochter.
Haha! Hier ook zoiets. Ik was 7 of 8 denk ik en had wat zitten loeren naar de naam op een supergroot pak, ik dacht dat het mijn naam was dus ik zat de hele avond te wachten op mijn supercadeau, want groot. Toen het naar mijn moeder ging was ik flink kwaad, overstuur zelfsquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:18 schreef danic het volgende:
Ik weet niet of ik het het jaar erop nog zou vieren als het zo moet amaranta. Dan maar lekker met mijn eigen familie hoor![]()
Wij hebben nu ook de afspraak dat we allemaal wat voor de kinderen kopen (4 in totaal) en lootjes trekken voor de volwassenen. Dat doen we ook pas als de kinderen op bed liggen. We vieren het morgen trouwens.
Ik ben 1x zo'n ondankbaar kind geweest. Ik was een jaar of 9 denk ik. Het was op dat moment helemaal hip om een 10 - kleuren pen te hebben. En die kreeg ik dus. Alleen was het een hele andere dan de pen ik die ik graag wilde. Ik was ook echt diep teleurgesteld weet ik nog. Mijn ouders merkten dat en hadden gelijk zoiets van 'als je hem niet wil geef je hem maar aan je neef' (beetje geïrriteerd waren ze wel geloof ik).
En dat heb ik gedaan. Mijn 15 - jarige neef helemaal blij haha.
Achteraf schaam ik me nog voor mijn ondankbare houding.
Zul jij blij zijn morgen!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:06 schreef livelink het volgende:
Wij vieren maar 1x Sinterklaas. Ik heb jongste vandaag thuisgehouden van school en de vieringen van het werk slaan we over.
Maar dat is het op dat moment ook niet, denk ik. Ik denk ook dat je tot een bepaalde leeftijd daar ook echt niet te moeilijk over moet doen, of boos over moet worden. het wordt heel oprecht zo gevoeld en dat wij als volwassenen dat een erg ondankbare en onprettige reactie vinden, is een volwassen iets. Ik zou er denk ik vooral niet te veel aandacht aan schenken, zeker niet op dat moment. Misschien later nog eens over praten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:09 schreef Cathmar het volgende:
O ik weet nu al dat mijn oudste een paar minuten gaat zeuren want haar zus krijgt Frozen poppen. En zij niet. Dat ze heel gave andere dingen krijgt is dan even niet interessant.
Mijn oudste viert het inderdaad vandaag op school met surprises. Ik hoop heel erg dat het leuk wordt voor haar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zul jij blij zijn morgen!
Heeft je oudste nog leuke Sint op school?
vanwege de platvloerse sexscenesquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Overleg en een beetje flexibiliteit kunnen heel veel gedoe schelen![]()
Waarom zou je erover denken dat de verbieden, lady?
Van tekenfilmfiguren?quote:
Ja, en het is ook wel grappig om dan toch totaal andere surprises te maken dan op de lagere school. Op de lagere school zijn de hobbies toch wel allemaal sport- en knutselgerelateerd is mijn ervaring. Mijn oudste had nu een lootje waar de hobbie selfies maken wasquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef trui het volgende:
Bij ons mogen ze nog geen Southpark kijken, het gaat er toch wel erg grof aan toe af en toe, al vind ik het geniale humor. maar bij L's leeftijd vind ik het ook wel kunnen. Vervelend zo'n enge film, hoe lost ie dat nou op?
Livelink, dus ze doen op de middelbare school soms ook nog wel aan surprises, leuk.
Wij zijn tot diep in de nacht bezig geweest met inpakken en dichten, we gaan ons altijd schandalig te buiten. Maar ik vind het nog steeds erg leuk, en 't is hier echt een sport om bij elk pakje een gedicht te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |