Van de week maar eens kijken...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:38 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Ik heb de handcreme met amandel olie en shea boter en die is zo fijn. Trekt heel snel in en je handen zijn onwijs zacht erna.
Hoe zien ze eruit?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:38 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Ik heb de handcreme met amandel olie en shea boter en die is zo fijn. Trekt heel snel in en je handen zijn onwijs zacht erna.
Zit in een witte tube met Hand Cream erop. Staat ook een amandel op de voorkant. Is iets van ¤2,60quote:
Niet duur. Niet te gay voor een dude?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:15 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Zit in een witte tube met Hand Cream erop. Staat ook een amandel op de voorkant. Is iets van ¤2,60
Haha nee de tube ziet er gewoon normaal uit en mn man gebruikt t ook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:15 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Niet duur. Niet te gay voor een dude?
Ik vind hem wel erg lekkeraar ben nog nooit in Italie geweest. Ik heb pas iets op tv gezien over buffelmozzarella, KvW denk ik. Daar werd meen ik gezegd dat er veel smaakverschillen zijn vanwege verschillende voeding.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:10 schreef TravelRose het volgende:
De buffelmozzarella vind ik eigenlijk helemaal niet lekker uit de feestdagencollectie. Hij zou zo smaken als in Italië werd mij gezegd. Niet echt.
De andere kaasjes daarentegen. Jummie!
Ik bleek na 2 x gebruik toch niet helemaal tegen een ingrediënt in de crème te kunnen (ligt aan mij), dus heb nu maar weer een tube via de dermatologie. Ph5 creme. ¤4,- dus niks duurs, prima spul, na meerdere keren smeren nog geen last en weer handen zonder bloedende klovenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan moet ik die ook maar eens halen, de gaten vallen in mijn handen van het vele wassen!
Nee joh. Juist de verpakkingen van Lidl zijn altijd erg neutraal.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:15 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Niet duur. Niet te gay voor een dude?
als het van het handen wassen is -> andere zeep proberen indien mogelijk, en minder vaak wassen (indien mogelijk). afwassen met handschoenen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan moet ik die ook maar eens halen, de gaten vallen in mijn handen van het vele wassen!
Verpakking is nog maar 150 gram... Echt goedkoop is dat spul allemaal niet. Tete de moine voor 8 euro.. bij AH is hij 6...quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:23 schreef MrSalazar het volgende:
truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas truffelkaas
Bij lidl met schaaf he.quote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Verpakking is nog maar 150 gram... Echt goedkoop is dat spul allemaal niet. Tete de moine voor 8 euro.. bij AH is hij 6...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bleek na 2 x gebruik toch niet helemaal tegen een ingrediënt in de crème te kunnen (ligt aan mij), dus heb nu maar weer een tube via de dermatologie. Ph5 creme. ¤4,- dus niks duurs, prima spul, na meerdere keren smeren nog geen last en weer handen zonder bloedende kloven
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als het van het handen wassen is -> andere zeep proberen indien mogelijk, en minder vaak wassen (indien mogelijk). afwassen met handschoenen.
je hebt wel een goede nick trouwensquote:Op zondag 7 december 2014 10:46 schreef soapie het volgende:
[..]
[..]Ik ga m in ieder geval proberen, is t niks dan heb ik pech, ik kan ook niet tegen de zeep op mijn werk, dan is het nog erger..... En minder vaak wassen is in de kinderopvang geen optie....
quote:Op zondag 7 december 2014 11:49 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je hebt wel een goede nick trouwens
quote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Was net bij de Lidl .. De courgette voor 9 cent.
Bij de kassa: 29 cent
Dus zeggen dat het niet klopt, medewerker zoeken, kon de courgette niet vinden, nog een keer zoeken en ja: 9 cent.
Omdat het zo lang duurde mocht hem gratis.
En ja, dat is het spannendst wat ik vandaag heb meegemaakt
bij jullie waren iig nog courgettesquote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Was net bij de Lidl .. De courgette voor 9 cent.
Bij de kassa: 29 cent
Dus zeggen dat het niet klopt, medewerker zoeken, kon de courgette niet vinden, nog een keer zoeken en ja: 9 cent.
Omdat het zo lang duurde mocht hem gratis.
En ja, dat is het spannendst wat ik vandaag heb meegemaakt
Valt mee, je zit nog niet eens op 20%quote:Op maandag 8 december 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me een Deezer ... Heb net 6 repen chocolade gekocht.
Al op ook?quote:Op maandag 8 december 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me een Deezer ... Heb net 6 repen chocolade gekocht.
Haha, nee, zo ver ben ik gelukkig nog niet. Ze liggen in de kast. Twee kokos, twee marsepein, een tiramisu en een yoghurt/aardbei.quote:
Shit ...quote:Op maandag 8 december 2014 12:51 schreef Elleska het volgende:
als een echte Deezer bewaar je het jarenlang in je kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |