goed topic manquote:Op donderdag 4 december 2014 21:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
[ afbeelding ]
Kut ik wilde een preview. Even editen. brb
Hier ga ik niet openbaar antwoord op geven. En je hebt me geblokkeerd op PM/DMquote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef hoink581 het volgende:
Als je onverdeelde aandacht wil kan wel een linkje droppen op de pedojager Facebook?
Vandaar het openen van al die topics.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hier ga ik niet openbaar antwoord op geven. En je hebt me geblokkeerd op PM/DM
Omdat een monopoly op de waarheid meestal resulteert in het afslachten van miljoenen mensen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waarom is de mening van de meerderheid altijd maar belangrijker dan de waarheid
Daar kan ik inkomen, daarom moet de waarheid ook niet enkel worden gezocht onder de meerderheid. de 1% is ook met miljoenen en wij behoren dezelfde rechten te hebben als de 99%.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat een monopoly op de waarheid meestal resulteert in het afslachten van miljoenen mensen.
Die vraag is me iets te privé en zo oud ben ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef Goejedag het volgende:
Ik hoorde dat jij (ts) rasechte homo was, klopt dat ouwe snoepert?
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef Goejedag het volgende:
Ik hoorde dat jij (ts) rasechte pedofiele homo was, klopt dat ouwe snoepert?
Die rechten heeft die zogenaamde 1% ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, daarom moet de waarheid ook niet enkel worden gezocht onder de meerderheid. de 1% is ook met miljoenen en wij behoren dezelfde rechten te hebben als de 99%.
Welke twee?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:33 schreef Pixxie. het volgende:
Jullie 2 zijn altijd zo leuk samen hahahaha ik zit hardop te lachen hier![]()
Hoe hoink en demon doenquote:
Hoe komt het dan dat de 99% de regels bepaald voor de 1%.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die rechten heeft die zogenaamde 1% ook.
Wilde ik ook vragen. Het is wel een verknipt land.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat heeft de V.S. er mee te maken?
Begrijp je uberhaupt iets van verkiezingen en politiek?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de 99% de regels bepaald voor de 1%.
Dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de 99% de regels bepaald voor de 1%.
Ik word helemaal lijp van die gast. Altijd maar zeuren dat zijn voorkeur voor jonge jongens niet geaccepteerd wordt, toch topics aanmaken en dan de vermoorde onschuld spelen dat hij niet herhaaldelijk haat opzoekt door consequent topics aan te maken die op zijn seksualiteit duiden.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Hoe hoink en demon doen
Vooral hoink
De enige die in dit topic zijn seksualiteit benadrukt, ben jij zelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik word helemaal lijp van die gast. Altijd maar zeuren dat zijn voorkeur voor jonge jongens niet geaccepteerd wordt, toch topics aanmaken en dan de vermoorde onschuld spelen dat hij niet herhaaldelijk haat opzoekt door consequent topics aan te maken die op zijn seksualiteit duiden.
Dan mag je wat mij betreft gewoon een bezoekje ontvangen van een meute boze Deventenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |