Ik geef een wangkus of hoofd tegen hoofdquote:Op donderdag 4 december 2014 22:34 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
In jouw cultuur muilen mannen elkaar toch ook bij het begroeten?
En daarna 2 keer aan elkaars piemel trekken, met het topje van je pink elkaars anus raken en keihard "WALLA WALLA BIMBALLA" roepen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik geef een wangkus of hoofd tegen hoofd
Van hetero naar pedofiel naar homo naar shemalequote:
Ik kwam er net achter dat bokbier naar vuurwerk smaakt, is dat normaal?quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:03 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Van hetero naar pedofiel naar homo naar shemale
En nee het is niet per se negatief, jij bent nog zoekende naar jezelf, dat zie ik goed naar voren komen in je topics
Jij snapt het helemaalquote:Op vrijdag 5 december 2014 02:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En daarna 2 keer aan elkaars piemel trekken, met het topje van je pink elkaars anus raken en keihard "WALLA WALLA BIMBALLA" roepen.
Wat is bokbier?quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat bokbier naar vuurwerk smaakt, is dat normaal?
Ik zat iig dichtbij he. Ik heb weleens moslims gezien op straat dus ik vind mijzelf een beetje wel ervaringsdeskundige.quote:
Bier dat ze in de herfst uit de handen van de herrezen cernunnos trekken en dan als de wiedeweerga vluchten ermee oid, weet het ook niet precies.quote:
Moslims op straat? Wajoo, zou me vet onveilig voelenquote:Op vrijdag 5 december 2014 03:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zat iig dichtbij he. Ik heb weleens moslims gezien op straat dus ik vind mijzelf een beetje wel ervaringsdeskundige.
Ja ik ben toen ook snel naar mn huis gerend helemaal vanuit de stad was doodmoe en mn bril was ook kapot, die moslims hebben me iig niet opgeblazen dus het viel allemaal toch wel mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Moslims op straat? Wajoo, zou me vet onveilig voelen
Wie boeit dit?quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bier dat ze in de herfst uit de handen van de herrezen cernunnos trekken en dan als de wiedeweerga vluchten ermee oid, weet het ook niet precies.
Hey, ik ben niet degene die er op reageert.quote:
Ben jij besneden?quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die er op reageert.
Nee natuurlijk niet, wtf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:32 schreef Fushia2 het volgende:
Pics van Baajguarian zijn lul....![]()
lijkt er niet eens op fucking lutser en pics van mijn echte lul zitten toch wel in de fok.rarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:45 schreef Fushia2 het volgende:
Hij zit nog in de ontkenningsfase kreeg ik net per DM binnen
Omdat ik wel meer te doen had en ik heb je nooit geDM't plebburger dat je bent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 03:45 schreef Fushia2 het volgende:
Hij zit nog in de ontkenningsfase kreeg ik net per DM binnen
Dit deed je toch net man?quote:Op vrijdag 5 december 2014 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik wel meer te doen had en ik heb je nooit geDM't plebburger dat je bent.
Je mocht willen dat ik je DMde.
Ik heb je nognooit geDMt ik weet niet waar je het over hebt vriendje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 04:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit deed je toch net man?
Je hier druk om maken. Voor mij blijf je een faggot, punt uit
Liegen.Typisch een kenmerk van homo's. Valse mensen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 04:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb je nognooit geDMt ik weet niet waar je het over hebt vriendje.
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TS kan niet omgaan met mannen in strings en is eigenlijk stiekem homo.
maar gaat dat dan perse om homo's?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want dat suggereert dat ik het erg vind als mensen voor hun geaardheid uitkomen, en dat vind ik niet.
Ik vind simpelweg dat extreme flamboyante godvergeten irritant. Ook hyper vrouwelijke homos die met vrouwelijke accenten spreken vind ik al fucked up, is zo gemaakt, zo nep.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso flamboyante mensen![]()
hetero homo bi of panseksueel
Ja daarom heb ik ook problemen met politici.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar gaat dat dan perse om homo's?
Heb jij niet gewoon moeite met álle mensen die overdreven aanwezig zijn, grote gebaren maken, belachelijk praten enz?
Eensch.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben zelf bisexueel en heb een hekel aan zulke homo's
No shit als je geaccepteerd wilt worden moet je vooral in een roze string op een boot staan te droogneuken
Gozer, al ontgroend / ontmaagd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook problemen met politici.
Foto's of het is niet geschied.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ja en een tuinpak met kaplaarzen
Deze emoticon!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik [ afbeelding ]
Je hebt duidelijk problemen met autoriteit(en). Daar is wel een cursus voor maar die is nogal omstreden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook problemen met politici.
Shocktherapie?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:47 schreef Gelser het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk problemen met autoriteit(en). Daar is wel een cursus voor maar die is nogal omstreden.
Nee hoor want je moet wel hersendood zijn om die zelfbenoemde vertegenwoordigers/lage intelligentie hebbende inhalige fantasten als authoriteit over jezelf te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:06 schreef Gelser het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen maar dat is wat een ruim begrip.
Je hebt het nu over politiciquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor want je moet wel hersendood zijn om die zelfbenoemde vertegenwoordigers/lage intelligentie hebbende inhalige fantasten als authoriteit over jezelf te zien.
Dan ga je toch lekker in een bananenrepubliek wonen, intolerante tokkie.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar ik ben wel tegen flamboyante flikkers
ts is aidsquote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef BaajGuardian het volgende:
analyse dat een dilemma opwerpt waar je hendig zwaar van wordt in je hoofd.
Ga jij lekker met je kutboot naar siberië varen smeerlap.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in een bananenrepubliek wonen, intolerante tokkie.
hahaha je bent zelf een homo en je zit in een identiteitscrisisquote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit met een zelf geconstrueerde analyse dat een dilemma opwerpt waar je hendig zwaar van wordt in je hoofd.
Ik zal het uitleggen.
Ik ben voor homo's, ja. Echte homo's die gewoon homo zijn en hand in hand willen lopen zonder door MAROKKANEN uitgescholden en bedreigd te worden.
Maar ik ben wel tegen flamboyante flikkers die met een string aan rondvaren in de amsterdamse grachten en hun regenbogen in je gezicht tikken tot alle kleuren samensmelten tot een wit drabje.
Probleem dus, moet ik mijzelf nu anti of pro homo noemen? Of iemand die tot een bepaalde grens homos wel apprecieert (zolang het niet van die zelfbenoemde kunstenaars zijn met een hipster livrei ala haute met zon enge potloodventer sjaal die ze voor hun waarschijnlijk stijve vleesijzer houden tot je ze de hand moet schudden in hun kappers studio en ze em zo in je palm leggen, en je dan denkt van "wat een matig rare hand is dat" en dan denkt vna "w8 m8 dat is nieteens zoeen hand" en dan van "die hendige kapper legt zoëven zn pik in mn hand ipv zn hand"
Dit is mij nognooit gebeurd gelukkig maar ik kan er iig over meepraten omdat ik een hoogwaardig functionerende fantasie heb.
Ik ben iig een mens die dus op dit moment niet weet of tegen homos zijn en homos wel ok vinden op mij van toepassing is vanwege de onduidelijke scheidslijn en variabelen.
Groetjes Bgtje.
Neuken? Ik vind kaplaarzen echt ontzettend geil namelijk. De mogelijkheden zijn eindeloos....quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ja en een tuinpak met kaplaarzen
echt nietquote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahaha je bent zelf een homo en je zit in een identiteitscrisis
Jonge als jij met een erecte penis voor me stond zou ik er mischien wel even aan zuigen of zo maar ik zou geen homo shit doen ofzo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |