Ik denk het ook wel. Makkelijkquote:Op zondag 7 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Roy en ik zeker 20 euro op kunnen halen.
Wel meer toch.quote:Op zondag 7 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Roy en ik zeker 20 euro op kunnen halen.
Op FOK! promoten natuurlijk.quote:
Hoeveel denk je dan?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op FOK! promoten natuurlijk.
[..]
Hoeveel denk je dan?
Uitgaande van 4,95 per kalender moeten we er toch wel 100 kunnen slijten. Fas koopt er al 10 denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op FOK! promoten natuurlijk.
[..]
Hoeveel denk je dan?
Is Fas zo benieuwd naar jouw pics dan?quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitgaande van 4,95 per kalender moeten we er toch wel 100 kunnen slijten. Fas koopt er al 10 denk ik.
Nee die heeft ze al gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Fas zo benieuwd naar jouw pics dan?
Ik heb misschien nog wel een telefoon voor je zodat je weer op internet kanquote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooooh, op die fiets. Ja, dan moet het eigenlijk zo, idd
Naja, ik heb nog een oude Samsung, alleen geen geldige simkaart. En geen sdkaartje meerquote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een telefoon voor je zodat je weer op internet kan
Waar?quote:
Jij bent heul niet lekkerquote:
Hoe is leef? Het is hier koud, nieuw kacheltje is een stuk kleinerquote:
Koud man. Ik zit onder een dekentje.quote:Op maandag 8 december 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent heul niet lekker
[..]
Hoe is leef? Het is hier koud, nieuw kacheltje is een stuk kleiner
Wel aangekregen uiteindelijk hoor, maar de huisbaas vond hem te oud en misschien onveilig. Deze die er staat is wel gloedjenieuw.quote:Op maandag 8 december 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koud man. Ik zit onder een dekentje.
Je oude kachel was niet meer goed? Ging helemaal niet meer aan?
Dus 50 keer de zelfde 12 foto's?quote:
Het is voor Dqod. Logica is niet relevant.quote:Op maandag 8 december 2014 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus 50 keer de zelfde 12 foto's?
Van mij en Roy? :$quote:
Ah, dat is fijn. Die is dan waarschijnlijk ook een stuk zuiniger. Scheelt in de kosten.quote:Op maandag 8 december 2014 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel aangekregen uiteindelijk hoor, maar de huisbaas vond hem te oud en misschien onveilig. Deze die er staat is wel gloedjenieuw.
En de andere 10? :$quote:Op maandag 8 december 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij en Roy? :$
[..]
Ah, dat is fijn. Die is dan waarschijnlijk ook een stuk zuiniger. Scheelt in de kosten.
Hoeveel ruimte moet die verwarmen?
16m2quote:Op maandag 8 december 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij en Roy? :$
[..]
Ah, dat is fijn. Die is dan waarschijnlijk ook een stuk zuiniger. Scheelt in de kosten.
Hoeveel ruimte moet die verwarmen?
4 foto's van mij. 4 foto's van Roy, 4 foto's van Hep.quote:
Sorry gozer, je bent me net iets te mannelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |