abonnement Unibet Coolblue
pi_147327370
Ik heb al een aantal weapon upgrades die de follower een weapon item lvl 615 geeft en ik heb van zowel weapon als armor items die de ilvl verhogen met 3/6/9. Maar ik heb nog geen enkele keer een mission gehad die mij een item geeft dat een follower equiped met een armor van item lvl 615. Bestaan die missies gewoon niet of heb ik een enorme pech...
pi_147327381
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je als horde ooit het chess event in Karazhan solo'en? Wat een zeikevent is dat zeg, de alliance heeft verdomme healers dus je bent altijd kansloos :O

Zo doe ik het altijd
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_147327696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 09:39 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb al een aantal weapon upgrades die de follower een weapon item lvl 615 geeft en ik heb van zowel weapon als armor items die de ilvl verhogen met 3/6/9. Maar ik heb nog geen enkele keer een mission gehad die mij een item geeft dat een follower equiped met een armor van item lvl 615. Bestaan die missies gewoon niet of heb ik een enorme pech...
Je hebt pech, ik heb er twee gehad,.
pi_147327763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je als horde ooit het chess event in Karazhan solo'en? Wat een zeikevent is dat zeg, de alliance heeft verdomme healers dus je bent altijd kansloos :O
Die healers hebben wij ook, ik zou ze alleen niet gebruiken want je moet juist zoveel mogelijk druk op die koning houden als je chess wilt solo'en.
Comfortably numb
pi_147330697
Die apexis shard daily, de 1000 shard versie is battle in ashran. Uiteraard wil iedereen zoveel mogelijk shards dus kiest iedereen voor ashran. Dikke queue nu. Gelukkig kun je die artifacts ook farmen door middel van het killen van Sand scavenger. En die mobs worden niet getagged dus iedereen kan ze looten, ongeacht of je bij elkaar in de groep zit of niet.
pi_147331322
quote:
Dat heeft geholpen. Na twee keer proberen was ie alsnog neer :)
pi_147331785
quote:
Grappig, na al die jaren nooit geweten dat de horde de andere minions gebruikt. :P
pi_147332893
Leuke deal..

Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_147333319
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:46 schreef Junglebeast het volgende:
Leuke deal..

[ afbeelding ]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat dat de meest zeldzame pet in het spel was :D
Die ging voor heel veel gold op het AH.

Net een priest: lfg CM ilvl 693

Huh? wtf!? Ik opzoeken op armory, is zijn ilvl 639 :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147333408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog een tijd herinneren dat dat de meest zeldzame pet in het spel was :D
Die ging voor heel veel gold op het AH.

Net een priest: lfg CM ilvl 693

Huh? wtf!? Ik opzoeken op armory, is zijn ilvl 639 :')
Denk nog best een zeldzame. Ik zag dat de verkoper ook allerlei cloth verkocht die de pirates droppen. Nieuwe speler dus. Anyhow staat voor 12k te koop op Doomhammer-Turalyon.

Ach WoW is één groot typo feest. Ik zit er ook vaak naast met typen. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:11:35 #111
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147333449
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog een tijd herinneren dat dat de meest zeldzame pet in het spel was :D
Die ging voor heel veel gold op het AH.

Net een priest: lfg CM ilvl 693

Huh? wtf!? Ik opzoeken op armory, is zijn ilvl 639 :')
Sowieso gezeik om ilvl's in CM. Alles downscaled toch.
pi_147333498
Lol ik ga ff op een vriends account MC in. God wat zit deze game vol met noobs zeg tegenwoordig.
Ben ik als vanilla speler 1 van de 3 mensen in de raid die weet hoe alles werkt. Wat een drama, wel ontzettend hard gelachen.
pi_147333537
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja, stenen voor het 2e deel van je legendary ring questline.
Je hebt er 125 nodig, dus 3 stenen meer of minder maakt niet veel uit,
je kan ze ook uit workorders van je Mine krijgen btw.
( zit op 10 nu zonder raid )
Apart... maar goed je krijgt tegenwoordig blijkbaar ook gewoon epics als quest rewards dus..

Neem aan dat je nog wel moet raiden om het ook te completen?
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:18:27 #114
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147333586
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:14 schreef Donderkonijn het volgende:
God wat zitten games vol met noobs zeg.

Fixed
pi_147333590
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:11 schreef TweeGrolsch het volgende:

Sowieso gezeik om ilvl's in CM. Alles downscaled toch.
Ja, wat je wilt is mensen met in elke slot minimaal 630. En that's it.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147333622
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, wat je wilt is mensen met in elke slot minimaal 630. En that's it.
Ja en nee

Mensen met een wat hoger ilvl op dit moment hebben daar moeite voor gedaan en zijn in het het algemeen betere spelers :P
pi_147333680
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:20 schreef TwyLight het volgende:

Ja en nee

Mensen met een wat hoger ilvl op dit moment hebben daar moeite voor gedaan en zijn in het het algemeen betere spelers :P
Ja, misschien. Of hadden meer gold en waren goede handelaren :P

Maar vragen om bijv iLvl 635+ is vreemd, omdat dat je niet vertelt of iemand wel 630 in alle slots heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147333729
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, misschien. Of hadden meer gold en waren goede handelaren :P

Maar vragen om bijv iLvl 635+ is vreemd, omdat dat je niet vertelt of iemand wel 630 in alle slots heeft.
Handig toch? dat ze dat vragen. Dan weet je dat je die groep niet moet joinen.
pi_147333756
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:20 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja en nee

Mensen met een wat hoger ilvl op dit moment hebben daar moeite voor gedaan en zijn in het het algemeen betere spelers :P
Dit is echt onzin. Als speel ik al tijden niet meer vanaf dat dat begon, was ik met een lager ilvl dan de meesten vaak de betere healer/tank/damage dealer. ilvl zegt geen KUT.Zat mensen die er geen kut van kunnen, maar gedragen worden door de betere spelers om hen heen.
pi_147333796
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:26 schreef Donderkonijn het volgende:

Dit is echt onzin. Als speel ik al tijden niet meer vanaf dat dat begon, was ik met een lager ilvl dan de meesten vaak de betere healer/tank/damage dealer. ilvl zegt geen KUT.Zat mensen die er geen kut van kunnen, maar gedragen worden door de betere spelers om hen heen.
Of ze hebben domweg veel meer tijd om dingen bij elkaar te krijgen voor een hoger ilvl, waar misschien iemand die heel goed is in zijn class weinig tijd had. Want het is wel een typisch 'hoe meer tijd je hebt, hoe beter je lijkt' spel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147333875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:26 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Als speel ik al tijden niet meer vanaf dat dat begon, was ik met een lager ilvl dan de meesten vaak de betere healer/tank/damage dealer. ilvl zegt geen KUT.Zat mensen die er geen kut van kunnen, maar gedragen worden door de betere spelers om hen heen.
In de regel zegt het wel degelijk wat.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147333884
Als ik een groep ergens voor zou maken zou ik niet gokken op de uitzondering die met een laag ilvl wel aardig kan spelen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147334708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik een groep ergens voor zou maken zou ik niet gokken op de uitzondering die met een laag ilvl wel aardig kan spelen.
Ik heb liever een groep "die aardig kan spelen" dan random mensen waarvan ik ALLEEN het ilvl weet.

Die gasten die om hoog ilvl vragen in chat zijn vaak zelf de grootste tjappies. Nog maals als jij als slechte speler 1 of 2 x een goede groep treft en wat items scoort: tada, je zuigt nog steeds, maar je hebt wel het ilvl. En ilvl valt ook bij elkaar te grinden. Het zegt niks. Echt goede spelers zullen er ook nooit naar vragen, want die zitten in de top guilds; ergo: geen pug nodig.

Heb zat trials gehad met hoog ilvl die geen materiaal waren om het te weten.
pi_147334799
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:18 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Ik heb liever een groep "die aardig kan spelen" dan random mensen waarvan ik ALLEEN het ilvl weet.

Die gasten die om hoog ilvl vragen in chat zijn vaak zelf de grootste tjappies. Nog maals als jij als slechte speler 1 of 2 x een goede groep treft en wat items scoort: tada, je zuigt nog steeds, maar je hebt wel het ilvl. En ilvl valt ook bij elkaar te grinden. Het zegt niks. Echt goede spelers zullen er ook nooit naar vragen, want die zitten in de top guilds; ergo: geen pug nodig.

Heb zat trials gehad met hoog ilvl die geen materiaal waren om het te weten.
Het zegt nog steeds meer dan mensen zonder ilvl waar je niets vanaf weet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147334812
En tja, ik zou sowieso nooit iets puggen. Ik heb geen aids in m'n hoofd.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147334847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het zegt nog steeds meer dan mensen zonder ilvl waar je niets vanaf weet.
Nee. Het zegt exact hetzelfde: je weet namelijk nog steeds niks. Het creert allen een illusie.
pi_147334893
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:26 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Als speel ik al tijden niet meer vanaf dat dat begon, was ik met een lager ilvl dan de meesten vaak de betere healer/tank/damage dealer. ilvl zegt geen KUT.Zat mensen die er geen kut van kunnen, maar gedragen worden door de betere spelers om hen heen.
:') ok man
pi_147334899
Voor de duidelijkheid, ik speel niet met noobs die er "geen kut van kunnen" dus dan maakt gear het enige verschil want ze halen al maximale damage uit hun class
pi_147334939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:29 schreef TwyLight het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik speel niet met noobs die er "geen kut van kunnen" dus dan maakt gear het enige verschil want ze halen al maximale damage uit hun class
Dit ja... Of het moeten mensen zijn die ik ken die de lagere ilvls hebben :)
  zaterdag 6 december 2014 @ 16:39:12 #130
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147335062
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En tja, ik zou sowieso nooit iets puggen. Ik heb geen aids in m'n hoofd.
Pugs werken prima. Soms heb je er een slechte tussenzitten maar over het algemeen lukt CM bronze makkelijk.
pi_147335177
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En tja, ik zou sowieso nooit iets puggen. Ik heb geen aids in m'n hoofd.
Het feit dat je een ziekte er weer bij moet halen, zegt al genoeg wat arrogantie betreft.
pi_147335225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:44 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Het feit dat je een ziekte er weer bij moet halen, zegt al genoeg wat arrogantie betreft.
Succes met je pugs!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147335254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Succes met je pugs!
I Rest my case... aannames aannames aannames, meer kun je niet he?
pi_147335277
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

I Rest my case... aannames aannames aannames, meer kun je niet he?
Je voelt je toch verdomd aangesproken omdat sommige mensen hun tijd nou eenmaal niet willen verspelen door op goed geluk een groep te zoeken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147335304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Je voelt je toch verdomd aangesproken omdat sommige mensen hun tijd nou eenmaal niet willen verspelen door op goed geluk een groep te zoeken.
Aangesproken op het feit dat jij denkt te weten wat ik doe ja... Voor de rest boeit mij geen niet wat voor onzin je uitkraamt.
pi_147335316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:50 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Aangesproken op het feit dat jij denkt te weten wat ik doe ja... Rest boeit mij geen niet wat voor onzin je uitkraamt.
:D Jij beticht van mij arrogantie.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147335327
Pak maar snel een hoekje knul.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147335662
Ik zou zeggen vecht het uit in een war game dan. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_147335884
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef TweeGrolsch het volgende:

Pugs werken prima. Soms heb je er een slechte tussenzitten maar over het algemeen lukt CM bronze makkelijk.
Nou, dat dus. Elke pug viel me tot nu toe reuze mee. Vriendelijk, vlot en prima dmg. Er zit soms wat slechters tussen, maar ik hou maar gewoon in gedachten dat kinderen of motorisch onhandige mensen dit spel ook spelen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147336282
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:09 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Denk nog best een zeldzame. Ik zag dat de verkoper ook allerlei cloth verkocht die de pirates droppen. Nieuwe speler dus. Anyhow staat voor 12k te koop op Doomhammer-Turalyon.

Ach WoW is één groot typo feest. Ik zit er ook vaak naast met typen. :)
Hah, ja inderdaad. 2 weken terug nog Everburning Candle gekocht voor 84g inplaats van de 84k die het moest zijn.
pi_147336918
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:29 schreef TwyLight het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik speel niet met noobs die er "geen kut van kunnen" dus dan maakt gear het enige verschil want ze halen al maximale damage uit hun class
Dan nog zegt ilvl niks. Individuele skill wel. Zeg je dus eigenlijk zelf al want je speelt niet met "noobs die er geen kut van kunnen." Dan moeten ze dus ook met een lager ilvl uit de voeten kunnen..... en is deze hele discussie dus onzin ;)
pi_147337144
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:14 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Dan nog zegt ilvl niks. Individuele skill wel. Zeg je dus eigenlijk zelf al want je speelt niet met "noobs die er geen kut van kunnen." Dan moeten ze dus ook met een lager ilvl uit de voeten kunnen..... en is deze hele discussie dus onzin ;)
Ga jij maar lekker challenge modes doen met mensen onder de 630 itemlevel dan en veel plezier met je bronze of geen medaille
pi_147337272
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:25 schreef TwyLight het volgende:

Ga jij maar lekker challenge modes doen met mensen onder de 630 itemlevel dan en veel plezier met je bronze of geen medaille
Ja, dat is anders :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147338445
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is anders :P
We hadden het toch over challenge modes? En mijn punt was dat mensen die precies 630 itemlevel hebben waarschijnlijk geen 630 in elk slot hebben en dus een lager itemlevel in challengemode
pi_147338755
Gezellig hier :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_147341595
83-85 in iets meer dan 1,5 uur /played :')
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:03:37 #147
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_147344732
God, mensen die op een pvp server zitten en dan janken dat ze geganked worden _O-

Reroll dan pve noobs :')
pi_147353279
Ik had een paar topics terug gevraagd of deze expansion de moeite is.

Vrijdagochtend toch maar begonnen met WoD, en gisteravond level 100. :D

Het voelt wel erg kut. Ik heb 4 jaar niet gespeeld en heb honderden achievements gemist de afgelopen jaren. Die moet en zal ik ooit nog moeten inhalen :P Ook moet ik mij weer helemaal verdiepen in de daily quests, professions, garisson, etc. Want dat is allemaal nieuw en nog een beetje onwennig.

Net zoals de dungeons. Wat ik mij herinner is dat ik elke dungeons helemaal kon dromen, elke mob kende ik uit mijn hoofd en raasde overal binnen 5 minuten doorheen. Nu krijg ik een simpele uitleg van blizzard over 1 ability van een boss, de rest is mij onduidelijk en moet ik nog maar even verder uitzoeken.

Wel erger ik mij aan de mobs in de dungeons. Waaromen moeten deze allemaal zo groot zijn?? Het is één grote rommel op die manier, haha. Het is ook een beetje de setting van de dungeons denk ik. Het ligt mij helemaal niet zo, deze setting. Was in de Cataclysm raids&dungeons ook al zo.

Volgens moet je ook zo snel mogelijk een garrison maken met je alts. Op die manier kun je alvast maandelang resources sparen om daarna je huizen gelijk neer te zetten. Als je daar mee wacht dan moet je daar later weer maandenlang op broeden...

Ik ben het er ook wel mee eens dat ilvl niet zo gek veel zegt. Het spel zit helemaal vol met mongolen en randdebielen. Ik ga dan ook maar op zoek naar een guild om op zijn minst soepele heroics te doen. Zie het nu nog niet zo zitten om dat te puggen nu men nog niet zo overgeared is.

Met de huidige spelers van WoW zegt ilvl weinig, zelfs hun level zegt niet zoveel. Tijdens het questen ben ik vaak aangevallen door een lvl100 die dachten een lolletje te beleven, maar als lvl97/98/99 kreeg ik het telkens voor elkaar om ze af te maken.Dus dat zegt ook wel genoeg over de kneusjes die het spel spelen. En natuurlijk ook hoe fucking goed ik zelf ben.

[ Bericht 18% gewijzigd door ufopiloot op 07-12-2014 08:55:16 ]
pi_147354080
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 07:36 schreef ufopiloot het volgende:
Ik had een paar topics terug gevraagd of deze expansion de moeite is.

Vrijdagochtend toch maar begonnen met WoD, en gisteravond level 100. :D

Het voelt wel erg kut. Ik heb 4 jaar niet gespeeld en heb honderden achievements gemist de afgelopen jaren. Die moet en zal ik ooit nog moeten inhalen :P Ook moet ik mij weer helemaal verdiepen in de daily quests, professions, garisson, etc. Want dat is allemaal nieuw en nog een beetje onwennig.

Net zoals de dungeons. Wat ik mij herinner is dat ik elke dungeons helemaal kon dromen, elke mob kende ik uit mijn hoofd en raasde overal binnen 5 minuten doorheen. Nu krijg ik een simpele uitleg van blizzard over 1 ability van een boss, de rest is mij onduidelijk en moet ik nog maar even verder uitzoeken.

Wel erger ik mij aan de mobs in de dungeons. Waaromen moeten deze allemaal zo groot zijn?? Het is één grote rommel op die manier, haha. Het is ook een beetje de setting van de dungeons denk ik. Het ligt mij helemaal niet zo, deze setting. Was in de Cataclysm raids&dungeons ook al zo.

Volgens moet je ook zo snel mogelijk een garrison maken met je alts. Op die manier kun je alvast maandelang resources sparen om daarna je huizen gelijk neer te zetten. Als je daar mee wacht dan moet je daar later weer maandenlang op broeden...

Ik ben het er ook wel mee eens dat ilvl niet zo gek veel zegt. Het spel zit helemaal vol met mongolen en randdebielen. Ik ga dan ook maar op zoek naar een guild om op zijn minst soepele heroics te doen. Zie het nu nog niet zo zitten om dat te puggen nu men nog niet zo overgeared is.

Met de huidige spelers van WoW zegt ilvl weinig, zelfs hun level zegt niet zoveel. Tijdens het questen ben ik vaak aangevallen door een lvl100 die dachten een lolletje te beleven, maar als lvl97/98/99 kreeg ik het telkens voor elkaar om ze af te maken.Dus dat zegt ook wel genoeg over de kneusjes die het spel spelen. En natuurlijk ook hoe fucking goed ik zelf ben.
Resources krijgen doe je geen maandenlang over. Het spel is nog geen maand uit en ik zit nu op een overschot van 4500 resources. En de gebouwen die nog niet level 3 zijn, is die pet building (lvl 0), fishing building (lvl 2) Stables (lvl 2) Inn (lvl 2) en Storehouse (lvl 2) en de enige reden dat die nog niet lvl 3 zijn is omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe, maar voor de Stables en de Inn komt daar vandaag verandering in. (No pun intented)

[ Bericht 1% gewijzigd door Cornelis83 op 07-12-2014 10:28:08 ]
pi_147354586
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 10:22 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Resources krijgen doe je geen maandenlang over. Het spel is nog geen maand uit en ik zit nu op een overschot van 4500 resources. En de gebouwen die nog niet level 3 zijn, is die pet building (lvl 0), fishing building (lvl 2) Stables (lvl 2) Inn (lvl 2) en Storehouse (lvl 2) en de enige reden dat die nog niet lvl 3 zijn is omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe, maar voor de Stables en de Inn komt daar vandaag verandering in. (No pun intented)
Koop je Bonus rolls van de rescources, ben je ze zo kwijt :).
en meer missies spammen, en je followers upgraden naar i630 en daarna i650.
dan kan je ook redelijk wat in je dwarvenbunker steken, en hopen op veel salvage :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')