Dat vooral ja. Om dezelfde reden zou ik ook af kunnen knappen op een SP-stemster.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Niet zo zeer dat ze dat stemt, maar dat zie je vaak terug in de gehele houding tot de rest van de wereld. Dat zou de afknapper zijn.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:37 schreef Noriega het volgende:
Voor mij zou dat een enorme afknapper zijn. De PVV staat voor zo'n onnozele en asociale mentaliteit waarbij ik direct weinig vertrouwen meer in iemand heb. Dikke afknapper.
Wat is daarquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Nee. Vooral ook omdat dat te ver weg staat van mijn eigen opvattingen. En inderdaad omdat ik dan meteen een negatief beeld over haar heb
Absolute afknapper
Ik vraag niet wat mijn ouders stemmen.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar-waardig aan? Stemmen jouw ouders op pvv?
Dus: waarom is dat antwoordquote:Op donderdag 4 december 2014 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vraag niet wat mijn ouders stemmen.
PVV stemmers zijn doorgaans goed te herkennen.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vraag niet wat mijn ouders stemmen.
Snap niet hoe je kunt afknappen op wat iemand stemt.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus: waarom is dat antwoord-waardig?
Omdat je ook nog niet mag stemmen.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap niet hoe je kunt afknappen op wat iemand stemt.
UH.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap niet hoe je kunt afknappen op wat iemand stemt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Omdat je ook nog niet mag stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |