Ja, geen idee wiequote:
Je hebt m'n dmquote:
Ach, kan gebeuren. Wel sneu jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, geen idee wieIk was gewoon lekker aan het genieten van m'n
Wsl even niet goed op m'n tasje gelet en dan ben je te laatPijnlijk dit, voel me onteerd en poep dat ik t niet door heb gehad
[..]
Je hebt m'n dm![]()
Ik zal straks wel wat sturen dan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wsl even niet goed op m'n tasje gelet en dan ben je te laatPijnlijk dit, voel me onteerd en poep dat ik t niet door heb gehad
[..]
Je hebt m'n dm![]()
Lol ja, had het gezien jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren. Wel sneu ja
Ik had je nog een foto van mini-toto gedm't
quote:Op zondag 7 december 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal straks wel wat sturen dan.
Bandaid 2014 voor nieuwe telefoonquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Even een benefietavond voor Dqod organiseren.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Even een benefietavond voor Dqod organiseren.
Noesquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Dqod het volgende:
Dag mensen die mijn nummer hebben. Voor jullie het bericht dat jullie dat nummer kunnen verwijderen en dat jullie me voorlopig niet hoeven te appen of whatsoever. Telefoon weg, dus ja :$
Klote zegquote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Dqod het volgende:
Joahquote:
Nee, maar ik ga daarover ook nog even contact opnemen met de provider, wellicht levert het wat opquote:Op zondag 7 december 2014 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote zeg
Heb je het imei nummer nog ergens?
Nummerbehoud of zo?quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Joah
Maar verwijder maar niet, kan dat nummer wsl wel behouden
[..]
Nee, maar ik ga daarover ook nog even contact opnemen met de provider, wellicht levert het wat op
quote:
Da's wel fijn. Hoop dat je hem nog terugkrijgt op de een of andere manier. En anders inderdaad maar #collect4dqodquote:
Ik ga naakt poseren om geld op te halenquote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's wel fijn. Hoop dat je hem nog terugkrijgt op de een of andere manier. En anders inderdaad maar #collect4dqod
En dan even ergens een goedkoop telefoontje op de kop tikken.quote:
Ik heb m'n oude Samsung nog. Ding is fucking traag, maar hij doet het nog, dus dat zal nog wel even goedgaan. Hopelijkquote:Op zondag 7 december 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan even ergens een goedkoop telefoontje op de kop tikken.
Een naaktkalender van mannelijk Fok!quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga naakt poseren om geld op te halen
Ahh nice. Misschien even resetten.quote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Dqod het volgende:
Zo lief, jullie*:
[..]
Ik heb m'n oude Samsung nog. Ding is fucking traag, maar hij doet het nog, dus dat zal nog wel even goedgaan. Hopelijk
Ik ben Mister January, natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een naaktkalender van mannelijk Fok!
Okquote:Op zondag 7 december 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Mister January, natuurlijk.
Jij December.
Good ideaquote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh nice. Misschien even resetten.
In December ben ik jarig eh? :$quote:Op zondag 7 december 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Mister January, natuurlijk.
Jij December.
Jij bent geen mannetje tochquote:Op zondag 7 december 2014 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Good idea
[..]
In December ben ik jarig eh? :$
Zit er dan nog een excuusneger bij? Iedere bevolkingsgroep moet vertegenwoordigd worden natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |