Misschien vraagt hij het gewoon voor zijn zoon?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
En waarom ben jij dat aan het uitzoeken?
Oh vast wel maar hij is in België opgegroeid en niet zo bekend met Fok. Buiten dat ben ik zelf ook nieuwsgierig natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef FredvZ het volgende:
Je zoon heeft wel de ambitie om in het buitenland te werken, maar is niet in staat om dat zelf uitzoeken?
Dankjewel voor je reactie. Als hij in Dubai zou werken voor een Belgisch bedrijf, moet hij dan in België of in Dubai belasting betalen?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:04 schreef Parzival het volgende:
Nou.,., ik kan je uit ervaring vertellen.. (ik woon er).. dat het hier suuuuuperbe is..
Je hoeft je geen zorgen te maken.. Dubai (en omstreken) zijn super veilig.. je auto midden op de dag met sleutels erin laten draaien terwijl je boodschappen gaat doen.. geen probleem..
de toiletten zijn de schoonste ter wereld.. overal is wel een schoonmaker..
qua salaris zal die wel goed zitten.. en doordat we geen belasting betalen hou je alles netto over..
ja in de zomer is het warm en blijft iedereen binnen.. maar the good times zijn nu aangebroken.. het is winter.. en in de winter gaat iedereen naar buiten en leeft de hele stad op..
Hij is een zij.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien vraagt hij het gewoon voor zijn zoon?
Dan moet hij even kijken wat het slimste is. Wat cool van je auto.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Parzival het volgende:
dat ligt eraan.. in Dubai betaal je 0 belasting.. maar dan moet je wel uitgeschreven zijn.. in zou altijd aanraden om je uit te schrijven.. anders ga je zo de 52% schijf in (in NL dan..) van de Belgische belasting weet ik niets.. maar als hij zn geld op een UAE bankrekening krijgt.. en zich uitgescheven uit NL heeft en in dienst is van de local sub.. betaal je volgens mij gewoon in UAE (en dus niets)
Tipje.. koop een auto. Blijft 12 maanden weg.. als je dan terug gaat naar NL mag je de auto zonder extra kosten invoeren.. en zodoende komt mijn Jaguar XK richting NL binnenkort
Alsof je alleen op Fok! informatie kunt opzoekenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh vast wel maar hij is in België opgegroeid en niet zo bekend met Fok. Buiten dat ben ik zelf ook nieuwsgierig natuurlijk.
hey.. doe even lief.. kan ik eindelijk eens los.. ga je een beetje lopen bashen!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Alsof je alleen op Fok! informatie kunt opzoeken
Ja ik zou het wel leuk vinden voor hem. En nu is hij nog jong dus nu kan hij er nog voor gaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef Parzival het volgende:
De regel in NL is dat als je meer dan 6 maanden uitgeschreven staat (bij de gemeente) de belastingplicht vervalt..
met 23 jaar.. ik kan alleen maar zeggen.. DOEN!.. de ervaring die je hier opdoet, de cultuur (iedereen is hier vriendelijk).. hij maakt snel vrienden bij het uitgaan (in tegenstelling tot de groepjes cultuur in NL), en de weelde en welvaart hier is ongekend.. (zelfs het ziekenhuis heeft valet parking!)
ja er zijn regels waar je je aan moet houden, (nooit dronken opgepakt worden, lokale vrouwen links laten liggen, en geen foto's maken waar dat niet mag,etc) maar over het algemeen is het hier 1 groot feest..
Ik vind het een interessant topic, alleen die reactie.....quote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef Parzival het volgende:
[..]
hey.. doe even lief.. kan ik eindelijk eens los.. ga je een beetje lopen bashen!
Nee hoor, er zijn zat andere manieren om informatie in te winnen en dat zal hij ook vast doen. Maar omdat ik hier toch ben dacht ik, laat ik er hier eens een topic over openen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Alsof je alleen op Fok! informatie kunt opzoeken
Wat gebeurt er als je dronken word opgepakt?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef Parzival het volgende:
[..]
hey.. doe even lief.. kan ik eindelijk eens los.. ga je een beetje lopen bashen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |