SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En derde kerstdag voor het eerst op de slee.. Hoe te gekker hoe te liever
![]()
Prachtige foto's hier van jullie kroost![]()
Vandaag is alles hier veranderd in ijs. Dus je moet ontzettend goed oppassen, anders ga je op je bek. Vandaag zijn we naar een LEGO expositie geweest hier .. Vond Djen ook wel leuk, al die treintjes en kermisattracties en zulks. Maar LEGO begrijpt ze nog niet .. Duplo wel maar dat was er nauwelijks.
Man ja feest der herkenning.quote:Op maandag 29 december 2014 09:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh men zijn jullie peuters ook zo bewerkelijk? Ean wil amper nog iets en het is vooral een hoop gezeur om dingen die op dat moment niet mogen/kunnen. Maar pittig vind ik het wel.
Ik maak nog met enige regelmaat het dreumestopic open en dan bedenk ik me net op tijd: verrek ik hoor hier nietquote:
Vertel ze dat ze nog een maand moeten wachten!quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Kyara het volgende:
Uiteraard
Hier trouwens wel 3 met peuterdriftbuien
quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Olf het volgende:
[..]
Vertel ze dat ze nog een maand moeten wachten!![]()
Tot nu toe was mijne weleens hysterisch maar dan als ze bijvoorbeeld niet nog een koekje mocht of niet d'r jas uit mocht doen buiten. En nu al een paar keer echt boos worden dat ik niet mag eten, een van ons op de verkeerde stoel zit, en nog wel wat controle-dingetjes. Het moet vermoeiend zijn om twee te zijn.
Ja herkenbaar, zo bizar opeensquote:Op maandag 29 december 2014 23:07 schreef Olf het volgende:
En alsof ze het doorhad, kwamen met haar verjaardag ook ineens echte peuterbuien? Ik was echt zo verbaasd, best plotseling!
Herkenning! Sowieso weinig antwoorden op vragen. Als hij ergens geen antwoord op wil/kan geven dan gaat ie snel op een ander onderwerp overquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:28 schreef Susie het volgende:
Anouk zegt op alles wat ik zeg, ook als ik vraag wat ze op haar brood wil, "euh?" Of "hm?"Ik word er gestoord van. Dan reageer ik meestal met "wat zeg je mama?" En als reactie: "euh?"
Hoe krijg je mama gek in het kwadraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |