• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Ik had dinsdag nog gezegd dat ie 't niet moest doen omdat iedereen het lelijk vond.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
Pax verplaats dat haakje eens terug en snel
3 inmiddels. Belachelijk dit.quote:
Nounou.quote:
En de koningin van SES boos maken?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet even een TR doen om de TT.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Welke tosti heeft die haakjes zo geplaatst?
Kan je ons redden?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Welke tosti heeft die haakjes zo geplaatst?
Dat hebben we allemaal al gedaan maar dan:quote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Niet mijn subforum. Plaats maar een TR.
quote:
Donequote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Niet mijn subforum. Plaats maar een TR.
Man, pax is haar gimpquote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
Ik weet zeker dat moblo achter ons staat maar niet durft in te grijpen omdat Paxcon.
Uh okquote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Oesters is voor de elite, mossels kunnen de darmen van het plebs welbehagen
die man heeft echt geen idee hoe 99.99% van die mensen leeft in dit land..quote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Oesters is voor de elite, mosselen kunnen de darmen van het plebs welbehagen
Ik had ook wel een mondeling willen doen in plaats van geschreven tentamen. Lekker makkelijk scoren.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Yreal het volgende:
Ah mooi, ik mag fiscaal bestuursrecht her op een nader tijdstip mondeling doen.
Soort zelfde regeling als bij het rijexamen wanneer je vier keer zakt?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Yreal het volgende:
Ah mooi, ik mag fiscaal bestuursrecht her op een nader tijdstip mondeling doen.
ruilen?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook wel een mondeling willen doen in plaats van geschreven tentamen. Lekker makkelijk scoren.
ziekenhuis op tentamendagquote:Op donderdag 4 december 2014 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Soort zelfde regeling als bij het rijexamen wanneer je vier keer zakt?
Kon het maar. Voor een mondeling had ik echt niet die krappe 6 gehaald die ik voor het eerste tentamen had.quote:
Dropbox is heel handig ja. En beter laat dan nooit!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
Ik maak nu kennis met Dropbox. Vet handige shit.
Ik loop altijd achter.
Google Drive is beter, meer capaciteit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
Ik maak nu kennis met Dropbox. Vet handige shit.
Ik loop altijd achter.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kon het maar. Voor een mondeling had ik echt niet die krappe 6 gehaald die ik voor het eerste tentamen had.
quote:
quote:
quote:
Hebben we al jaren, maar kijk ik nooit op/maak ik geen gebruik van.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
Ets, jij deed ook iets met een vereniging toch? Dan is het al helemaal handig. Bij die van mij wordt gewoon alles in een dropbox gedumpt waar het bestuur bij kan, dan heb je praktisch een archief als je ooit iets zoekt.
Ja, dat kan ook, maar dan is een dossier aanleggen wel een beetje problematisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben we al jaren, maar kijk ik nooit op/maak ik geen gebruik van.![]()
Ben nog van die tijd dat je gaat mailen met bestandjes.![]()
Meh. Ik heb nu 3 jaar studie op Dropbox staan en kost maar 5% ruimte. En zoveel bestanden heb ik niet op mn laptop (ik maak iedere maand schoonquote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Google Drive is beter, meer capaciteit.
Echte baasquote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Oesters is voor de elite, mosselen kunnen de darmen van het plebs welbehagen
Hé Pax kijk jij ook Hoe heurt het eigenlijk?quote:
Wel een beetje sneu om eerst drie wijnglazen te zien sneuvelen bij de adelman en Kelder die met zijn eerste glas de kurk eraf slaatquote:Op donderdag 4 december 2014 22:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Echte baas. Vond die champagnetour ook erg gaaf.
Deze man.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Google Drive is beter, meer capaciteit.
Haha dat wel, maar geen fok werd gegeven door die fransmanquote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu om eerst drie wijnglazen te zien sneuvelen bij de adelman en Kelder die met zijn eerste glas de kurk eraf slaat
Tsja, echte sancties opleggen is er niet meer bij. Verder dan royeren komen ze niet, uiterst matig.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
Die avond toen ik ruzie kreeg met GA en Bartje en dat Erik de SC op slot deed
Mooie tijden. Tegenwoordig is het alleen maar zo zo.
Wel mooie manier om indruk te maken bij het gala straksquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Haha dat wel, maar geen fok werd gegeven door die fransmangewoon 3 kristallen glazen naar de klote.
Gewoon kijken, dope film.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
Saw 3 kijken en rond 1 uur klaar zijn of nu slapen?
Moet om 8 uur op.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel mooie manier om indruk te maken bij het gala straksLike a boss
7 uur slapen, niet miepenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
Saw 3 kijken en rond 1 uur klaar zijn of nu slapen?
Moet om 8 uur op.
quote:
Neequote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Pax kijk jij ook Hoe heurt het eigenlijk?
Blijkbaar kan ik de boel erg goed onder controle houden, bedankt voor je complimentjequote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
Die avond toen ik ruzie kreeg met GA en Bartje en dat Erik de SC op slot deed
Mooie tijden. Tegenwoordig is het alleen maar zo zo.
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik de boel erg goed onder controle houden, bedankt voor je complimentje
zeikwijfquote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
Saw 3 downloaden duurde te lang, nu kijk ik The Appearing.
Ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef underground1009 het volgende:
Morgen ook op tijd op, fiets halen bij de fietsenverkoop van de gemeente Grunn, mensen daar ervaring mee? Moet je er per se om half 8 zijn? Zijn de fietsen een beetje te doen?
Laat op padquote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef Ansu het volgende:
'Het volgende Centraal is Amsterdam Station'
Jaja..
Lekker tijdstip. Zal wel buiten zijn ook, of niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Zou rond 06:00/07:00 in de rij gaan staan, want om half 8 ben je veel te laat en krijg je een veel te laat kaartje en mag je pas tegen 10:00 binnen en zijn de goede fietsen weg.
helaasquote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker tijdstip. Zal wel buiten zijn ook, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |