Je bent te aardig man.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik was nog wel zo meegaand
Jaquote:
Ik wilde dit met jullie delen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef perro. het volgende:
thijs
waarom steek je zoveel moeite in zo'n suf figuur.
dat die 31 blijkt te zijn.
Dat kan, maar ga er dan ook zelf aan werken om het beter te maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel wat, gewoon aanmelden op zo'n site en dan tegen random mensen een beetje klagen over het kutleven.
Lijkt me wel zo iemand die zo gauw mogelijk zwanger wil worden en dat de man maar voor het inkomen mag zorgen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef perro. het volgende:
thijs
waarom steek je zoveel moeite in zo'n suf figuur.
dat die 31 blijkt te zijn.
Ja maar gewoon als uitlaatklep, je kent die mensen toch nietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wilde dit met jullie delen.
[..]
Dat kan, maar ga er dan ook zelf aan werken om het beter te maken.
Ik wil het niet meer weten.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef Koettie het volgende:
Ben nu wel benieuwd hoe ze eruit zag.. We zullen het nooit weten.
Hoe had jij gereageerd?quote:
DIE had ik nog moeten gebruiken!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef qwerty789 het volgende:
Jesus met zo'n mentaliteit maak je niet eens kans op een baan, laat staan een relatie.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef qwerty789 het volgende:
Jesus met zo'n mentaliteit maak je niet eens kans op een baan, laat staan een relatie.
snap ik. maar ik was denk ik zelf al na 2 zinnen afgehaakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wilde dit met jullie delen.
Ik denk het laatste. Er staan 5 foto's op mijn account.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
Had zij wel een foto Thijs? Of vindt ze het fijner om andere mensen op uiterlijk te beoordelen zonder zelf haar gezicht te laten zien?
Ik snap sowieso niet waarom je na die afwijzing je tijd eraan besteed?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer weten.
[..]
Hoe had jij gereageerd?
[..]
DIE had ik nog moeten gebruiken!
Welke foto'squote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Er staan 5 foto's op mijn account.
True, maar dat kan ook hierquote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar gewoon als uitlaatklep, je kent die mensen toch niet
Ja hequote:
Ik wilde hier zoveel mogelijk uit halen eigenlijk, gewoon voor de geinquote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef perro. het volgende:
[..]
snap ik. maar ik was denk ik zelf al na 2 zinnen afgehaakt.
Maar wel jammer dat je er best wel serieus op in bent gegaan. Ik zou keihard trollen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Er staan 5 foto's op mijn account.
Ik had het gesprek al veel eerder afgekapt. En misschien niet eens op een nette manier.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer weten.
[..]
Hoe had jij gereageerd?
[..]
DIE had ik nog moeten gebruiken!
Voor de lol meer. Toen ze geen foto had bekroop me al een gevoel dat dit niks zou wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je na die afwijzing je tijd eraan besteed?
Zie FoBoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |