Die twee moet je combineren man.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef hoink581 het volgende:
Maar ik kan alleen de liefde bedrijven of keiharde-schaamhaar-schroeiende beukseks beoefenen.
Als je je weer eens overgeeft kan ik je helpen het verschil te laten ervaren.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat was altijd ''vrijen'' toch
Ik heb ook zo'n ding maar de pagina's zijn allemaal aan elkaar geplakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb er al een notitieblokje bij gepakt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding maar de pagina's zijn allemaal aan elkaar geplakt.
Ik heb niet de hele dagquote:Op donderdag 4 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
staan op mijn tel moet ff uploaden
Wat als dat in de praktijk tegenvalt?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de bamboe kamasutra is mijn favoriet
KPD of S&G? M'n broek hangt al op m'n knieën.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
staan op mijn tel moet ff uploaden
Ik schreef die shit van Hoink allemaal op en duizenden tranen hebben het verpest.quote:
TRquote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je weer eens overgeeft kan ik je helpen het verschil te laten ervaren.
smoothquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan ook je nummer ff dmen anders dan is sneller (en meer pics)
een apper is sneller
Mocht je willen alleen slaap_zak krijgt mijn appquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan ook je nummer ff dmen anders dan is sneller (en meer pics)
een apper is sneller
lekker diep kan jequote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat als dat in de praktijk tegenvalt?
oke ogenblikjequote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Mocht je willen alleen slaap_zak krijgt mijn app
hehequote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat als dat in de praktijk tegenvalt?
Wat heeft hij wijde heupen voor een manquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker diep kan je
[ afbeelding ]
En dat is seksen?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
Die twee moet je combineren man.
jaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat heeft hij wijde heupen voor een man
Je hoofd zit aan je voeten?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
mijn lichaam is precies omgekeerde van hem
gelukkig maar
godverdomme, wat weet je het toch mooi te beschrijven allemaalquote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dat is seksen?
Hoe werkt dat dan? Knuffelend de liefde bedrijven terwijl je lieflijk "laat je maar eens flink volspuiten jij vuige slet!" fluistert?
Of moet je zodra je haar in de houdgreep hebt je ballen hard tegen haar kutje laten botsen en je lul haar baarmoedermond aantikt, haar lief en teder in de nek kussen terwijl je haar streelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |