Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ontroerend die FHF mentaliteit.
Kun je die nieuwe toyboy ook een tweet met link naar topic sturen ajb?

Graag wel op FOK! dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.

Morgen toch maar popcorn inslaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Graag wel op FOK! dan.
Ik ruik mogelijkheden.

Jeroen Pauw, wat een baas is dat toch.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.

Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeroen Pauw, wat een baas is dat toch.

Die heeft een seizoenskaart voor de Megalomaan, komt nooit iets zinnigs uit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.

Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.

Die discussie over Samson, zeg dan ook niets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een seizoenskaart voor de Megalomaan, komt nooit iets zinnigs uit.

Het gaat natuurlijk om de timing.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.

Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.

Ik word van beide programma's niet vrolijk en kijk het ook zelden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.

Ik heb deze week tijdelijk dyslectie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
Wauke.
Tem en ik hebben er daar nog wel een mening over.

Maar die commando was wel een goed verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.

Zat Gijs er ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar die commando was wel een goed verhaal.

Ja het eerst deel en toen ineens was ik hem wel zat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar die commando was wel een goed verhaal.
 .
.

Het werd wel een beetje soft ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het eerst deel en toen ineens was ik hem wel zat.
Maar het is wel een baas.

jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lucky gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lucky gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

Die is nu in nationale rouw, zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
Waar is Marianne eigenlijk?
Zeker een band plakken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |