Die foto ga ik opslaan, mag dat? Wil je je wel even omkleden in tuinbroek?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Spring maar achterop
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die foto ga ik opslaan, mag dat? Wil je je wel even omkleden in tuinbroek?
Mooi, dan zie ik je zo wel. Ik kan wel hard boeren dus ik denk niet dat je het van me wint. Overigens heb ik het bowlen verwisseld voor boksen, we gaan samen gewoon even zweten in de ring geen gezeur. Heb ook wel zin om naar het café te gaan na de grill daar kun je op een stier rodeo rijden zo'n motorische, je kan me daar afzetten of mee gaan.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mooi, dan zie ik je zo wel. Ik kan wel hard boeren dus ik denk niet dat je het van me wint. Overigens heb ik het bowlen verwisseld voor boksen, we gaan samen gewoon even zweten in de ring geen gezeur. Heb ook wel zin om naar het café te gaan na de grill daar kun je op een stier rodeo rijden zo'n motorische, je kan me daar afzetten of mee gaan.
Ik zie dat als een ja dat je lekker meegaat, heb ook nog kaartjes voor het darten, ik zal je wel meenemen, als je je een beetje leuk aandoet. Zodat je anker tatoeage goed uitkomt.quote:
Niet de grap uit melken hij was leukquote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zie dat als een ja dat je lekker meegaat, heb ook nog kaartjes voor het darten, ik zal je wel meenemen, als je je een beetje leuk aandoet. Zodat je anker tatoeage goed uitkomt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Niet de grap uit melken hij was leuk
Doet best pijn hoor, ik had mijn familie al gebeld dat je kwam eten met kerst.quote:
Probeer het!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Toch vraag ik me af of ik pijpen leuker zou vinden dan gepijpt worden want dat was een dikke letdown echt.
zovaak gedaan maar ik kom er niet meer bij, vroeger ging het nog net.quote:
Nu weet ik dus waarom je zo agressief bent naar vrouwen. Je bent bi, vrouwelijk en komt dus over als een onzeker lelijk tiernermeisje waardoor vrouwen op je neerkijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Naja ik vind penissen (mits uncut) wel mooi zegmaar, en ook wel sexueel aantrekkelijk. Of althans.. aantrekkelijker dan vaginas wat in princiepe een smotsige scheur is met bloed en slijm.
Als alle vrouwen een mooie penis hadden was ik eerder geneigd om sex te hebben mischien.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nu weet ik dus waarom je zo agressief bent naar vrouwen. Je bent bi, vrouwelijk en komt dus over als een onzeker lelijk tiernermeisje waardoor vrouwen op je neerkijken.
hahaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nieteens dichtbij, meer like als ik rechts sta ga jij helemaal links nu.
En dat is negatief?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:33 schreef Inspireme het volgende:
TS heeft last van een identiteitscrisis
Van pedofiel naar homo naar shemale lover
Uiterst waardevolle bijdrage, ga er nog eens over nadenken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:46 schreef FelixDB het volgende:
Homosexualiteid is een geaardheid niet een cultuur.
Is gewoon normaal joh als je dat niet vind ben je verstandelijk niet zo ver geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef Fushia2 het volgende:
Mannen die hand in hand lopen
Het moet niet gekker worden
In jouw cultuur muilen mannen elkaar toch ook bij het begroeten?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef Fushia2 het volgende:
Mannen die hand in hand lopen
Het moet niet gekker worden
Je mag in dit land nieteens meer roepen dat je vind dat alle nichten gestenigd moeten worden..quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Haters gonna hate, maar wel terechte klacht. Ik vind het eigenlijk wel prima dat er mannen zijn die zo zijn, maar wat ik vooral vervelend vind is dat doordat die lui zo naar voren worden getrokken men bij homo's meteen denkt dat het allemaal nichten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |