abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2016 @ 11:26:51 #201
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162614868
Ik heb wel eens gedate met iemand die Vlaams Belang stemt :'). Was uiteindelijk niet echt leuk, want ze kon er niet over zwijgen. Met mensen die een centrum-stem uitbrengen heb ik het minste wrijving. Je kan het nooit met betrekking tot elk onderwerp overeenkomen, het belangrijkste is dat je niet radicaal anders denkt, denk ik.

Met racisten of extreem-linkse hippies kan ik sowieso niet overweg. Het ene spreekt voor zich en het tweede erger ik me gewoon groen aan. Dus ja, gekeken naar Nederland: wellicht geen PVV voor mij. Alsook geen SP, PvdD of GroenLinks. Oh ja, nog een groepje vergeten: de extreem-gelovigen. Of dat nu moslims à la DENK zijn of gekkies in SGP, ook een no-go.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  maandag 30 mei 2016 @ 11:30:50 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162614964
Niet perse, als iemand ook nog een doordacht argument op tafel kan leggen waarom (bijvoorbeeld) PVV dan kan ik het wel waarderen. Als het niet verder komt dan laagdrempelig populistisch geneuzel dan knapt er wel iets af op de respectladder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_162623431
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2016 11:30 schreef jogy het volgende:
Niet perse, als iemand ook nog een doordacht argument op tafel kan leggen waarom (bijvoorbeeld) PVV dan kan ik het wel waarderen. Als het niet verder komt dan laagdrempelig populistisch geneuzel dan knapt er wel iets af op de respectladder.
BNW is een vergelijkbare pijnbank
  dinsdag 31 mei 2016 @ 01:15:54 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162636149
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

BNW is een vergelijkbare pijnbank
Neh.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_162636269
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 01:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh.
Misschien dat je 't leuk vindt om de rommel daar op te ruimen, maar consequent is je mening niet als je dat wel tof vindt. De gebruikers die de wetenschap daar niet toepassen hebben minder inhoud dan de gemiddelde PVV'er.
pi_162639289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:40 schreef Gewas het volgende:
Mensen die het libertarisme aanhangen blijf ik ver uit de buurt. Dat staat zo haaks op alles waar ik in geloof, alles waar ik voor sta. Ik vind het zelfs een staatsgevaarlijke ideologie.
Het is wetenschappelijk bewezen dat hoe groter de inkomensverschillen zijn in een samenleving, hoe slechter het welzijn van mensen zal zijn, ook in de hogere inkomensklasse.

Landen worden ook met elkaar vergeleken. VS scoort relatief hoog en Japan laag. Dit is ook allemaal bekend bij instanties zoals WHO.

---------------------
Nee. Zat strategische stemmers. Ik accepteer dat iemand bepaalde denkbeelden heeft als gevolg van opvoeding, omgeving enzo. Als ik ze afkeur betekent dit dat ik hun ervaringen niet erken. En dat is niet zo. Overal kan logica zitten als je iets breder bekijkt.

Daarnaast hoef ik iemands politieke voorkeur niet te weten. Ik kan binnen 2 min al weten of ik met iemand wil daten of niet.
pi_162639873
Het kan een afknapper zijn, maar zeker geen bepalende. Op een date kijk je toch naar meerdere aspecten dan alleen de politieke voorkeur lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')