:squote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
teehee
Ik wilde je eigenlijk kapen
#strugglequote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
Schoenendilemma en nagellakdilemma. Naar de winkel, bye!
2009 was alleen iPhone, 2010 op andere platformen. Ik had mijn eerste smartphone in april 2011 en toen wel het er meteen op gegooid.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht ook 2011 of zo, maar goed.
"Also known as the 'Vickie Mendoza Diagonal'. This girl I dated. She played jump rope with that line. She'd shave her head, then lose 10 pounds. She'd stab me with a fork, then get a boob job.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"the Shelly Gallebsy zone"
Seks met de secretaresse een optie?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef artelligence het volgende:
In het vorige topic werd veel over seks gepraat. Nu ben ik geil. Op kantoor.
Ik heb geen secretaresse. Shit, heb echt zin.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Seks met de secretaresse een optie?
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
Ook geen leuke vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb geen secretaresse. Shit, heb echt zin.
Typerend...quote:Op donderdag 4 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Seks met de secretaresse een optie?
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
Oh wat een heerlijke reeks was dat. 9 Delen lang. Jochie postte uiteindelijk filmpjes/foto's van de daad. Die werden natuurlijk massaal verspreid, stond binnen een uurtje op Geenstijl.nl en later stond 'ie zelfs in de Panoramaquote:
Seksen op kantoor, scoor je extra tijgerpunten mee!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef artelligence het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef artelligence het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijke reeks was dat. 9 Delen lang. Jochie postte uiteindelijk filmpjes/foto's van de daad. Die werden natuurlijk massaal verspreid, stond binnen een uurtje op Geenstijl.nl en later stond 'ie zelfs in de Panorama![]()
Geen gegadigden/vrijwilligers/aanmeldingen. FMLquote:Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Seksen op kantoor, scoor je extra tijgerpunten mee!
For real?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijke reeks was dat. 9 Delen lang. Jochie postte uiteindelijk filmpjes/foto's van de daad. Die werden natuurlijk massaal verspreid, stond binnen een uurtje op Geenstijl.nl en later stond 'ie zelfs in de Panorama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |