goed topic manquote:Op donderdag 4 december 2014 21:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
[ afbeelding ]
Kut ik wilde een preview. Even editen. brb
Hier ga ik niet openbaar antwoord op geven. En je hebt me geblokkeerd op PM/DMquote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef hoink581 het volgende:
Als je onverdeelde aandacht wil kan wel een linkje droppen op de pedojager Facebook?
Vandaar het openen van al die topics.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hier ga ik niet openbaar antwoord op geven. En je hebt me geblokkeerd op PM/DM
Omdat een monopoly op de waarheid meestal resulteert in het afslachten van miljoenen mensen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waarom is de mening van de meerderheid altijd maar belangrijker dan de waarheid
Daar kan ik inkomen, daarom moet de waarheid ook niet enkel worden gezocht onder de meerderheid. de 1% is ook met miljoenen en wij behoren dezelfde rechten te hebben als de 99%.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat een monopoly op de waarheid meestal resulteert in het afslachten van miljoenen mensen.
Die vraag is me iets te privé en zo oud ben ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef Goejedag het volgende:
Ik hoorde dat jij (ts) rasechte homo was, klopt dat ouwe snoepert?
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef Goejedag het volgende:
Ik hoorde dat jij (ts) rasechte pedofiele homo was, klopt dat ouwe snoepert?
Die rechten heeft die zogenaamde 1% ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, daarom moet de waarheid ook niet enkel worden gezocht onder de meerderheid. de 1% is ook met miljoenen en wij behoren dezelfde rechten te hebben als de 99%.
Welke twee?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:33 schreef Pixxie. het volgende:
Jullie 2 zijn altijd zo leuk samen hahahaha ik zit hardop te lachen hier![]()
Hoe hoink en demon doenquote:
Hoe komt het dan dat de 99% de regels bepaald voor de 1%.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die rechten heeft die zogenaamde 1% ook.
Wilde ik ook vragen. Het is wel een verknipt land.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat heeft de V.S. er mee te maken?
Begrijp je uberhaupt iets van verkiezingen en politiek?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de 99% de regels bepaald voor de 1%.
Dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik word helemaal lijp van die gast. Altijd maar zeuren dat zijn voorkeur voor jonge jongens niet geaccepteerd wordt, toch topics aanmaken en dan de vermoorde onschuld spelen dat hij niet herhaaldelijk haat opzoekt door consequent topics aan te maken die op zijn seksualiteit duiden.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Hoe hoink en demon doen
Vooral hoink
De enige die in dit topic zijn seksualiteit benadrukt, ben jij zelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik word helemaal lijp van die gast. Altijd maar zeuren dat zijn voorkeur voor jonge jongens niet geaccepteerd wordt, toch topics aanmaken en dan de vermoorde onschuld spelen dat hij niet herhaaldelijk haat opzoekt door consequent topics aan te maken die op zijn seksualiteit duiden.
Dan mag je wat mij betreft gewoon een bezoekje ontvangen van een meute boze Deventenaren.
whehehehequote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik word helemaal lijp van die gast. Altijd maar zeuren dat zijn voorkeur voor jonge jongens niet geaccepteerd wordt, toch topics aanmaken en dan de vermoorde onschuld spelen dat hij niet herhaaldelijk haat opzoekt door consequent topics aan te maken die op zijn seksualiteit duiden.
Dan mag je wat mij betreft gewoon een bezoekje ontvangen van een meute boze Deventenaren.
Voederbietel, plz.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige die in dit topic zijn seksualiteit benadrukt, ben jij zelf.
Ik zal wel de helft niet kunnen lezen maar volgens mij is dit een open-deur topic over een redelijk uitgekauwd onderwerp, heeft Griekenland er niks mee te maken en begin jij over Demon's seksualiteit.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voederbietel, plz.
Waarom mensen haten op Griekenland. Dit topic? Alsjeblieft. Als jij het doel van deze topics niet wil zien ben je ook gewillig blind.
Benoem het eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik zal wel de helft niet kunnen lezen maar volgens mij is dit een open-deur topic over een redelijk uitgekauwd onderwerp, heeft Griekenland er niks mee te maken en begin jij over Demon's seksualiteit.
whehehquote:
Het geloof dat er zoiets bestaat als de absolute waarheid als tegenhanger van het concept de meerderheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het redelijk uitgekauwde onderwerp, jij smiecht.
Ben ik nou zo naïef dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
volgens mij wil hij gewoon zeggen dat hij zielig is omdat hij van de meerderheid niet aan jonge jongens mag zitten
jaquote:
Dan wordt het toch weer op slot getyft waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
Tijd voor een vervroegde nachtbagger dus.
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan wordt het toch weer op slot getyft waarschijnlijk.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef jungiaan het volgende:
''Krankzinnigheid is iets wat alleen door zijn zeldzaamheid wordt bepaald. Als van honderd mensen er vijf en negentig krankzinnig zijn, dan zijn niet zij krankzinnig, maar de vijf, die het niet zijn''
Als dat nodig is om deze stiekeme vadsige meuk op slot te krijgen dan weten wij wat te doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan wordt het toch weer op slot getyft waarschijnlijk.
Jonge die shit wordt al tijden op FOK! gebruikt, ik wilde het ook eens een keer postenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:00 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Kil je kijkt gewoon godverrreeedommme VI, geef maar toe![]()
Pls no.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Iemand nog leuke plaatjes van Andre Pronk?
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
Jonge die shit wordt al tijden op FOK! gebruikt, ik wilde het ook eens een keer posten
Oké eigenlijk ben ik die-hard VI-kijker.quote:
quote:
dit is gewoon een variatie op die shit uit south parkquote:
Ik vind foto's van een penis in de oogkas van een schedel best overtuigend bewijs voor de claim een schedel uit de catacomben van Parijs te hebben gestolen alvorens deze in de oogkas gepenetreerd te hebben met eerder genoemde penis.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef jungiaan het volgende:
''Krankzinnigheid is iets wat alleen door zijn zeldzaamheid wordt bepaald. Als van honderd mensen er vijf en negentig krankzinnig zijn, dan zijn niet zij krankzinnig, maar de vijf, die het niet zijn''
Tquote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Is Demon een vieze pedofiel? Bewijs gaarne.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef hoink581 het volgende:
Als je onverdeelde aandacht wil kan wel een linkje droppen op de pedojager Facebook?
Heeft hij zelf heerhaaldelijk toegegeven.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is Demon een vieze pedofiel? Bewijs gaarne.
Pohi TS, veel plezier. Het is zo te vinden.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is Demon een vieze pedofiel? Bewijs gaarne.
lol wat is dit voor mexicaanse undergroundquote:Op donderdag 4 december 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
laten we deliquent habits luisteren
is vet tochquote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef DeAndre het volgende:
[..]
lol wat is dit voor mexicaanse underground
weet ik nietquote:
als de blauw van huis is dansen de kutusers op tafelquote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ach ja het beste ervan maken nu het kan toch?
In de nacht mag het wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ach ja het beste ervan maken nu het kan toch?
Ho pas op! Aan mij hoef je je niet te verantwoorden.quote:
Ik zie hier geen Mapima of Nieuwenier.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
als de blauw van huis is dansen de kutusers op tafel
Goed puntquote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik zie hier geen Mapima of Nieuwenier.
Echt fucking fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:32 schreef DeAndre het volgende:
Mapima maakt gewoon leuke topics hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |