wil je hem hosselenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Was jij trouwens geen 12 jarig jongetje?
Neen, want het blijft een vieze autist.quote:
bek dicht over haas flikkerquote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neen, want het blijft een vieze autist.
Niet autistisch zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neen, want het blijft een vieze autist.
Flikker lekker op naar je eigen land man, dit is mijn land, niet die van jullie. Wij hebben hier vrijheid van meningsuiting en als je de sharia in wil voeren doe je dat maar lekker in de woestijn waar je vandaan komt.quote:
inshallah zal jij het licht zien broederquote:Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Flikker lekker op naar je eigen land man, dit is mijn land, niet die van jullie. Wij hebben hier vrijheid van meningsuiting en als je de sharia in wil voeren doe je dat maar lekker in de woestijn waar je vandaan komt.
Jammer, had dit niet verwacht van je.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Flikker lekker op naar je eigen land man, dit is mijn land, niet die van jullie. Wij hebben hier vrijheid van meningsuiting en als je de sharia in wil voeren doe je dat maar lekker in de woestijn waar je vandaan komt.
ts in ieder geval welquote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk jij daar de hele tijd aan ofzo?
Wekker gaat over 6 uur, beter ga ik slapen.quote:
welterusten voederbeatlequote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wekker gaat over 6 uur, beter ga ik slapen.
Annahl 101:quote:Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
inshallah zal jij het licht zien broeder
aight, trustequote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wekker gaat over 6 uur, beter ga ik slapen.
doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 december 2014 23:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Annahl 101:
"Zijn macht heerst alleen over degene die met hem vriendschap aanknopen en die anderen met God vereenzelvige."
Hij heeft geen macht over mij vriend en als ik dit zo lees doet dit mij denken aan hoe de Christenen over Satan spreken.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als m'n seksueel plezier zou zijn verpest door het missen van mn voorhuid.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk jij daar de hele tijd aan ofzo?
Hey! Jij probeert mij jouw wil af te dwingenquote:
mijn watquote:Op donderdag 4 december 2014 23:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hey! Jij probeert mij jouw il af te dwingen
jouw wil/wens.quote:
Tja, ik ben midden oosters maar ben niet besneden (familie is christelijk), ik zou het er ook niet af willen nee.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als m'n seksueel plezier zou zijn verpest door het missen van mn voorhuid.
Annahl is dat code taal voor anaal, dat je moet bukken voor zijn vriendschap? Leuke God dat, hij maakte vast vaseline van water?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Annahl 101:
"Zijn macht heerst alleen over degene die met hem vriendschap aanknopen en die anderen met God vereenzelvige."
Hij heeft geen macht over mij vriend en als ik dit zo lees doet dit mij denken aan hoe de Christenen over Satan spreken.
alleen god kan oordelenquote:
God heeft geen macht over hen die niet in hem geloven. Jij hebt de keus om niet in hem te geloven. God is dood. Wees vrij.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef Inspireme het volgende:
[..]
ik ben gruwelijk lelijk. Erica terpstra is knapper
Zeker wel in je fantasie is er niet echt een limiet van hoe groot iets kan zijn.quote:
Scroll een paar posts naar bovenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:53 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Idk. Was benieuwd. Ik zou het ook niet beantwoorden.
Kun jij tr's zien volgens mij ben je in de war met notes? Die zijn overigens wel tijdelijk niet beschikbaar, dus je bent me kwijt.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:53 schreef DeAndre het volgende:
Sowieso heeft er een zionist een TR gegooid op mij omdat "kloon".
Uh, nee? Tr is topic report.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kun jij tr's zien volgens mij ben je in de war met notes? Die zijn overigens wel tijdelijk niet beschikbaar, dus je bent me kwijt.
Oké. Had eroverheen gelezen omdat ik blank ben.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Scroll een paar posts naar boven
Maar jij ziet het toch niet als iemand een topic report erop gooit? Dacht dat enkel mods dat zagen.quote:
Ja. Klopt, maar ik bedoelde dat ik vermoed dat iemand het heeft gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar jij ziet het toch niet als iemand een topic report erop gooit? Dacht dat enkel mods dat zagen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:55 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Oké. Had eroverheen gelezen omdat ik blank ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: