Dus laat ze niet in de buurt van je schaamstreek met een mesquote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
Mental note: women with sharp objects present a clear and present danger.
Daar ben ik zelf al vrij voorzichtig mee. Dus goede tip, if a bit obvious.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus laat ze niet in de buurt van je schaamstreek met een mes
Oh ik zou het zo doen als ik het geld er voor had.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
Ik wil eigenlijk alles een keer laten harsen, maar ik ben echt een schijterd.
Gewoon puur natuur gaan toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
Dat ja, verdomd venijnigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Samzz het volgende:
Die sneetjes zijn ook gewoon bagger, doen lang zeer en bloeden als een rund. Het zijn net papercuts.
Ja, dat is ook een probleem.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou het zo doen als ik het geld er voor had.
Nah, dat vind ik verschrikkelijk voelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon puur natuur gaan toch.
En je moet eerst vrij lang het haar laten staan voor harsen toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
Inderdaad. Prikte twee dagen later nog steeds.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Samzz het volgende:
Die sneetjes zijn ook gewoon bagger, doen lang zeer en bloeden als een rund. Het zijn net papercuts.
Ja, klopt. Drie weken geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je moet eerst vrij lang het haar laten staan voor harsen toch?
Ja, halve cm dacht ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je moet eerst vrij lang het haar laten staan voor harsen toch?
Ja, bij mij sowieso. Groeit hard. Ik scheer drie keer per week ongeveer.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsamme dat is een oerwoud joh
Ik had een tijdje last van irritatie, dus toen alleen getrimd. Qua uiterlijk vond ik dat prima. Maar het voelt gewoon fijner als het helemaal weg is. Lekker zacht huidje.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Mooi zijn en haarloos zijn associeren vind ik eigenlijk wel een beetje ver gaan, zolang het er nog redelijk netjes uitziet vind ik met haar eigenlijk ook wel oke.
Ik 1 keer... vind het mooi zat dan..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, bij mij sowieso. Groeit hard. Ik scheer drie keer per week ongeveer.
Ik vind het ook wel van de kleur afhangen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Mooi zijn en haarloos zijn associeren vind ik eigenlijk wel een beetje ver gaan, zolang het er nog redelijk netjes uitziet vind ik met haar eigenlijk ook wel oke.
Zolang je een mesje nodig hebt en geen strimmer is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik 1 keer... vind het mooi zat dan..
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trok onvrijwillig even samen, en ik heb niet eens een schaamlip
Ja, bij donker haar staan die verdwaalde haren ook altijd raar.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel van de kleur afhangen.
Lichter haar staat vaak mooier dan donker haar.
Lekker flossenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je een mesje nodig hebt en geen strimmer is er niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |