Wat een handige bak is dat toch, waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 14 december 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieke kinderen. Hier ben ik degene die keelpijn heeft en hoest. Nog een week en dan vakantie.
[ link | afbeelding ]
Ean heeft weer ijverig met deltazand gespeeld.
Rolf schoolmaterialen. Ik zoek vanavond even de link op als je wilt. Je kan er als particulier ook gewoon bestellen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een handige bak is dat toch, waar heb je die vandaan?
We gebruiken nu een rond dienblad maar rond is eigenlijk niet zo handig qua "morsen"
Nou als het niet te duur isquote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Rolf schoolmaterialen. Ik zoek vanavond even de link op als je wilt. Je kan er als particulier ook gewoon bestellen.
¤10 zoveel maar verzendkosten weet ik niet meer. Heb toen alles in 1x besteld.quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou als het niet te duur iswant ik heb de laatste tijd al veel te veel aangeschaft
quote:Op maandag 15 december 2014 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap am voor jou en een je mini.
Ik ben ook blij met het deltazand ik lag echt al 6mnd in huis te wachten tot 5-12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |