SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dijks denkt nog steeds dat ie geschikt is voor Ajax 1quote:Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker meeten met Mitchell Dijks.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zou je bijna gaan snappen als je Boilessen zietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks denkt nog steeds dat ie geschikt is voor Ajax 1![]()
Ajax 1 is tegenwoordig ook maar een slappe term, iedere gek kan erin spelenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou je bijna gaan snappen als je Boilessen zietRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben trouwens benieuwd op welke positie Fischer gaat spelen. Als halfspeler, linksbuiten of misschien wel spits?Oh.![]()
Linksbuiten , zou sneu zijn voor Andersen mocht die voor hem erin komenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd op welke positie Fischer gaat spelen. Als halfspeler, linksbuiten of misschien wel spits?RED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk komt hij weer terug in zijn beginvorm, toen was hij een heerlijke speler.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Linksbuiten , zou sneu zijn voor Andersen
Sowieso weer wat meer mogelijkheden voorin dan. Nu gaat alleen Kolbeinn mee als aanvallende speler
Oh.![]()
Zal nog wel een tijdje duren voor hem . Fysiek is die fit zo , In het hoofd moet die nog de nodige stappen zetten (niet meer bang zijn voor blessures etc)quote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij weer terug in zijn beginvorm, toen was hij een heerlijke speler.
Sowieso weer wat meer mogelijkheden voorin dan. Nu gaat alleen Kolbeinn mee als aanvallende spelerRED ONS HENNIEGOD![]()
Atouba terughalen als linksback. Zocht nog een clubquote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax 1 is tegenwoordig ook maar een slappe term, iedere gek kan erin spelen![]()
Dat komt vanzelf wel met meer speeltijd, en hoeft ook niet meteen alles te spelen dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal nog wel een tijdje duren voor hem . Fysiek is die fit zo , In het hoofd moet die nog de nodige stappen zetten (niet meer bang zijn voor blessures etc)
Is nu ook niet meer de enigste aanvaller die echt iets kan zoals vorig jaar tijdens zijn dip toen hij alles alleen moest doen.Oh.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Atouba terughalen als linksback. Zocht nog een club
Atouba is een godRED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk verwacht men niet teveel van hem in het begin , Zal nog genoeg kutwedstrijden spelenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel met meer speeltijd, en hoeft ook niet meteen alles te spelen dan.
Is nu ook niet meer de enigste aanvaller die echt iets kan zoals vorig jaar tijdens zijn dip toen hij alles alleen moest doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Soms doet Willems me aan hem denken.quote:Daar heb ik ook wel geduld voor want van Fischer weet ik dat hij in potentie een van onze beste spelers is.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk verwacht men niet teveel van hem in het begin , Zal nog genoeg kutwedstrijden spelen
Net als Andersen overigens.Oh.![]()
Serero niet ?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms doet Willems me aan hem denken.
[..]
Daar heb ik ook wel geduld voor want van Fischer weet ik dat hij in potentie een van onze beste spelers is.
Net als Andersen overigens.![]()
Atouba was ook beter dan Willems .
2de actie![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Was dat niet toen HSV nog Ruud had?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Serero niet ?![]()
2de actie![]()
![]()
![]()
Serero niet nee. Is een goede speler voor Ajax maar zal niet bij Barca of Real terecht komen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Serero niet ?![]()
2de actie![]()
![]()
Andersen dicht ik die potentie wel toe.Oh.![]()
Ruud was hierna geloof ik , toen zat Ruud nog bij Realquote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was dat niet toen HSV nog Ruud had?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax is wel zijn plafond ja . Mss nog een Spaanse subtopper .quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero niet nee. Is een goede speler voor Ajax maar zal niet bij Barca of Real terecht komen.
Andersen dicht ik die potentie wel toe.
Andersen moet minder een draaitol zijn , maar die komt er wel iddRED ONS HENNIEGOD![]()
Andersen zijn bewegingenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is wel zijn plafond ja . Mss nog een Spaanse subtopper .
Andersen moet minder een draaitol zijn , maar die komt er wel iddZelfs tegen Barcelona passeert hij soms zo makkelijk, alleen de laatste stap om beslissend te zijn moet nog komen. Ontwikkeld zich op een andere manier dan Eriksen maar kan misschien wel beter worden
Oh.![]()
Laudrup bijna ja . Gaat over time ook meer scorend vermogen dan Eriksen hebben . Hopelijk blijft die spelenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen zijn bewegingenZelfs tegen Barcelona passeert hij soms zo makkelijk, alleen de laatste stap om beslissend te zijn moet nog komen. Ontwikkeld zich op een andere manier dan Eriksen maar kan misschien wel beter worden
RED ONS HENNIEGOD![]()
Onze halven kunnen echt de absolute top halen nu, Klaassen is ook een geweldige speler. En daarna Nouri en van de Beek die dat ook wel kunnenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup bijna ja . Gaat over time ook meer scorend vermogen dan Eriksen hebben . Hopelijk blijft die spelen.
Aanval denk ik wat minder qua potentie maar nog steeds wel redelijk.
Verdediging is voor een deel potentie NACOh.![]()
Atouba?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is onze grootste miskoop in de laatste tien jaar jarig.Oh.![]()
Mike?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is onze grootste miskoop in de laatste tien jaar jarig.![]()
Verdediging mag van mij weg. Ja ook Veltmanquote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze halven kunnen echt de absolute top halen nu, Klaassen is ook een geweldige speler. En daarna Nouri en van de Beek die dat ook wel kunnen.
Aanval denk ik wat minder qua potentie maar nog steeds wel redelijk.
Verdediging is voor een deel potentie NACRED ONS HENNIEGOD![]()
Kerlon ?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is onze grootste miskoop in de laatste tien jaar jarig.RED ONS HENNIEGOD![]()
We moeten nog wel wat overhouden hè.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verdediging mag van mij weg. Ja ook Veltman
Anders moeten we D-pupillen in de verdediging zettenOh.![]()
Natuurlijk niet.quote:
Zijn grootste wapenfeit was traplopen met Ismail Aissati op de trappen van de ArenA.![]()
Dat is waar, en kopen is ook niet verstandig gezien het faal/succes percentagequote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten nog wel wat overhouden hè.
Anders moeten we D-pupillen in de verdediging zettenRED ONS HENNIEGOD![]()
Bij Benfica zijn ze er ook klaar meequote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Zijn grootste wapenfeit was traplopen met Ismail Aissati op de trappen van de ArenA.RED ONS HENNIEGOD![]()
Welk weldenkend mens gaat als flop bij Ajax naar Benfica waar de concurrentie nog tien klassen beter is dan een Derk Boerrigter, Jody Lukoki.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Benfica zijn ze er ook klaar mee![]()
Ah Mickey.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Zijn grootste wapenfeit was traplopen met Ismail Aissati op de trappen van de ArenA.
Wat een faalcarriere heeft hij ook zo, al houdt hij er genoeg aan over zo.Oh.![]()
Halen ze weer de volgende speler bij Utrecht.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is waar, en kopen is ook niet verstandig gezien het faal/succes percentage
Gewoon door de zure appel heenbijten en hopen dat er in de jeugd wat leuks aankomt.
Al vind ik Veltman in vorm wel gewoon een prima speler, Denswil kan dat ook wel worden denk ik.Oh.![]()
Hij had gewoon moeten verlengen voor minder salaris, dan had het misschien nog wat geworden. Heeft ook best een paar keer aardig gespeeld, zeker in het begin van de Boer tijdperk.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk weldenkend mens gaat als flop bij Ajax naar Benfica waar de concurrentie nog tien klassen beter is dan een Derk Boerrigter, Jody Lukoki.Oh.![]()
Ik denk veel beter dan Eriksen. Ik denk meer niveau Messi.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen zijn bewegingenZelfs tegen Barcelona passeert hij soms zo makkelijk, alleen de laatste stap om beslissend te zijn moet nog komen. Ontwikkeld zich op een andere manier dan Eriksen maar kan misschien wel beter worden
Andersen vergelijken met Eriksen vind ik sowieso minachtend tegenover Andersen.![]()
Werd betrokken bij de deal van Markovic , Zaakwaarnemer wilde Markovic aan Benfica geven maar dan moesten ze Sulejmani erbij nemen en nog een paar Oostblokkersquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk weldenkend mens gaat als flop bij Ajax naar Benfica waar de concurrentie nog tien klassen beter is dan een Derk Boerrigter, Jody Lukoki.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oké.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk veel beter dan Eriksen. Ik denk meer niveau Messi.
Andersen vergelijken met Eriksen vind ik sowieso minachtend tegenover Andersen.Oh.![]()
Veltman heeft niet iets speciaals .. gewoon erg gemiddeldquote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halen ze weer de volgende speler bij Utrecht.
Gewoon door de zure appel heenbijten en hopen dat er in de jeugd wat leuks aankomt.
Al vind ik Veltman in vorm wel gewoon een prima speler, Denswil kan dat ook wel worden denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
LOL. Ach, hij heeft zijn bankrekening in ieder geval klaar mocht zijn carrière spijtig genoeg aflopen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werd betrokken bij de deal van Markovic , Zaakwaarnemer wilde Markovic aan Benfica geven maar dan moesten ze Sulejmani erbij nemen en nog een paar Oostblokkers![]()
Kon vorig jaar prima timen en goed verdedigend ingrijpen. Daarbij kon hij ook wel aardig opbouwen, lekker indribbelen. Dat gebeurd de laatste tijd wat minder door onzekerheid misschien, maar vaak genoeg voor gevaar gezorgd zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman heeft niet iets speciaals .. gewoon erg gemiddeldOh.![]()
Suljemani lijkt me het type die alles opmaakt aan feestjes , auto,s etcquote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Ach, hij heeft zijn bankrekening in ieder geval klaar mocht zijn carrière spijtig genoeg aflopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Serero niet maar Barca of Real? Kijk jij wel eens wedstrijden van Ajax? Serero is sowieso goed genoeg voor Real en ook wel voor Barca denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero niet nee. Is een goede speler voor Ajax maar zal niet bij Barca of Real terecht komen.
Andersen dicht ik die potentie wel toe.![]()
Genoeg ''De Boertjes '' van hem gezien vorig jaar en ook dit jaar. Maar verder heeft die niks , fysieke kracht bijv zou bij hem erg handig zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon vorig jaar prima timen en goed verdedigend ingrijpen. Daarbij kon hij ook wel aardig opbouwen, lekker indribbelen. Dat gebeurd de laatste tijd wat minder door onzekerheid misschien, maar vaak genoeg voor gevaar gezorgd zo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien kan hij nog trainer worden later.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Suljemani lijkt me het type die alles opmaakt aan feestjes , auto,s etcOh.![]()
bij fc viesdik samen met verhoevenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog trainer worden later.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt. Hij zal de komende jaren het niveau van Frank de Boer in zijn goede jaren gaan evenaren. Daar ben ik heilig van overtuigd!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon vorig jaar prima timen en goed verdedigend ingrijpen. Daarbij kon hij ook wel aardig opbouwen, lekker indribbelen. Dat gebeurd de laatste tijd wat minder door onzekerheid misschien, maar vaak genoeg voor gevaar gezorgd zo.![]()
Je trolls zijn niet leuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Serero niet maar Barca of Real? Kijk jij wel eens wedstrijden van Ajax? Serero is sowieso goed genoeg voor Real en ook wel voor Barca denk ik.Fysieke kracht is altijd handig bij verdedigers, mee eens. Maar liever Veltman dan een Douglas bij Ajax hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genoeg ''De Boertjes '' van hem gezien vorig jaar en ook dit jaar. Maar verder heeft die niks , fysieke kracht bijv zou bij hem erg handig zijnOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: