• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Ik had dinsdag nog gezegd dat ie 't niet moest doen omdat iedereen het lelijk vond.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
Pax verplaats dat haakje eens terug en snel
3 inmiddels. Belachelijk dit.quote:
Nounou.quote:
En de koningin van SES boos maken?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet even een TR doen om de TT.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Welke tosti heeft die haakjes zo geplaatst?
Kan je ons redden?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Welke tosti heeft die haakjes zo geplaatst?
Dat hebben we allemaal al gedaan maar dan:quote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Niet mijn subforum. Plaats maar een TR.
quote:
Donequote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Niet mijn subforum. Plaats maar een TR.
Man, pax is haar gimpquote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
Ik weet zeker dat moblo achter ons staat maar niet durft in te grijpen omdat Paxcon.
Uh okquote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Oesters is voor de elite, mossels kunnen de darmen van het plebs welbehagen
die man heeft echt geen idee hoe 99.99% van die mensen leeft in dit land..quote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Oesters is voor de elite, mosselen kunnen de darmen van het plebs welbehagen
Ik had ook wel een mondeling willen doen in plaats van geschreven tentamen. Lekker makkelijk scoren.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Yreal het volgende:
Ah mooi, ik mag fiscaal bestuursrecht her op een nader tijdstip mondeling doen.
Soort zelfde regeling als bij het rijexamen wanneer je vier keer zakt?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Yreal het volgende:
Ah mooi, ik mag fiscaal bestuursrecht her op een nader tijdstip mondeling doen.
ruilen?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook wel een mondeling willen doen in plaats van geschreven tentamen. Lekker makkelijk scoren.
ziekenhuis op tentamendagquote:Op donderdag 4 december 2014 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Soort zelfde regeling als bij het rijexamen wanneer je vier keer zakt?
Kon het maar. Voor een mondeling had ik echt niet die krappe 6 gehaald die ik voor het eerste tentamen had.quote:
Dropbox is heel handig ja. En beter laat dan nooit!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
Ik maak nu kennis met Dropbox. Vet handige shit.
Ik loop altijd achter.
Google Drive is beter, meer capaciteit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
Ik maak nu kennis met Dropbox. Vet handige shit.
Ik loop altijd achter.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kon het maar. Voor een mondeling had ik echt niet die krappe 6 gehaald die ik voor het eerste tentamen had.
quote:
quote:
quote:
Hebben we al jaren, maar kijk ik nooit op/maak ik geen gebruik van.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
Ets, jij deed ook iets met een vereniging toch? Dan is het al helemaal handig. Bij die van mij wordt gewoon alles in een dropbox gedumpt waar het bestuur bij kan, dan heb je praktisch een archief als je ooit iets zoekt.
Ja, dat kan ook, maar dan is een dossier aanleggen wel een beetje problematisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben we al jaren, maar kijk ik nooit op/maak ik geen gebruik van.![]()
Ben nog van die tijd dat je gaat mailen met bestandjes.![]()
Meh. Ik heb nu 3 jaar studie op Dropbox staan en kost maar 5% ruimte. En zoveel bestanden heb ik niet op mn laptop (ik maak iedere maand schoonquote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Google Drive is beter, meer capaciteit.
Echte baasquote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Oesters is voor de elite, mosselen kunnen de darmen van het plebs welbehagen
Hé Pax kijk jij ook Hoe heurt het eigenlijk?quote:
Wel een beetje sneu om eerst drie wijnglazen te zien sneuvelen bij de adelman en Kelder die met zijn eerste glas de kurk eraf slaatquote:Op donderdag 4 december 2014 22:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Echte baas. Vond die champagnetour ook erg gaaf.
Deze man.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Google Drive is beter, meer capaciteit.
Haha dat wel, maar geen fok werd gegeven door die fransmanquote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu om eerst drie wijnglazen te zien sneuvelen bij de adelman en Kelder die met zijn eerste glas de kurk eraf slaat
Tsja, echte sancties opleggen is er niet meer bij. Verder dan royeren komen ze niet, uiterst matig.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
Die avond toen ik ruzie kreeg met GA en Bartje en dat Erik de SC op slot deed
Mooie tijden. Tegenwoordig is het alleen maar zo zo.
Wel mooie manier om indruk te maken bij het gala straksquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Haha dat wel, maar geen fok werd gegeven door die fransmangewoon 3 kristallen glazen naar de klote.
Gewoon kijken, dope film.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
Saw 3 kijken en rond 1 uur klaar zijn of nu slapen?
Moet om 8 uur op.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel mooie manier om indruk te maken bij het gala straksLike a boss
7 uur slapen, niet miepenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
Saw 3 kijken en rond 1 uur klaar zijn of nu slapen?
Moet om 8 uur op.
quote:
Neequote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Pax kijk jij ook Hoe heurt het eigenlijk?
Blijkbaar kan ik de boel erg goed onder controle houden, bedankt voor je complimentjequote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
Die avond toen ik ruzie kreeg met GA en Bartje en dat Erik de SC op slot deed
Mooie tijden. Tegenwoordig is het alleen maar zo zo.
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik de boel erg goed onder controle houden, bedankt voor je complimentje
zeikwijfquote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
Saw 3 downloaden duurde te lang, nu kijk ik The Appearing.
Ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef underground1009 het volgende:
Morgen ook op tijd op, fiets halen bij de fietsenverkoop van de gemeente Grunn, mensen daar ervaring mee? Moet je er per se om half 8 zijn? Zijn de fietsen een beetje te doen?
Laat op padquote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef Ansu het volgende:
'Het volgende Centraal is Amsterdam Station'
Jaja..
Lekker tijdstip. Zal wel buiten zijn ook, of niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Zou rond 06:00/07:00 in de rij gaan staan, want om half 8 ben je veel te laat en krijg je een veel te laat kaartje en mag je pas tegen 10:00 binnen en zijn de goede fietsen weg.
helaasquote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker tijdstip. Zal wel buiten zijn ook, of niet?
Ik dacht dat je een grap maakte met wat je zei over die fietsen maar het was dus serieusquote:
Nee, dat was serieus. Volgens mij hebben we nog een hele discussie over mogelijk helen door de overheid gevoerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:45 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte met wat je zei over die fietsen maar het was dus serieusHopen dat er nog wat goeds staat straks
quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:45 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte met wat je zei over die fietsen maar het was dus serieusHopen dat er nog wat goeds staat straks
Welk nummer? Ik had toen 82 geloof ik. Mocht pas om half 10 naar binnenquote:Op vrijdag 5 december 2014 07:53 schreef underground1009 het volgende:
Goed, volgnummer gekregen, nu maar wachten tot we mogen gaan uitzoeken
Lief dagboekquote:Op vrijdag 5 december 2014 07:53 schreef underground1009 het volgende:
Goed, volgnummer gekregen, nu maar wachten tot we mogen gaan uitzoeken
quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo. Even de collega's gemaild dat ik waarschijnlijk maandag vanuit ons kantoor in Madrid werk.
Toch wel in rijmvorm geschreven hè?quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo. Even de collega's gemaild dat ik waarschijnlijk maandag vanuit ons kantoor in Madrid werk.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Want dat is bij de NPO niet het geval?quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:21 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)s-league-binnen.html
Yay, om de haverklap reclame bij de champions league
Je hebt reclame en reclame waarbij SBS toch wel het toonbeeld is hoe het niet moetquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Want dat is bij de NPO niet het geval?
quote:
Er valt weinig concreets in te lezen, maar m.i. is wel duidelijk dat hij het onderscheid maakt.quote:Wiebes: “De Moeder-dochterrichtlijn is een Europese en geen nationale maatregel. Dit betekent ook dat er Europese afspraken gemaakt kunnen worden over Europese antimisbruikmaatregelen.
quote:Tijdens de Ecofinraad van 9 december 2014 te Brussel zal er een politiek akkoord gevraagd worden over de opname van een algemene antimisbruikmaatregel in de MD-Richtlijn.
Op 3 december 2014 heeft de Tweede Kamer met staatssecretaris Wiebes (Financiën) gedebatteerd over de Ecofin.
Tijdens dit debat is van de zijde van de Kamer een aantal vragen gesteld, die Wiebes schriftelijk heeft beantwoord.
Daarin geeft Wiebes onder andere het volgende aan:
Het doel van de algemene antimisbruikmaatregel in de moederdochterichtlijn is om kunstmatige constructies de voordelen te ontzeggen van de Moederdochterrichtlijn.
Dit betekent dat naar verwachting het reële bedrijfsleven niet geraakt zal worden. Wel kan het zo zijn dat de grens opschuift tussen wat als misbruik moet worden beschouwd en wat een reële constructie is.
Wiebes: “De Moeder-dochterrichtlijn is een Europese en geen nationale maatregel. Dit betekent ook dat er Europese afspraken gemaakt kunnen worden over Europese antimisbruikmaatregelen.
Onder de huidige richtlijn volstond de toepassing van de nationale antimisbruikmaatregelen, waarbij Nederland het Nederlandse fraus legis-leerstuk kan toepassen, terwijl andere lidstaten hun eigen antimisbruikmaatregelen kunnen toepassen.
Echter, dat is onder het huidige klimaat niet meer voldoende, waarbij harder ingezet wordt om op consistente wijze misbruik aan te pakken.
Ook Nederland steunt de inzet om tot internationaal gelijkluidende antimisbruikmaatregelen te komen, vastgelegd in hard law.
Mochten er nog onduidelijkheden blijven bestaan dan zie ik twee manieren waarop deze kunnen worden opgelost.
De eerste is dat de belastingplichtigen via het Hof van Justitie van de EU duidelijkheid kunnen verkrijgen.
De andere is dat tijdens het aanstaande EU-Raadsvoorzitterschap van Nederland in de eerste helft 2016 kan worden bezien of verdere aanpassing en aanvulling van de richtlijn nodig is als ook de OESO en de G20 hun werk op het gebied van antimisbruikmaatregelen heeft afgerond."
Hansie Hansie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:21 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)s-league-binnen.html
Yay, om de haverklap reclame bij de champions league
quote:
Thanks, had hem al gelezen. Hier op kantoor is het ook een redelijk hot item.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:22 schreef Maharbal het volgende:
Mshauri, Wiebes die Tk vragen beantwoordt over de Mo-Do:
[..]
Er valt weinig concreets in te lezen, maar m.i. is wel duidelijk dat hij het onderscheid maakt.
Het volledige stuk:
[..]
meidquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Ties02 het volgende:
Zag Bert Visscher weer fietsen net
Dat dit kan
Echt? Waar dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij woont echt heel dicht bij ons in de buurt he
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rijmwoordenboekje er bij.
[ afbeelding ]
Ik had hoerenkind trouwens nog geeneens gezienquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rijmwoordenboekje er bij.
[ afbeelding ]
En tegen de stoute kinderen zei sintquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had hoerenkind trouwens nog geeneens gezien![]()
![]()
Moet meteen aan die aflevering van Friends denkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
En tegen de stoute kinderen zei sint
"Je bent een adoptiekind"
Die ken ik niet geloof ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moet meteen aan die aflevering van Friends denken
Komt me niet echt bekend voor en heb Friends wel 5x gezien ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Chandler vertelt zo'n joch (perongeluk) dat ie geadopteerdquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt me niet echt bekend voor en heb Friends wel 5x gezien ofzo.
Beschrijf het eens.
uh okquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Chandler vertelt zo'n joch (perongeluk) dat ie geadopteerd
Hihaho!
Nee Spot woont niet in Groningenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je hem daar dus vaak spot op de fiets
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef Etsu het volgende:
Oooooh die ene bij wie Chandler en Monica op gesprek gaan ivm ervaringen met adopteren.
Emilyquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:57 schreef Ties02 het volgende:
Die engelse chick van Ross vond ik ook wel wat hebben
Ik ben zelf ook geen fan van Sinterklaas. Maar ach, het is wel een aardige traditie en sowieso gezellig altijd 's avonds.quote:
Spoiler alertquote:
Dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ach, het is wel een aardige traditie en sowieso gezellig altijd 's avonds.
Chanandler Bongquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Emily. Met haar rugbyvrienden. Red Ross!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:57 schreef Ties02 het volgende:
Die engelse chick van Ross vond ik ook wel wat hebben
lekker stinken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:16 schreef Etsu het volgende:
Zo, klaar. Nu mag ik niet douchen tot maandag
prachtigquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Spot kwam het topic binnenknallen.
Maar Tiesje was in slaap gevallen :/
Daar zat hij dan, met zijn quotes uit Friends. En Tiesje deed het heanig aan, op zijn Twents.
De rest van het topic schonk Spot grif, een welverdiende emogif
Hechting/wond/verband mag niet nat wordenquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:37 schreef Accursius het volgende:
[..]
Waarom mag je eigenlijk niet douchen tot maandag?
aah heel naar, kun je niet zo'n ding erover heen schuiven? Net als bij gips? Of zit het niet op een ledemaat? :pquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hechting/wond/verband mag niet nat worden
Moet je Paxcon dus ook vermijdenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hechting/wond/verband mag niet nat worden
Rugquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:05 schreef Accursius het volgende:
[..]
aah heel naar, kun je niet zo'n ding erover heen schuiven? Net als bij gips? Of zit het niet op een ledemaat? :p
Ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen as mei.
Ik snap het hele fenomeen van de roddelpers niet. Maar ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:28 schreef Ties02 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Doutzen-Kroes.dhtml
Ik snap de commotie niet zo
Zullen wel gefrustreerde huisvrouwen zijn die hierover klagen met bijbehorend pittig kapsel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:28 schreef Ties02 het volgende:
rawrquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:28 schreef Ties02 het volgende:
Afschrijving vermindert winst bij moeder.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:13 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat een moeder(vennootschap) winst kan behalen door een lening die niet kan worden terugbetaald door de dochter en wordt afgeschreven en kwijtgescholden?
Het is dan toch enkel de dochter die voordeel (kwijtscheldingswinst) behaalt?
Maar de kwijtscheldinswinst die in de opwaarderingsreserve gaat, waar komt die vandaan? De moeder pakt toch juist een verlies?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afschrijving vermindert winst bij moeder.
Dan zou ik maar een andere master gaan doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
man man man
heb ik dat kutvak eindelijk afgesloten, zie ik dat gezever terug hier
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een andere master gaan doen
Nog niet echt een idee van, ben nog niet verquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
is belasting2 moeilijker dan belasting1 ties?
Jägermeister commercial from the 80s (3) (Dutch):quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
Jagermeister is bevroren. Komt dit nog ooit goed of kan ik het weggooien?
Hoe kan dat nou weer, dat zou betekenen dat je vriezer op -20 graden staat ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
Er staat nergens bij op hoeveel graden die staat. Maar het voelt idd frisjes aan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:52 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, dat zou betekenen dat je vriezer op -20 graden staat ofzo.
Lekker manquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
Even schudden en gaanquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
Entouragequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:27 schreef Blistering het volgende:
Mooi sinterklaasavondje gehad.
Zie dat m'n Entourage s01 t/m 08 download ook binnen geharkt is inmiddels, 100gbMooi vermaak om de komende tentamenperiode mee door te komen.
Moet SoA S07E12 ook nog gücken. Morgenavond staat die op het programma.quote:
Picsquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:34 schreef Yreal het volgende:
Mijn poes heeft nu een hangmat aan mijn bureau, en ze chilt hem zo hard
Kattenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:34 schreef Yreal het volgende:
Mijn poes heeft nu een hangmat aan mijn bureau, en ze chilt hem zo hard
Topshowquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Moet SoA S07E12 ook nog gücken. Morgenavond staat die op het programma.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 07:10 schreef Blistering het volgende:
Kater zo te zienWel d'awwww materiaal.
Goeiemorgen! Lekker werken tot half 1 en dan weer aan de studie.
whut? Dit is een poes van 16 joh.quote:
Volgens mij probeer je meerdere dingen nu in 1 vraag te condenseren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:13 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat een moeder(vennootschap) winst kan behalen door een lening die niet kan worden terugbetaald door de dochter en wordt afgeschreven en kwijtgescholden?
Het is dan toch enkel de dochter die voordeel (kwijtscheldingswinst) behaalt?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:43 schreef Yreal het volgende:
Betrapt door mijn baas terwijl ik op de motor post aan het rondbrengen was
Mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:43 schreef Yreal het volgende:
Betrapt door mijn baas terwijl ik op de motor post aan het rondbrengen was
Elke dag een pizza naar keuze voor de rest van je leven. Welkom bij de vip club /jwzquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:16 schreef Mshauri het volgende:
VIP bij New York pizza. Wat houdt dat in?
25% korting.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:16 schreef Mshauri het volgende:
VIP bij New York pizza. Wat houdt dat in?
Ik zal je de tentamenvraag en het antwoord wel even DM'enquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je meerdere dingen nu in 1 vraag te condenseren.
Wat snap je precies niet?
Dus de rest mag het niet zien?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zal je de tentamenvraag en het antwoord wel even DM'en
Ik vind het een raar verhaal
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, mag geen tentamens openbaren
en Maharbal heeft hier de meeste expertise)))))
Morgen naar PEC-ADO, eens zien of ze ook een Haags kwartiertje meenemenquote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef Yreal het volgende:
Zo in mijn Ajax pak de Haagse schilderswijk in ....
Wonen in Baarle-Nassau, zomerhuisje in Haren en bungalow in het bos in Larenquote:Op zondag 7 december 2014 00:18 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou jongens, waar gaan we een huis kopen
Alweer?quote:Op zondag 7 december 2014 00:18 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Huisje in Rotterdam.quote:Op zondag 7 december 2014 00:18 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Bestellen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb niets lekkers in huis en buiten is het ijskoud en regent het.
Net doorheen gefietst. Kakweer. Wel weer wijnglazen verzilverd bij de AH.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb niets lekkers in huis en buiten is het ijskoud en regent het.
Zit je weer voor niks je zondag te vergooien?quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef eriksd het volgende:
Kinders, als je ooit gaat werken: sluit tijdig je uren af.
Ik snap geen reet van deze zin.quote:Op zondag 7 december 2014 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit je weer voor niks je zondag te vergooien?
Wat is het opa, uurtjefactuurtje gaat in de soep met je ATV-dagen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef eriksd het volgende:
quote:
Hoe is het eigenlijk met jouw activiteiten? Meen me te herinneren dat je een tijd geleden al een aantal keer hebt gezegd dat "het" (?) binnenkort nationaal opgepikt zou gaan worden.quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Ryon het volgende:
Precies. Werken zuigt. Leuk voor de eerste drie maanden want nieuw en alles en daarna is het 50 jaar opgesloten zitten in een kantoortuin en wachten totdat je weer met pensioen mag. Dan begint het echte leven pas.
Niemand een idee?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:26 schreef Accursius het volgende:
Kan een officier van justitie zowel een geldboete als een taakstraf opleggen bij een strafbeschikking? Het artikel 257a Sv lid 2 zegt alleen:
2. De volgende straffen en maatregelen kunnen worden opgelegd:
a. een taakstraf van ten hoogste honderdtachtig uren;
b. een geldboete;
c. onttrekking aan het verkeer;
d. de verplichting tot betaling aan de staat van een som gelds ten behoeve van het slachtoffer;
e. ontzegging van de bevoegdheid tot het besturen van motorrijtuigen voor ten hoogste zes maanden. 3. Voorts kan de strafbeschikking aanwijzingen bevatten waaraan de verdachte moet voldoen.
Maar mag dit ook gecombineerd worden? Ik kan dat niet zo snel vinden. :p
Wat zegt je boek?quote:
Ja, het gaat goed. Vorige week zaterdag (dus niet gister) waren we landelijk in het nieuws met een van de campagnes. De bedoeling is natuurlijk om die trend door te zetten en maandelijks in de spotlights te komen. Dat is wel knokken, maar de moeite waardquote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw activiteiten? Meen me te herinneren dat je een tijd geleden al een aantal keer hebt gezegd dat "het" (?) binnenkort nationaal opgepikt zou gaan worden.
Die zegt er dus niks over. Alleen dat er in dit artikel de straffen staan die bij een strafbeschikking kunnen worden opgelegd. Er staat niks omtrent het combineren van 1 van de bovenstaande.quote:
Dan kijk je in de parlementaire geschiedenis/artikelgewijs commentaar etc.quote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef Accursius het volgende:
[..]
Die zegt er dus niks over. Alleen dat er in dit artikel de straffen staan die bij een strafbeschikking kunnen worden opgelegd. Er staat niks omtrent het combineren van 1 van de bovenstaande.
Ik heb voor je gezocht, maar kan het niet vinden. Ook beleidsregels van het OM zeggen er niets over. A contrario kun je redeneren dat omdat er niet in de wet staat dat een combinatie niet mag (bijvoorbeeld door het woord of), het wel toegestaan is.quote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef Accursius het volgende:
[..]
Die zegt er dus niks over. Alleen dat er in dit artikel de straffen staan die bij een strafbeschikking kunnen worden opgelegd. Er staat niks omtrent het combineren van 1 van de bovenstaande.
Wat zegt artikel 9 WvSR? Volgens mij mogen hoofdstraffen in alle combinaties worden opgelegd, behalve met een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 1 jaar of meer.quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb voor je gezocht, maar kan het niet vinden. Ook beleidsregels van het OM zeggen er niets over. A contrario kun je redeneren dat omdat er niet in de wet staat dat een combinatie niet mag (bijvoorbeeld door het woord of), het wel toegestaan is.
Huh wat waarquote:Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Blistering het volgende:
Morgen hoorcollege van prof. Franken & Lucia de B.
Twijfel nog of ik gaToch weer 3 uur leertijd die ik dan misloop.
Universiteit Utrecht mijnheerquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb voor je gezocht, maar kan het niet vinden. Ook beleidsregels van het OM zeggen er niets over. A contrario kun je redeneren dat omdat er niet in de wet staat dat een combinatie niet mag (bijvoorbeeld door het woord of), het wel toegestaan is.
Maar valt onder een hoofdstraf niet alleen straffen die een rechter oplegt? Daar valt een strafbeschikking weer niet onder. Ik ga maar uit van Tchock's zijn antwoord, morgen tijdens de hoorcollege maar even navragenquote:Op zondag 7 december 2014 19:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat zegt artikel 9 WvSR? Volgens mij mogen hoofdstraffen in alle combinaties worden opgelegd, behalve met een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 1 jaar of meer.
6 maanden inmiddels.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 7 december 2014 20:14 schreef Accursius het volgende:
[..]
[..]
Maar valt onder een hoofdstraf niet alleen straffen die een rechter oplegt? Daar valt een strafbeschikking weer niet onder. Ik ga maar uit van Tchock's zijn antwoord, morgen tijdens de hoorcollege maar even navragenbedankt allen!
Zondagavond is altijd druk. Helemaal op Utrecht CS.quote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Mshauri het volgende:
Godver wat heb ik een hekel aan de trein. Het lijkt spitsuur terwijl het fokking zondagavond is
Daarom ga ik vanavond ook lekker niet terug naar het noordenquote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Mshauri het volgende:
Godver wat heb ik een hekel aan de trein. Het lijkt spitsuur terwijl het fokking zondagavond is
Een soort cheque.quote:Op zondag 7 december 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat een wissel is in de context van waardepapieren? Echt nog nooit van gehoord en mijn boek doet alsof ik het had moeten weten.
Wat precies is een cheque? Moet ik dat zien als een soort overdraagbare machtiging? En die wissel dan?quote:
Je weet toch wel wat een cheque is?quote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat precies is een cheque? Moet ik dat zien als een soort overdraagbare machtiging? En die wissel dan?
Ik weet dat het zo'n papiertje is met je naam er op en een plaatje die je uit kunt zoeken bij de bank en dat je kunt betalen door een bedrag in te vullen, te tekenen en het aan je schuldeiser te geven. En dat die dan naar de bank moet om te cashen.quote:
Vordering op naam denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat het zo'n papiertje is met je naam er op en een plaatje die je uit kunt zoeken bij de bank en dat je kunt betalen door een bedrag in te vullen, te tekenen en het aan je schuldeiser te geven. En dat die dan naar de bank moet om te cashen.
Maar dat zegt verder weinig over het juridische karakter er van. Geen flauw idee hoe ik het moet zien.
Kan. Wissels (bijv. cheques) zijn echter bijna altijd aan toonder. Zeker in driehoeksrelaties zoals bijv. import waar de importeur nog niet bij voorbaat vaststaat.quote:
Dan kun je ze ook aan order maken met een blanco endossement.quote:Op zondag 7 december 2014 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan. Wissels (bijv. cheques) zijn echter bijna altijd aan toonder. Zeker in driehoeksrelaties zoals bijv. import waar de importeur nog niet bij voorbaat vaststaat.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je ze ook aan order maken met een blanco endossement.
Het gaat toch over overtredingen en misdrijven? Waarom zou de oplegger van de straf daarbij relevant zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 20:14 schreef Accursius het volgende:
[..]
[..]
Maar valt onder een hoofdstraf niet alleen straffen die een rechter oplegt? Daar valt een strafbeschikking weer niet onder. Ik ga maar uit van Tchock's zijn antwoord, morgen tijdens de hoorcollege maar even navragenbedankt allen!
Oh jawel hoor, er is al een bijzonder succesvolle meet met erg dure bierrekening geweestquote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jij durfde toch nooit je fokvriendjes uit Grunn in het echt te zien?
quote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, er is al een bijzonder succesvolle meet met erg dure bierrekening geweest
Alleen met bepaalde mensen liever niet (lees Etsu)
Hoezo niet? Is hij handtastelijk?quote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, er is al een bijzonder succesvolle meet met erg dure bierrekening geweest
Alleen met bepaalde mensen liever niet (lees Etsu)
Als het een keertje Grunn-PEC is ben ik erbij. Zie de Euroborg al zo vaak aan mij voorbijgaan in de trein, moet er nu ook een keertje geweest zijn als blauwvinger en Grunn studentquote:
Ik wil ook wel vaker naar uitwedstrijden maar die verdomde buscombi's altijdquote:Op zondag 7 december 2014 20:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als het een keertje Grunn-PEC is ben ik erbij. Zie de Euroborg al zo vaak aan mij voorbijgaan in de trein, moet er nu ook een keertje geweest zijn als blauwvinger en Grunn student
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |