Ja hoor ik doe het zo vaakquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je als horde ooit het chess event in Karazhan solo'en? Wat een zeikevent is dat zeg, de alliance heeft verdomme healers dus je bent altijd kansloos
Het kan maar heel veel rng erbij. Zelf ook geprobeerd van de week maar omdat die medivh 'cheat' is het verdomde lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je als horde ooit het chess event in Karazhan solo'en? Wat een zeikevent is dat zeg, de alliance heeft verdomme healers dus je bent altijd kansloos
Ik heb het volgens mij best vaak als horde gesolod, die staat links als je de kamer binnenkomt toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Zonde van het goud. Zodra je 90 hit en Dreanor in gaat, vind je van alles aan spul dat je direct naar 700 brengt. En je kunt vrijwel alles doen dan, ook al heb je skill 1 van die profession. Je doet het alleen misschien wat minder goed. (Skinning bijv. skin je scraps en hoe hoger je skinning hoe meer scraps je krijgt).quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeau, na 5 dungeons van 72,5 naar 75,5Kan ik meteen even naar de enchant- en skinning trainers om de lat van 450 (echt fantastisch) naar 525 te verleggen
Dat is toch alleen bij een boost? En ach, ik vind lvlen leuk en extra leuk op m'n shamanquote:Op zaterdag 6 december 2014 02:20 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Zonde van het goud. Zodra je 90 hit en Dreanor in gaat, vind je van alles aan spul dat je direct naar 700 brengt. En je kunt vrijwel alles doen dan, ook al heb je skill 1 van die profession. Je doet het alleen misschien wat minder goed. (Skinning bijv. skin je scraps en hoe hoger je skinning hoe meer scraps je krijgt).
Ik zou je profs dan ook laten voor wat het is en pas in draenor levelen. Dan farm je tijdens het levelen ook nog spul dat goed verkoopt.
Nee, ik heb inmiddels skinning/lw gedropt voor herb/alch en via de alchemy building (geloof ik) kreeg ik een quest waarmee ik direct alchemy max skill 700 kreeg (moet het nog wel levelen naar 700) en voor herbalism hetzelfde alleen kreeg ik via een bloem plukken een item dat dit voor mij deed.quote:Op zaterdag 6 december 2014 04:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij een boost? En ach, ik vind lvlen leuk en extra leuk op m'n shaman
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Je hebt pech, ik heb er twee gehad,.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:39 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb al een aantal weapon upgrades die de follower een weapon item lvl 615 geeft en ik heb van zowel weapon als armor items die de ilvl verhogen met 3/6/9. Maar ik heb nog geen enkele keer een mission gehad die mij een item geeft dat een follower equiped met een armor van item lvl 615. Bestaan die missies gewoon niet of heb ik een enorme pech...
Die healers hebben wij ook, ik zou ze alleen niet gebruiken want je moet juist zoveel mogelijk druk op die koning houden als je chess wilt solo'en.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Dat heeft geholpen. Na twee keer proberen was ie alsnog neerquote:
Grappig, na al die jaren nooit geweten dat de horde de andere minions gebruikt.quote:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat dat de meest zeldzame pet in het spel wasquote:
Denk nog best een zeldzame. Ik zag dat de verkoper ook allerlei cloth verkocht die de pirates droppen. Nieuwe speler dus. Anyhow staat voor 12k te koop op Doomhammer-Turalyon.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat dat de meest zeldzame pet in het spel was
Die ging voor heel veel gold op het AH.
Net een priest: lfg CM ilvl 693
Huh? wtf!? Ik opzoeken op armory, is zijn ilvl 639
Sowieso gezeik om ilvl's in CM. Alles downscaled toch.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat dat de meest zeldzame pet in het spel was
Die ging voor heel veel gold op het AH.
Net een priest: lfg CM ilvl 693
Huh? wtf!? Ik opzoeken op armory, is zijn ilvl 639
Apart... maar goed je krijgt tegenwoordig blijkbaar ook gewoon epics als quest rewards dus..quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja, stenen voor het 2e deel van je legendary ring questline.
Je hebt er 125 nodig, dus 3 stenen meer of minder maakt niet veel uit,
je kan ze ook uit workorders van je Mine krijgen btw.
( zit op 10 nu zonder raid )
Fixedquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:14 schreef Donderkonijn het volgende:
God wat zitten games vol met noobs zeg.
Ja, wat je wilt is mensen met in elke slot minimaal 630. En that's it.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Sowieso gezeik om ilvl's in CM. Alles downscaled toch.
Ja en neequote:Op zaterdag 6 december 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wat je wilt is mensen met in elke slot minimaal 630. En that's it.
Ja, misschien. Of hadden meer gold en waren goede handelarenquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:20 schreef TwyLight het volgende:
Ja en nee
Mensen met een wat hoger ilvl op dit moment hebben daar moeite voor gedaan en zijn in het het algemeen betere spelers
Handig toch? dat ze dat vragen. Dan weet je dat je die groep niet moet joinen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, misschien. Of hadden meer gold en waren goede handelaren
Maar vragen om bijv iLvl 635+ is vreemd, omdat dat je niet vertelt of iemand wel 630 in alle slots heeft.
Dit is echt onzin. Als speel ik al tijden niet meer vanaf dat dat begon, was ik met een lager ilvl dan de meesten vaak de betere healer/tank/damage dealer. ilvl zegt geen KUT.Zat mensen die er geen kut van kunnen, maar gedragen worden door de betere spelers om hen heen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja en nee
Mensen met een wat hoger ilvl op dit moment hebben daar moeite voor gedaan en zijn in het het algemeen betere spelers
Of ze hebben domweg veel meer tijd om dingen bij elkaar te krijgen voor een hoger ilvl, waar misschien iemand die heel goed is in zijn class weinig tijd had. Want het is wel een typisch 'hoe meer tijd je hebt, hoe beter je lijkt' spel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit is echt onzin. Als speel ik al tijden niet meer vanaf dat dat begon, was ik met een lager ilvl dan de meesten vaak de betere healer/tank/damage dealer. ilvl zegt geen KUT.Zat mensen die er geen kut van kunnen, maar gedragen worden door de betere spelers om hen heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |