Nee, ik ben bezig. Ik tune wel in als Fokkie gaat draaien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
Nog een half uur tot Fylax Friday, jullie luisteren toch ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #33 ACT Bedankt _O_

quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig. Ik tune wel in als Fokkie gaat draaien.

Sorry ik haak ook af vanavond. Ben er idd wel bij Fokker, al zag ik Skype dus helemaal zeker weet ik het ook niet.quote:

quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry ik haak ook af vanavond. Ben er idd wel bij Fokker, al zag ik Skype dus helemaal zeker weet ik het ook niet.

Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mammaquote:

Dan heb je een goede grap gemist van Gijpie over een banketstaaf en Onno Hoes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet eens VI kijken.

.

Dat kan ik straks gewoon downloaden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan heb je een goede grap gemist van Gijpie over een banketstaaf en Onno Hoes.

Misschien is dat leuker dan 24 uur met Abdul-Jabbar van de Ven,quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mamma
 .
.

Ik naar een saaie Engelse detective op één (België). En ondertussen check ik het nieuws.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mamma

Als ik zeg dat ik zo een banketstaaf ga downloaden, dan denken jullie daar vast weer iets raars bij zeker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan ik straks gewoon downloaden.

Alles is leuker dan die haatbaard.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat leuker dan 24 uur met Abdul-Jabbar van de Ven,.

quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik zo een banketstaaf ga downloaden, dan denken jullie daar vast weer iets raars bij zeker.
 Heb je een 3D printer?
  Heb je een 3D printer?

Sinterfylax is zo op de radio.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef anonymoussie het volgende:
Was bij mijn broer. Hij heeft kids. Dus ja, Sinterklaas was op bezoek. Die Sinterklaas leek echt op de kerstman.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |