abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147401323
Kyara fijn dat het met M weer beter gaat!
Zand en snot hmmmm heerlijk....

Mignonne spannend. Mijn oudste zit net twee maandjes op school. Ik vond dat wennen en de eerste weken er toch wel inhakken. Niet alleen voor hem maar ook voor mij.
Wel super fijn dat de juf zo meedenkt!!

NTS is ze wat vrolijker wakker geworden??

Susie he bah zeg! Beterschap. Hopelijk gaat het snel beter met Anouk.

Hier werd ik vandaag even op mijn plek gezet door N.
Ze was met broer aan het spelen en ik kwam even kijken. Ik was blijkbaar niet echt gewenst: 'Nee mama niet komen! Wegwezen! In keuken! Koken!'
(En ik was niet eens aan het koken)
  maandag 8 december 2014 @ 20:19:09 #102
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147402433
Hahaha Animalmix, dan weet je meteen waar je staat!

Ja hoor, slapen werkt hier altijd wel als ultieme mood-changer :). Ze ligt nu ook al weer een half uur knock out en het gekke is, sinds ze in het peuterbed ligt (en een Peppa Big pyama van de Sint heeft gekregen) wil ze maar al te graag naar bed, ook weer zo'n unicum haha!

Kyara lekker hoor, zand en snot :Y) . Ze konden dus alle drie regelrecht de kuip in schat ik zo?
  dinsdag 9 december 2014 @ 07:36:17 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147414419
Fijn hè Animalmix :D

Vannacht nog veel wakker geweest en toch vroeg eruit. Koorts 39,5 maar ik heb zojuist dus pcm door de roosvicee gemixt en dat ging op. Thanks voor de tip! ^O^
Ze is wel aan het spelen nu, dus we gaan zien wat de dag brengt. Zus komt straks even oppassen, want ik heb een klantafspraak staan, die ik niet wilde afzeggen (veel te lang niet geweest en in het verleden ook vaak verschoven etc). Gelukkig in de buurt!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_147426241
AM _O-

Hoe is het met de zieke peuters??

Ik heb een pinguïn tegen mijn oog gekregen en die is nu blauw -O- ik schrok er zo van dat ik kei hard GVD heb geroepen...R moest huilen :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147435546
Een pinguïn? :D
Vliegen die los daar bij jou in de buurt?
Ik zou ook zo gereageerd hebben denk ik. Is een schrikreactie. Arme R.

Lijkt alsof het beter gaat Susie. Hopelijk knapt ze een beetje op.

Eva is gisteren bij opa en oma ook net lekker geweest hoorde ik zojuist (en als ik dan bel zeggen dat alles goed gaat }:|). En nu ligt zusje met koorts op bed.
Dus hier ook nog een ziekenboeg.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:49:12 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147435958
Ze was heel pittig aan het spelen vandaag, helaas wel zojuist een flinke huilbui, maar wat er dan is? In haar slaap lijkt het wel.

Een pinguïn?? En daar ook nog een blauw oog van! :X Anouk heeft eens van heel dichtbij (stond echt tegen mijn benen aan) de afstandbediening tegen mijn neus/oog aangegooid, trots op mijzelf heb ik de gvd in kunnen houden, maar ben heeeeeel snel naar de gang gelopen
_O-
pi_147443837
Beterschap voor de zieke kindjes!

Nts hopelijk is het gauw weer iets beter met draakje!

Animal wat kunnen kinderen toch lekker eerlijk zijn.

Hier gaat alles goed op een loopoor na. Ik kijk het nog even aan en geef druppels. Als het daarmee niet overgaat toch maar naar de dokter. Hij heeft er niet veel last van iig, klaagde maar 1 keer over oorpijn. Met een beetje geluk zit het buisje er ook nog in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_147446991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef Tinuviel het volgende:
Beterschap voor de zieke kindjes!

Nts hopelijk is het gauw weer iets beter met draakje!

Animal wat kunnen kinderen toch lekker eerlijk zijn.

Hier gaat alles goed op een loopoor na. Ik kijk het nog even aan en geef druppels. Als het daarmee niet overgaat toch maar naar de dokter. Hij heeft er niet veel last van iig, klaagde maar 1 keer over oorpijn. Met een beetje geluk zit het buisje er ook nog in.
Als het buisje er nog in zit, kan het vocht natuurlijk makkelijk naar buiten komen, zonder pijn en druk op het trommelvlies. Heb je wel een controle gepland staan bij de kno-arts? Het lijkt me wel prettig om te weten of het buisje nog goed zit.

Auw bitterend!! :X

Susie, hoe is het vandaag met je sneue meisje?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 december 2014 @ 13:27:04 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147451141
Ze wederom lekker aan het spelen. Koorts nog wel tegen de 39 aan. Vannacht een paar keer wakker, maar niet zoveel als eerst en uitgeslapen tot bijna 8 uur ^O^
  woensdag 10 december 2014 @ 13:27:44 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147451160
Loopoor lijkt mij niet fijn.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:00:28 #111
348178 NotTheSame
pi_147476373
Al die zieke kindjes, zo sneu ;( . Beterschap allemaal!

Draak is al enkele maanden dag en nacht droog, maar als ze 's avonds naar bed ging wilde ze toch een luier om. Behalve gisteravond, toen hoefde het ineens niet meer vond ze!
Dus de eerste droge nacht zonder luier zit er ook op *O* .
  donderdag 11 december 2014 @ 18:39:42 #112
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147489944
Wat goed NTS! *O*
pi_147507876
Wow knap hoor NTS!

Susie hoe is het nu met Anouk?

En hoe is het met het loopoor van Tinu's peuter?

Mijn peuter is ook ziek :(. Koorts, hoesten en keelpijn.
Ze is heel zielig. Hangt als een dood vogeltje op de bank.
Ik heb haar net maar weer op bed gelegd met een pcm en het is stil. Hopelijk knapt ze wat op van het slapen.
We moeten straks nog door dit weer om kleuter op te halen en er is kijkmiddag bij kleuters muziekcursus.
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:44 #114
348178 NotTheSame
pi_147508287
Beterschap Animalmix!

Hier zit de tweede luierloze, droge nacht er ook op, inclusief afwaaiende tak die precies tegen Draak's (nieuwe) rolluik aan klapte waardoor ze vanaf 5.00uur bij mij geslapen heeft. Gelukkig geen schadr alleen een geschrokken peuter.
pi_147510027
Nou wij hadden een nieuwe stap in de ontwikkeling vannacht: een huilende eva want er was een monster. Sneutje
pi_147512318
Hier had de oudste na 3 weken droog (dag en nacht) eens in bed geplast. Ze was zo boos op zichzelf. Maar heb dr duidelijk gemaakt dat het kan gebeuren.

Voor Sinterklaas heeft ze een zorgenvriendje gehad. Iets wat ze al heel lang wilde hebben. Maar heb gemerkt dat ze sinsdien echt rust heeft. Er zijn geen monsters of enge dromen meer O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:14:58 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147512325
Anouk ziet nog steeds wit en hoest zich wakker. Vanmorgen weer even bij ha geweest; drankje mee die de hoest minder moet maken en waarvan ze (en ik!:P ) beter van gaat slapen.
Hoest schijnt een logische opvolger te zijn van de keelontsteking.

Ze is wel naar kdv vandaag, koorts was nog een kleine verhoging. En ze wilde zelf ook graag.

Handig die storm NTS :(
pi_147512354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef Susie het volgende:
Anouk ziet nog steeds wit en hoest zich wakker. Vanmorgen weer even bij ha geweest; drankje mee die de hoest minder moet maken en waarvan ze (en ik!:P ) beter van gaat slapen.
Hoest schijnt een logische opvolger te zijn van de keelontsteking.

Ze is wel naar kdv vandaag, koorts was nog een kleine verhoging. En ze wilde zelf ook graag.

Handig die storm NTS :(
toplexil???
Het kan idd prima zijn dat hoest na keelontsteking komt. Als ik keelontsteking heb gaat dat naadloos in hoesten over.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:00:18 #119
348178 NotTheSame
pi_147513826
Tally, wij hebben ook zo'n zorgenvriendje van de Sint. Dan 'schrijft' ze een briefje met wat ze de dag erna wil doen, propt dat in de mond en de volgende dag mag ik gaan uitvogelen wat er op dat briefje staat _O- .

Susie, welke hoestdrank heb je gekregen?
Hier Noscapine en Promethazine gehad, maar van Noscapine kwam ze aan de diarree :{ .
pi_147514329
Wij schrijven nog geen briefjes :P ik open de bek en doe net alsof hij alle dromen, monsters en zorgen opeet en doe dan de rits weer dicht. Is sinds 5 december een soort van ritueel geworden. Gister tegen dr papa: Pap, hij moet eerst nog mn zorgen en dromen eten hoor anders kan ik echt niet slapen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:34:16 #121
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147514804
Noscapine, ik ga mij vast voorbereiden dan :( :D
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:39:17 #122
348178 NotTheSame
pi_147514999
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Susie het volgende:
Noscapine, ik ga mij vast voorbereiden dan :( :D
Mag je het overdag al geven of alleen voor het slapen?
Want dan zou ik even als 'proef' overdag wat geven.
Bij Draak kwam de diarree al een paar uur na inname op gang (fijn, ipv wakker van het hoesten, de hele nacht op de wc gezeten met haar...)
pi_147515174
Eva heeft nu ook noscapine maar nergens last van (nog). Als tegengeluid. Maar kan ook zijn dat dat nog komt.
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:05:58 #124
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147521150
Mocht ook overdag, maar vandaag dus niet gedaan. Straks toch voor het slapen gaan. We zullen zien :P
pi_147523516
Beterschap voor alle zieke kindjes !

Dat "Echt niet " :D :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')