Voor verstokte FIFA fans misschien, het is de beste PES sinds het playstation 2 tijdperk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wilde ik eerst ook maar blijkt een tegenvaller te zijn toch?
Ik zie alleen een Day One Editionquote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor verstokte FIFA fans misschien, het is de beste PES sinds het playstation 2 tijdperk.
Het is alleen zo jammer dat er geen namen e.d. in zittenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor verstokte FIFA fans misschien, het is de beste PES sinds het playstation 2 tijdperk.
Alle spelersnamen kloppen gewoon, alleen mis je de Bundesliga en zijn de clubnamen in Engeland niet correct.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er geen namen e.d. in zitten
haalt toch een hoop sfeer en beleving weg
Hebben alle negers in feyenoord het zelfde uiterlijk (zoals in fifa) of zijn ze daadwerkelijk anders van mekaar?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle spelersnamen kloppen gewoon, alleen mis je de Bundesliga en zijn de clubnamen in Engeland niet correct.
Gelukkig speel ik toch het liefste in de Eredivisie en daarin klopt alles gewoon.
Ze lijken sprekend, Vilhena en Boëtius bv. zijn echt goed gemaakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hebben alle negers in feyenoord het zelfde uiterlijk (zoals in fifa) of zijn ze daadwerkelijk anders van mekaar?
Kan ik eigenlijk ook in de OP worden opgenomen?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:41 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ] Rickokun - Vandertotheboy
En kunnen jullie mij ook toevoegen aan de OP met mijn magistrale username?
Nee, jij faalt gewoon.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:40 schreef Rossdale het volgende:
Injustice is echt een houterige klotefighter zegNou hop, hoop dat de zeikerds blij zijn met hun AAA-game
Doe mij maar toffe indies die ik anders waarschijnlijk nooit zou kopen
Leek was het he?quote:
Ken je Sabrina Soer?quote:
500.000 users gingen je voor!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
Zit Sabrina Soer in de PS+? Waar kan ik die gratis downloaden!?
ah verdomd inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze lijken sprekend, Vilhena en Boëtius bv. zijn echt goed gemaakt.
[ afbeelding ]
badum tssquote:
Volgens mij blijft vooral de euro dalenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:53 schreef Cikx het volgende:
Verdomme die dollarkoers blijft maar stijgen.
Game of Thrones en Tales of the Borderlands season pass gekocht, ben benieuwd.
Alweer wat jaartjes geleden dat ik die stof op school heb behandeld, maar volgens mij is het vooral een wisselwerking.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij blijft vooral de euro dalen
Als het alleen om 2 valuta zou gaan wel, maar als de Euro zakt ten op zichte van de meeste andere valuta, dan ligt het aan de Euro.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef Cikx het volgende:
Die keuzes bij Game of Thrones zijn wel een partijtje lastig zeg. Heb steeds het gevoel dat de keuze die ik zou maken in werkelijkheid de foute keuze zou zijn in de GoT-wereld.
[..]
Alweer wat jaartjes geleden dat ik die stof op school heb behandeld, maar volgens mij is het vooral een wisselwerking.
Ik zie gewoon 49,99 staan?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:30 schreef JK het volgende:
Ja, bij Mediamarkt. 40 euro ipv 50 euro voor een jaarabonnement.
Heb ook een PS4 gekocht deze week. Ik game niet veel meer, maar het is toch winter, dus meer binnen.
Maar wel betere graphicsquote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS4-gamers worden genaaid:
http://www.eurogamer.net/(...)ps4-than-on-xbox-one
Ja, maar is dat ook zo? We hebben ook al een aantal keer gezien dat PS4 weliswaar op 1080 draait tegenover 900 op Xbone, maar dat Xbone een stabielere framerate had.quote:
Laten we vooral hier weer over beginnenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar is dat ook zo? We hebben ook al een aantal keer gezien dat PS4 weliswaar op 1080 draait tegenover 900 op Xbone, maar dat Xbone een stabielere framerate had.
Framerate > resolutie.
Maar goed, ik heb nog niets gelezen over de prestaties van deze Telltale-games.
Oh sorry hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laten we vooral hier weer over beginnen
Speel lekker wat je wil spelen en als je het te duur vind dan wacht je tot het de prijs is die jij ervoor wil betalen
Tja, gewoon niet kopen dan. Dat is het enige signaal dat je als gamers kunt geven wanneer developers/publishers op deze manier met hun klanten/fans omgaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS4-gamers worden genaaid:
http://www.eurogamer.net/(...)ps4-than-on-xbox-one
Jij dacht zeker dat dit een publiek forum was waar je zomaar een beetje allemaal persoonlijke meningen eruit mocht gooien enzo...!?quote:
Het ging erom dat het weer ging over PS4 vs Xboxquote:Op donderdag 4 december 2014 20:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat dit een publiek forum was waar je zomaar een beetje allemaal persoonlijke meningen eruit mocht gooien enzo...!?
Idioot (!)
Daar zal M$ wel flink voor hebben betaald, jammer zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben het niet vaak eens met die zure nintendofanboy maar ik vind het op zich wel bizar dat je 10 euro meer moet betalen voor dezelfde game op de PS4. Ik ga toch wel wachten totdat hij cheaper is maar raar is het wel.
Gewoon een account maken met us gegevens? Zo heb ik het ookquote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kun je het beste US PSN tegoed halen? Amazon verkoopt dat alleen aan US klanten...
En hoe reken je af? Paypal, of kan het gewoon met je NL creditcard?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon een account maken met us gegevens? Zo heb ik het ook
NL credit cardquote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoe reken je af? Paypal, of kan het gewoon met je NL creditcard?
Ik hoop echt zo op meer gameplay footage van No mans skyquote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get Hype!
Je kunt het ook via Offgamers kopen, dan kun je via Ideal betalen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kun je het beste US PSN tegoed halen? Amazon verkoopt dat alleen aan US klanten...
Maakt dat uit dan? Gebruik je het over een weekquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef elshaarawy92 het volgende:
Iemand die weet wat ik het beste kan kopen met 50 eu cadeaukaart Mediamarkt?? Heb nog maar 2 GB over van de 500 GB dus genoeg gameszat te denken aan een verlenging PS + 12 maanden maar deze is Leverbaar over 7 tot 8 dagen
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef RRuben het volgende:
Tales
![]()
Injustice is touwens best geinig, op een lage framerate in die filmpjes na dan.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)-gta-5-schappen.html
Tjha, treurig, vooral omdat het zo'n mass-hype reactie is van mensen die de game nooit gespeeld hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)-gta-5-schappen.html
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tjha, treurig, vooral omdat het zo'n mass-hype reactie is van mensen die de game nooit gespeeld hebben.
Ik vind hem juist ontzettend tegenvallen wat betreft geweld/gore. erg 'tam' allemaal. En dat je ook vrouwen kunt killen... tja... het is een open world sandbox game waar mensen in rondlopen (en blijkbaar alleen gezonde mensen van 18+ tot ongeveer 50, want geen koters, geen gehandicapten, etc etc...), dus ja, als je mannen kunt vermoorden, dan natuurlijk ook vrouwen.
Gejank altijd.
Mij lijkt 't ook wel leuk om zo'n gehandicapte in een rolstoel van een berg af te rollen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
GTAV valt tegen kwa gore omdat je geen kinderen en gehandicapten kan killen? Wtf...
Nee, het valt tegen kwa 'realisme', omdat er sprake is van zelf-censuur, wanneer je bewust groepen mensen die je normaal gesproken gewoon tegen zou komen in de echte wereld, eruit laten, omdat het anders extra ophef zou veroorzaken als men vervolgens filmpjes ziet dat er een game is waarbij je koters, bejaarden en gehandicapten kunt afschieten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
GTAV valt tegen kwa gore omdat je geen kinderen en gehandicapten kan killen? Wtf...
In RDR kon je tenminste nog mensen vastgebonden op de spoorrails leggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:12 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Mij lijkt 't ook wel leuk om zo'n gehandicapte in een rolstoel van een berg af te rollen...
Toch jammer dat dat niet kan
Het heeft ook te maken met verkoopbaarheid. Niet iedereen wil alle gore in de wereld zien. Plus dat als een game te realistisch wordt het gewoon uit de schappen zal worden gehaald, ook in Nederland.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het valt tegen kwa 'realisme', omdat er sprake is van zelf-censuur, wanneer je bewust groepen mensen die je normaal gesproken gewoon tegen zou komen in de echte wereld, eruit laten, omdat het anders extra ophef zou veroorzaken als men vervolgens filmpjes ziet dat er een game is waarbij je koters, bejaarden en gehandicapten kunt afschieten.
Ik stoor me dus aan die zelf-censuur.
Het gaat me trouwens niet alleen om het geweld. Ik gaf vorige week al aan dat ik het ook vervelend en kinderachtig vind dat je vaak ALLEEN maar geweld als optie hebt, dus bijvoorbeeld een kat in mijn tuin, die ik niet gewoon eventjes kan aaien met mijn character, maar je kunt hem alleen doodtrappen.
Wat betreft de gore, die is minimaal. Je slachtoffers reageren niet realistisch op schotwonden, de omstanders reageren niet realistisch, en eerlijk gezegd is het bloed vrij minimaal. Als je iemand met een shotgun in gezicht of buik schiet, dan mag je eigenlijk wel een flink aantal bodyparts en ingewanden zien vliegen, maar blijkbaar niet in GTA. Jammer.
In Far Cry 4 schijnt het trouwens ook minimaal te zijn, qua gore. Wederom laffe zelfcensuur.
of onder een lamp die je dan kapot schietquote:Op vrijdag 5 december 2014 02:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In RDR kon je tenminste nog mensen vastgebonden op de spoorrails leggen.
Ten eerste waren er 10 jaar geleden al games met meer en realistischer en/of extremer geweld. Nu zal het er dan vast om gaan dat het tegen 'onschuldige burgers' is gericht ipv op de typische bad guys in video games, dus terroristen of gangsters of whatever.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met verkoopbaarheid. Niet iedereen wil alle gore in de wereld zien. Plus dat als een game te realistisch wordt het gewoon uit de schappen zal worden gehaald, ook in Nederland.
Jackie Brown is wel beter ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overrated? Pulp Fiction? Bitch please
Lol, in welk universum?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jackie Brown is wel beter ja.
Nee nee, niks daarvan... over sommige dingen valt niet te discussieren, dit is er een van.quote:
Donniequote:Op vrijdag 5 december 2014 09:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, in welk universum?Pulp heb ik letterlijk meer dan 10 keer gezien, geen enkele andere film heeft dat voor elkaar gekregen. Donnie darko bijna.
Ik heb die film in 2001 in de sneak preview gezien zonder er ook maar iets van gehoord te hebben. Mind was blown for weeksquote:
In de mijne natuurlijk, JB is met afstand QT's bestequote:Op vrijdag 5 december 2014 09:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, in welk universum?Pulp heb ik letterlijk meer dan 10 keer gezien, geen enkele andere film heeft dat voor elkaar gekregen. Donnie darko bijna.
ik heb die film 3 keer op dvd gekocht omdat ik deze nooit meer terug kreeg van mensen die 'm leende. Snap ik ook wel want je moet m zeker 3 keer zien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb die film in 2001 in de sneak preview gezien zonder er ook maar iets van gehoord te hebben. Mind was blown for weeks
En natuurlijk geen enkele review die het daarover heeft...quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Over de deadzone in GTAV @ de ps4.
ik vind het ook behoorlijk irritant.
Alleen waren er een stuk minder polygonen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ten eerste waren er 10 jaar geleden al games met meer en realistischer en/of extremer geweld.
hoe laat begint dit in nederland ?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get Hype!
Is die nu te downloaden?quote:
Ja, als maandelijkse ps+ gamequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die nu te downloaden?zou al met de launch beschikbaar zijn
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de mijne natuurlijk, JB is met afstand QT's beste
Helaas heb ik teveel te doen qua games, anders zou ik Battlefield meer spelen. Blijft echt een feestje en ben slechts tot en met lvl 19 gekomenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Wegens alle problemen in het begin bij Battlefield 4 komt er een 6e mappack die voor iedereen gratis zal zijn, de aankondiging volgt a.s. dinsdag.
Nicequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Wegens alle problemen in het begin bij Battlefield 4 komt er een 6e mappack die voor iedereen gratis zal zijn, de aankondiging volgt a.s. dinsdag.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de mijne natuurlijk, JB is met afstand QT's beste
Wanneer komt ie?quote:
Geweldig nieuws. Ben zeer benieuwd. BF4 Premium is toch wel een van mijn beste games-aankopen geweest van het afgelopen jaar. Zeer tevreden over.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Doet er niet toe, het gezeik was hetzelfde en in die tijd noemde men het ook 'realistische graphics'. Sterker nog, ik heb hier nog tijdschriften van Hoogspel liggen die het al hadden over fotorealistische graphics, en dan heb je het over minstens 20 jaar geleden... (!) Die discussie blijf je dus altijd wel houden, en hoor je eigenlijk niets van aan te trekken...quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen waren er een stuk minder polygonen.
Overrated. Ten eerste niet eens QT's beste film, maar sowieso, ik heb sterk het idee dat de mensen die Pulp Fiction zo ongelooflijk geweldig vinden uberhaupt niet zo ontzettend veel films hebben bekeken, en dan met name oudere films, maar ook world cinema. Die zien dan voor het eerst een iets serieuze crime-film met dingen die ze niet eerder gezien hebben, en flippen meteen helemaal, omdat ze verder alleen Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger films kennen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overrated? Pulp Fiction? Bitch please
Woah, exclusive. Ben ik geen fan van, maar dat betekent weer een week lang flink gezeik en gejank vanuit het andere kamp, waarna ze de game over een jaar alsnog kunnen kopen, inclusief nieuwe characters enzoquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Street Fighter 5 teaser (geen gameplay...)
PS4/PC exclusive
Wat voor een crime-films vind je bijvoorbeeld beter dan? Vind Pulp Fiction inderdaad een van de betere die ik gezien heb, maar ben altijd wel weer op zoek naar nieuwe toffe films natuurlijk.quote:Overrated. Ten eerste niet eens QT's beste film, maar sowieso, ik heb sterk het idee dat de mensen die Pulp Fiction zo ongelooflijk geweldig vinden uberhaupt niet zo ontzettend veel films hebben bekeken, en dan met name oudere films, maar ook world cinema. Die zien dan voor het eerst een iets serieuze crime-film met dingen die ze niet eerder gezien hebben, en flippen meteen helemaal, omdat ze verder alleen Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger films kennen...
Ik zeg trouwens nergens dat Pupl Fiction een slechte film is. Het is een uitstekende film. Hij zou alleen bij mij niet eens in mijn top 100 voorkomen.
Wat een enorm fout en slecht authoriteitsargument zeg... hier is mijn top10, ben benieuwd hoeveel jij er van kent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Overrated. Ten eerste niet eens QT's beste film, maar sowieso, ik heb sterk het idee dat de mensen die Pulp Fiction zo ongelooflijk geweldig vinden uberhaupt niet zo ontzettend veel films hebben bekeken, en dan met name oudere films, maar ook world cinema. Die zien dan voor het eerst een iets serieuze crime-film met dingen die ze niet eerder gezien hebben, en flippen meteen helemaal, omdat ze verder alleen Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger films kennen...
Nu doe je het weerquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat een enorm fout en slecht authoriteitsargument zeg... hier is mijn top10, ben benieuwd hoeveel jij er van kent.
1. Pi (1998)
Alternatieve titel: π
2. Eraserhead (1977)
3. Pulp Fiction (1994)
4. Martyrs (2008)
5. 2001: A Space Odyssey (1968)
6. Blue Velvet (1986)
7. Fear and Loathing in Las Vegas (1998)
8. Donnie Darko (2001)
9. Stalker (1979)
Alternatieve titel: Сталкер
10. Acid House, The (1998)
Elitair genoeg om mijn mening over Pulp wel serieus te kunnen nemen? Echt, die misplaatste arrogantie
Je begrijpt dat jij niet de enige persoon bent die lovend is over Pulp Fiction?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat een enorm fout en slecht authoriteitsargument zeg... hier is mijn top10, ben benieuwd hoeveel jij er van kent.
1. Pi (1998)
2. Eraserhead (1977)
3. Pulp Fiction (1994)
4. Martyrs (2008)
6. Blue Velvet (1986)
8. Donnie Darko (2001)
9. Stalker (1979)
Elitair genoeg om mijn mening over Pulp wel serieus te kunnen nemen? Echt, die misplaatste arrogantie
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:
Overrated. Ten eerste niet eens QT's beste film, maar sowieso, ik heb sterk het idee dat de mensen die Pulp Fiction zo ongelooflijk geweldig vinden uberhaupt niet zo ontzettend veel films hebben bekeken, en dan met name oudere films, maar ook world cinema. Die zien dan voor het eerst een iets serieuze crime-film met dingen die ze niet eerder gezien hebben, en flippen meteen helemaal, omdat ze verder alleen Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger films kennen...
wtf doet pulp als martyrs tussen zo'n mooie lijst?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
1. Pi (1998)
2. Eraserhead (1977)
3. Pulp Fiction (1994)
4. Martyrs (2008)
6. Blue Velvet (1986)
8. Donnie Darko (2001)
9. Stalker (1979)
Of The Acid House...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wtf doet pulp als martyrs tussen zo'n mooie lijst?
Die film is zo geniaalquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of The Acid House...
Aan de andere kant....
''Shite in me mouth, shite in me mouth''
Ik geef aan dat door dit soort lijstjes mensen die normaal gesproken niet naar wat volwassenere serieuze films kijken en dus meer voor de 'domme' blockbusters gaan, het toch een kans geven en vervolgens zeer onder de indruk zijn, omdat ze iets zien wat ze niet eerder gezien hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]wat een onzin. Bruce en arnold fans hebben weinig te zoeken bij pulp fiction.
Het mooie van pulp fiction, en eigenlijk alle QT films, is dat het juist de klassieke thema's en situaties uit oude films pakt en daarmee speelt. Tarantino films zijn een soort films over films. Hoe meer films je gekeken hebt, hoe leuker pulp fiction wordt.
Echt heh... Het is ongelooflijkquote:
Dit vind ik dus pertinente bullshit. Maagoed.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geef aan dat door dit soort lijstjes mensen die normaal gesproken niet naar wat volwassenere serieuze films kijken en dus meer voor de 'domme' blockbusters gaan, het toch een kans geven en vervolgens zeer onder de indruk zijn, omdat ze iets zien wat ze niet eerder gezien hebben.
Zijn boeken zijn wel vele malen beter, als je leest raad ik je The Marabou Stork Nightmares aan, het liefste in fonetisch Schots geschreven, je komt niet meer bij... (en het is te doen als je goed bent in Engelsquote:
Of Filthquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn boeken zijn wel vele malen beter, als je leest raad ik je The Marabou Stork Nightmares aan, het liefste in fonetisch Schots geschreven, je komt niet meer bij... (en het is te doen als je goed bent in Engels)
fist of legend en hard boiled in je top10quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geef aan dat door dit soort lijstjes mensen die normaal gesproken niet naar wat volwassenere serieuze films kijken en dus meer voor de 'domme' blockbusters gaan, het toch een kans geven en vervolgens zeer onder de indruk zijn, omdat ze iets zien wat ze niet eerder gezien hebben.
Een beetje hetzelfde als wat je hebt als je voor het eerst een HK actiefilm ziet uit de jaren '90, wanneer je daarvoor alleen Amerikaanse actiefilms kende. Toen viel je bek gewoon open als je dan opeens Fist of Legend of Hard Boiled (John Woo) zag. En beide films staan dan ook in mijn top 10.
Ook erg tof, film vond ik wat minder.quote:
wat is deze?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
1. Pi (1998)
2. Eraserhead (1977)
3. Pulp Fiction (1994)
4. Martyrs (2008)
6. Blue Velvet (1986)
8. Donnie Darko (2001)
9. Stalker (1979)
hard, de enige reden voor mij om te upgraden naar premium weg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
http://ps3life.nl/nieuws/(...)ead-dead-redemption/quote:Red Dead Redemption was een schot in de roos. De western game werd door heel wat gamers gesmaakt en smaakte achteraf vooral naar meer. Er is echter nooit duidelijkheid geweest of Rockstar ooit nog met een sequel zou komen.
Het gerucht komt van iemand op het NeoGAF forum die gesproken zou hebben met een Rockstar insider. Die zou verteld hebben dat een sequel volop in ontwikkeling is. De game zou gaan uitkomen voor PS4 en Xbox One en zich vooral focussen op een sterke co-op modus.
Hoezo? Er zouden maar 5 dlc's komen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:49 schreef n8n het volgende:
[..]
hard, de enige reden voor mij om te upgraden naar premium weg.
Eat a bag of dicks.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is deze?
post een lijst met baggerfilms en doe er interessant over?
pubers
Zeker weten. Hard Boiled nog steeds zo'n beetje de perfecte actiefilm. Zeker voor die tijd absoluut grensverleggende actie wat we nooit eerder gezien hadden. En Fist of Legend (extended cut) is wat mij betreft een absoluut foutloze martial arts film met perfecte pacing en zeer veel en afwisselende geweldige fight-scenes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
fist of legend en hard boiled in je top10
ik zou premium alleen halen voor extra maps. Nu zijn er vast een paar gratis.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Hoezo? Er zouden maar 5 dlc's komen.
Nee, er zouden maar 5 dlc's komen en als je premium bent heb je die ook gewoon. Maar omdat er blijkbaar zoveel problemen waren komt er nu een 6de(die er eerst dus niet zou komen) gratis beschikbaar voor iedereen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:21 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zou premium alleen halen voor extra maps. Nu zijn er vast een paar gratis.
Ik heb geen premium, wilde het halen voor de maps maar nu krijg ik er dus een aantal gratis. Goede reden om meteen met kneus rond te strooienquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee, er zouden maar 5 dlc's komen en als je premium bent heb je die ook gewoon. Maar omdat er blijkbaar zoveel problemen waren komt er nu een 6de(die er eerst dus niet zou komen) gratis beschikbaar voor iedereen.
Als je je dan benadeeld voelt als premium lid ben je echt een kneus.
Nou ja, als je de game op dag 1 hebt gekocht en inclusief Premium, dan heb je je het eerste half jaar toch wel flink genaaid gevoeld lijkt me. Helemaal aangezien het nu pas sinds een paar maanden goed werkt allemaal, en inmiddels kun je de game dus veel goedkoper halen, dus dan heb je eigenlijk veels te veel betaald als je beseft dat je al die tijd toch niet echt fatsoenlijk hebt kunnen spelen en genieten van die game.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee, er zouden maar 5 dlc's komen en als je premium bent heb je die ook gewoon. Maar omdat er blijkbaar zoveel problemen waren komt er nu een 6de(die er eerst dus niet zou komen) gratis beschikbaar voor iedereen.
Als je je dan benadeeld voelt als premium lid ben je echt een kneus.
Krijg je geen spijt van. Base-game heeft maar 8 maps dus dat is vrij matig, maar nu dus in 1x 20 maps erbij, het merendeel prima.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb geen premium, wilde het halen voor de maps maar nu krijg ik er dus een aantal gratis. Goede reden om meteen met kneus rond te strooienAnyway, heb de deal van BF4 Premium toch gepakt, 34 ekkies is goedkoper dan alleen Premium los normaliter en nu kan ik de disk verkopen
Ik zei dus: als je je als premium lid benadeeld voelt ben je een kneus. Aangezien jij dat niet had hoef jij je daar dus totaal niets van aan te trekken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb geen premium, wilde het halen voor de maps maar nu krijg ik er dus een aantal gratis. Goede reden om meteen met kneus rond te strooienAnyway, heb de deal van BF4 Premium toch gepakt, 34 ekkies is goedkoper dan alleen Premium los normaliter en nu kan ik de disk verkopen
Wel een aparte brug die je dan maaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik zei dus: als je je als premium lid benadeeld voelt ben je een kneus. Aangezien jij dat niet had hoef jij je daar dus totaal niets van aan te trekken.
Waarom heb je premium eigenlijk niet in oktober gekocht toen het maar 18 euro was?
Ik ga slechts voor een top 5:quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Cikx het volgende:
Hoe zien jullie eindejaarslijstjes eruit?
Aangezien ik dit jaar waarschijnlijk geen nieuwe games meer ga spelen ziet die van mij er ongeveer zo uit:
1. Dragon Age Inquisition
2. The Last of Us Remastered
3. The Wolf Among us
4. Diablo 3 Ultimate Evil Edition
5. Destiny
6. South Park The Stick of Truth
7. Divinity Original Sin
8. The Elder Scrolls Online
9. FIFA 15
10. Trials Fusion
De laatste twee zijn eigenlijk echt bij gebrek aan beter, voor mij is het een vrij matig game jaar geweest, vooral de eerste helft van 2014. Veel remakes ook.
Games die ik niet gespeeld heb dit jaar maar mijn lijstje wel gehaald zouden kunnen hebben: The Walking Dead season 1 en 2, sommige Nintendo games aangezien ik geen WiiU heb, The Vanishing of Ethan Carter, Far Cry 4, GTA 5 remake en Shadow of Mordor.
Denk haast niet dat je iemand zo gek krijgt om nog 30 eu neer te leggen voor bf4 zonder premium(zeker niet met deze aanbieding die er nu is) maar ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Wel een aparte brug die je dan maaktOmdat ik het toen niet door had, en dan zat ik nog met de disk. Als ik de disk nog voor 30 verkoop heb ik de game en premium digital voor 64 euro. Best prima gezien de replay-waarde.
Infamous en TR waren 2013 volgens mij? Maar wel goede gamesquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:06 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik ga slechts voor een top 5:
1. The last of us
2. The walking dead 1
3. Infamous Second Son
4. Tomb raider
5. Fifa 14
gelukkig duurt het maar 2 dagen, daarna weer volle mep. Ik gok maar een beetje op kerst waar men games als cadeau doet. Als ik er minder dan 18 euro voor vang ben ik pas duurder uit dan met de oktoberaanbieding.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef budvar het volgende:
[..]
Denk haast niet dat je iemand zo gek krijgt om nog 30 eu neer te leggen voor bf4 zonder premium(zeker niet met deze aanbieding die er nu is) maar ik hoop het voor je.
The Last of Us en Fifa 14 ook, walking dead nog ouder. Wat zegt dat over 2014 als gamejaarquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Infamous en TR waren 2013 volgens mij? Maar wel goede games
Jep, maar TLOU en TWD zijn in 2014 op de PS4 uitgekomen, dus heb die gewoon onder 2014 geschaard, anders was het helemaal triest geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:34 schreef n8n het volgende:
[..]
The Last of Us en Fifa 14 ook, walking dead nog ouder. Wat zegt dat over 2014 als gamejaar![]()
Daarom had ik het daar ook niet overquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, maar TLOU en TWD zijn in 2014 op de PS4 uitgekomen, dus heb die gewoon onder 2014 geschaard, anders was het helemaal triest geweest.
Aan je waardering voor films te zien, ben ik bang dat je de zak al opvreet nog voor dat hij mij bereiktquote:
ik denk dat DAI ook wel #1 zit bij mequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Cikx het volgende:
Aangezien ik dit jaar waarschijnlijk geen nieuwe games meer ga spelen ziet die van mij er ongeveer zo uit:
3. The Wolf Among us
5. Destiny
7. Divinity Original Sin
9. FIFA 15
10. Trials Fusion
De laatste twee zijn eigenlijk echt bij gebrek aan beter, voor mij is het een vrij matig game jaar geweest, vooral de eerste helft van 2014. Veel remakes ook.
Games die ik niet gespeeld heb dit jaar maar mijn lijstje wel gehaald zouden kunnen hebben: The Walking Dead season 1 en 2, sommige Nintendo games aangezien ik geen WiiU heb, The Vanishing of Ethan Carter, Far Cry 4, GTA 5 remake en Shadow of Mordor.
was I:SS niet januari ? *-)quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Infamous en TR waren 2013 volgens mij? Maar wel goede games
2014 was een top gamejaar :yquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:34 schreef n8n het volgende:
[..]
The Last of Us en Fifa 14 ook, walking dead nog ouder. Wat zegt dat over 2014 als gamejaar![]()
Ach dan staan we quitte... ik een baggerfilmsmaak, jij een baggersmaak kwa voetbal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aan je waardering voor films te zien, ben ik bang dat je de zak al opvreet nog voor dat hij mij bereikt
Maak je borst maar nat, bij mij heeft ie er 27 uur over gedaan (zonder dlc) maar heb wel draadloos..quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:03 schreef n8n het volgende:
Battlefield 4 staat na een uur installeren pas op 31%Doet net 10 minuten over de 31e procent, is dit normaal wat is deze?
quote:
Of je hangt je PS4 tijdelijk even met een kabeltje aan je route ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, bij mij heeft ie er 27 uur over gedaan (zonder dlc) maar heb wel draadloos..
Echt kut heb net 2 maanden geleden battlefield voor 24€ zonder dlc (in de aanbieding toen ook al )
gekocht . Als ik dit had geweten.... Maargoed wel fijn dat dlc 6 gratis voor iedereen wordt
man man man, heb bekabeld 90mbit internetquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, bij mij heeft ie er 27 uur over gedaan (zonder dlc) maar heb wel draadloos..
Echt kut heb net 2 maanden geleden battlefield voor 24€ zonder dlc (in de aanbieding toen ook al )
gekocht . Als ik dit had geweten.... Maargoed wel fijn dat dlc 6 gratis voor iedereen wordt
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:09 schreef n8n het volgende:
[..]
man man man, heb bekabeld 90mbit internet
Ik ook, toen met premium voor 18 eu. Maar ja dit spel is het meer dan waard en een opvolger is nog lang niet in zicht(Battlefield hardline is natuurlijk geen Battlefield).quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb wel een idee dat de antenne in zowel ps3 als ps4 niet heel goed zijn. Matige ontvangst hier. Tv er boven gewoon volle bak. Heb 'm hier ook aan een kabel hangen daardoor, maar ook dan twijfel ik nog over de snelheid van psn zelf.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Of je hangt je PS4 tijdelijk even met een kabeltje aan je route ofzo![]()
Klik helemaal links op je library dan zou deze in het begin moeten staan. En als je dan via dat elke keer je games start blijft deze daar ook staan. Verder heb ik zelf wel redelijk ontvangst met de wifi hier maar heb liever kabel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:25 schreef JK het volgende:
[..]
Heb wel een idee dat de antenne in zowel ps3 als ps4 niet heel goed zijn. Matige ontvangst hier. Tv er boven gewoon volle bak. Heb 'm hier ook aan een kabel hangen daardoor, maar ook dan twijfel ik nog over de snelheid van psn zelf.
Het menu voor de games etc, kan dat ook onder elkaar zoals op de ps3? Of moet je naar rechts zoeken tot je spel voorbij komt, wat je wilt spelen? Dat zou na heel wat downloads niet fijn zijn. Moet nog even wennen aan het menu.
Probably op zijn PS3 gekocht, daar heb ik hem ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:29 schreef Cikx het volgende:
[..]Ben die nog niet tegengekomen in de store, waar kun je die vinden?
Jammer, kreeg net een sprankje hoop dat die er misschien was voor de PS4, maar helaas.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:32 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Probably op zijn PS3 gekocht, daar heb ik hem ook
volgens mij is het max. 50mbps wat je krijgt. Deed 20 minuten over de eerste 6,5gb.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:25 schreef JK het volgende:
[..]
Heb wel een idee dat de antenne in zowel ps3 als ps4 niet heel goed zijn. Matige ontvangst hier. Tv er boven gewoon volle bak. Heb 'm hier ook aan een kabel hangen daardoor, maar ook dan twijfel ik nog over de snelheid van psn zelf.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:29 schreef Cikx het volgende:
[..]Ben die nog niet tegengekomen in de store, waar kun je die vinden?
PS3 jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:32 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Probably op zijn PS3 gekocht, daar heb ik hem ook
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Of je hangt je PS4 tijdelijk even met een kabeltje aan je route ofzo![]()
okquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:06 schreef Jiang153 het volgende:
Destiny is toch wel een zwaar vermakelijke game voor mij
Het gaat gewoon om het ideequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]ben niet zo'n laaf die 27 uur niet zonder ps4 kan
Ja gunst, die 2ms latency die erbij komt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Wifi op je pc of spelcomputerDat werkt toch 9 van de 10x niet lekker. Enige waar ik wifi voor gebruik is voor mijn mobiel. Voor de rest is alles gewoon via de kabel aangesloten
Want wifi stoort nooit? Je heb nooit last van andere signalen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja gunst, die 2ms latency die erbij komt.
Wat vind jij een redelijke prijs? En je heb inderdaad meeste mooie deals gemist van vorige weekquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:15 schreef pimuuuuuh het volgende:
Kan nergens meer de far cry 4 bundel meer vinden voor een redelijke prijs
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/playstation+4+console+(500+gb)+08976+far+cry+4_PS4.htmlquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef pimuuuuuh het volgende:
Haha ja 420 zag ik hem laatst op staan. wou ik in de avond gaan bestellen was hij er niet meer...
twitter:GKJJ twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 22:04:35Als ik de tweets van sommige goed ingewijde journalisten uit de VS mag geloven gaat Sony vol in de aanval dit weekend. Benieuwd. reageer retweet
Voor anniversary?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef Cikx het volgende:
twitter:GKJJ twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 22:04:35Als ik de tweets van sommige goed ingewijde journalisten uit de VS mag geloven gaat Sony vol in de aanval dit weekend. Benieuwd. reageer retweet
Misschien dat ze gewoon willen uitpakken bij die Game Awards, maar ik verwacht er niks van, dan kan het ook niet teleurstellen.quote:
Eerder bij PlayStation Anniversaryquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Misschien dat ze gewoon willen uitpakken bij die Game Awards, maar ik verwacht er niks van, dan kan het ook niet teleurstellen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:11 schreef pimuuuuuh het volgende:
Thanks friday. Is die site snel up to date zeg maar?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder bij PlayStation AnniversaryDat is hetzelfde weekend. Ik gok beelden Uncharted 4 en zulcks. En geruchten gaan dat er een Crash Bandicoot voor PS4 komt.
Daar gaan ze toch niet een event aan verneukenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien wel nieuws over Driveclub PS+!
Het zou een mooi begin zijn om beloftes waar te maken!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar gaan ze toch niet een event aan verneuken
Ik weiger de hype te geloven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder bij PlayStation AnniversaryDat is hetzelfde weekend. Ik gok beelden Uncharted 4 en zulcks. En geruchten gaan dat er een Crash Bandicoot voor PS4 komt.
Dan moeten ze Driveclub nog aardig verbouwen naar iets sociaalsquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou een mooi begin zijn om beloftes waar te maken!
Hier de agenda voor livestreamsquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik weiger de hype te geloven.
Wordt dit live gestreamd?
Tof, thanks!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier de agenda voor livestreams
http://blog.us.playstatio(...)ivestream-schedules/
Laat Kratos aub liggen, doe desnoods een Egyptische of Noorse spinoff, maar geen Kratos meer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:24 schreef Pheno het volgende:
God of war retrospective. Ja, me hoela, kom maar met de PS4-versie
Ik heb het woord Kratos niet genoemdquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat Kratos aub liggen, doe desnoods een Egyptische of Noorse spinoff, maar geen Kratos meer.
The Last Guardian.quote:
Ik ken je liefde voor halfnaakte rood/witte mannen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het woord Kratos niet genoemdVan mij mogen ze ook een andere godenrijk naar de klote helpen in een andere tijd.
Daarom houd ik zo van je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken je liefde voor halfnaakte rood/witte mannen.
Vanavond?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:32 schreef Kensuke het volgende:
Niet te veel verwachten jongens. Ik denk dat vanavond sowieso de grootste aankondigingen worden gemaakt.
Welke timezone is dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get Hype!
Mwoa, die Geoff gilt vooral hoeveel world premieres trailers hij heeft. En Mountain Dew en Doritos, natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Kensuke het volgende:
[..]
The Game Awards, over een paar uurtjes.
Hoop dat The Deer Hunter al is afgelopen dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Kensuke het volgende:
[..]
The Game Awards, over een paar uurtjes.
Zeker weten nieuwe games, is al aangekondigd. Wel waarschijnlijk slappe teasers, geen gameplay.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht enkel nieuwe trailers, geen echte aankondigingen.
Maar ik lees het morgenvroeg wel
Goeie smaak bro!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
1. Pi (1998)
2. Eraserhead (1977)
3. Pulp Fiction (1994)
4. Martyrs (2008)
6. Blue Velvet (1986)
8. Donnie Darko (2001)
9. Stalker (1979)
Hmm, dat is al meer dan ik verwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:37 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Zeker weten nieuwe games, is al aangekondigd. Wel waarschijnlijk slappe teasers, geen gameplay.
quote:
Van wat ik dit jaar gespeeld heb:quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Cikx het volgende:
3. The Wolf Among us
5. Destiny
7. Divinity Original Sin
9. FIFA 15
10. Trials Fusion
King Quest. Metal Gear Online. EA heeft wat te melden, Bethesda en Microsoft iig niet. Mja, ik ga er niet voor opblijvenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:37 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Zeker weten nieuwe games, is al aangekondigd. Wel waarschijnlijk slappe teasers, geen gameplay.
Jij weet het al?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
King Quest. EA heeft wat te melden, Bethesda en Microsoft iig niet. Mja, ik ga er niet voor opblijven
Bij alles +10 optellenquote:
Ach ik vond Destiny wel tof voor zo lang het duurde, maar dat komt vooral omdat ik die mystic sci-fi stijl zo tof vind.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Van wat ik dit jaar gespeeld heb:
1. The Binding of Isaac: Rebirth
2. The Last of Us
3. Towerfall Ascension
4. Hotline Miami
5. Fez
6. NHL 2015
7. Don't Starve
8. Shadow of Mordor
9. Hohokum
10. Pix the Cat
Helemaal onderaan staan Destiny en Watch DogsWaste of moneyZZ!
Persberichten onder embargo, allesquote:
Die deel je niet even achter de schermen? Tss. Misschien wel doen, want ik ga nieuwsposten om 3 uur.quote:
Ik zou toch zweren dat die xbox exclusive wasquote:6. South Park The Stick of Truth
Ik weet niets, anders was het al gelekt op NeoGAF. De genoemde titels hierboven zijn al bekend. En SF V natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:46 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Die deel je niet even achter de schermen? Tss. Misschien wel doen, want ik ga nieuwsposten om 3 uur.
Wel koptelefoon op en het liefst nog een beetje drugs erbij gebruikenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ach ik vond Destiny wel tof voor zo lang het duurde, maar dat komt vooral omdat ik die mystic sci-fi stijl zo tof vind.
Ben ook nog wel van plan Hotline Miami te halen trouwens, veel goede dingen over gehoord en ziet er wel leuk uit.
The Game Awards zijn er ook nog, altijd handig, twee events in een weekendquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij zitten jullie ernaast met die tijd?
Het PlayStation Experience evenement zal morgenavond om 19.00 uur Nederlandse tijd van start gaan met een persconferentie.
dat dus, want pacific is hier 9 uur later?
ooh! wtfquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
The Game Awards zijn er ook nog, altijd handig, twee events in een weekend
10quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij zitten jullie ernaast met die tijd?
Het PlayStation Experience evenement zal morgenavond om 19.00 uur Nederlandse tijd van start gaan met een persconferentie.
dat dus, want pacific is hier 9 uur later?
Ja dat zal wel dat die dan het best tot zijn recht komt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wel koptelefoon op en het liefst nog een beetje drugs erbij gebruiken
Ik heb dit jaar tot nu toe 61 games (uit)gespeeld.quote:1. Bayonetta 2 – [9,5]
2. Dark Souls II – [9,0]
3. Danganronpa: Trigger Happy Havoc [8,5]
4. The Evil Within – [8,0]
5. Persona Q – [8,0]
6. Shin Megami Tensei IV – [8,0]
7. Danganronpa 2: Goodbye Despair – [8,0]
8. Destiny – [8,0]
9. Transistor – [8,0]
10. Donkey Kong Country: Tropical Freeze – [8,0]
Beste games van voorgaande jaren die ik dit jaar heb gespeeld:
Zero Escape: Virtue’s Last Reward – [9,0]
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds – [8,5]
Brothers: A Tale of Two Sons – [8,5]
Dragon Age: Origins – [8,5]
Zou ook erg graag een WiiU in huis halen voor een aantal van deze games.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:51 schreef Kensuke het volgende:
Mijn lijstje:
[..]
Ik heb dit jaar tot nu toe 61 games (uit)gespeeld.
Bayo was echt top, alle levels gespeeld met puur plezier. Beste third-person actie-game ooit denk ik. Dark Souls II is de minste Souls, maar nog steeds een van de beste games. Danganronpa raad ik iedereen aan. Evil Within moet je van houden en de Mikami-referenties begrijpen. Destiny staat erin dankzij de verbeteringen die ze hebben doorgevoerd.
Nee, ik heb dus pas net Origins gespeeld (door de Inquisition hype). Ik hoop er nog aan toe te komen dit jaar. Goede kans dat het in mijn top 5 komt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zou ook erg graag een WiiU in huis halen voor een aantal van deze games.
Heb je geen Inquisition gespeeld trouwens?
Je moet er inderdaad wel wat tijd voor over hebben, ja. Op een aantal punten verschilt de game wel erg van Origins, maar het is zeker een toffe game.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Nee, ik heb dus pas net Origins gespeeld (door de Inquisition hype). Ik hoop er nog aan toe te komen dit jaar. Goede kans dat het in mijn top 5 komt.
Wii U is zeker de moeite (en geld) waard nu.
Zou tof zijn, en werd een keer tijd. Ze hebben lang genoeg geteased.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een online-event, dus ja, livestream. Ik blijf zeker op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:10 schreef Jimbo het volgende:
is er een livestream vanavond en zo ja, izjn er nog mensen die wakker blijven of ben ik de enige ?
Nah, spaar je de moeite maar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:57 schreef bombmannl het volgende:
Hoe is injustice: Gods among us? Downloaden waard?
Vorige week een wii u gekocht toevalligquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zou ook erg graag een WiiU in huis halen voor een aantal van deze games.
Heb je geen Inquisition gespeeld trouwens?
heb t de laatste tijd niet zo gevolgd, druk gehad enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:10 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het is een online-event, dus ja, livestream. Ik blijf zeker op.
Met een goeie router is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Want wifi stoort nooit? Je heb nooit last van andere signalen?
Mensen die denken dat latency de enigste reden is
Nou, in het verleden zijn Uncharted 3, Skyrim en Dark Souls II bij dit evenement aangekondigd. Dus het zou best groots kunnen zijn. Ik denk alleen dat het dit jaar niet zo groot wordt, verwacht dus niet een karrenvracht aan megatons.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb t de laatste tijd niet zo gevolgd, druk gehad enzo.
Wat zijn de verwachtingen ? Fallout 4 sowieso niet hoorde ik, melden ze vette nieuwe games aan of wordt t zn kut show als die Xbox day one event?
Hmm ik kijk wel of ik t uit houd dit keer, lig nu al half te slapen en als ik t zo hoor kan ik net zo goed morgen de recapp kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Nou, in het verleden zijn Uncharted 3, Skyrim en Dark Souls II bij dit evenement aangekondigd. Dus het zou best groots kunnen zijn. Ik denk alleen dat het dit jaar niet zo groot wordt, verwacht dus niet een karrenvracht aan megatons.
We weten dat Metal Gear Solid V Online wordt getoond. Verder nog niet zo heel veel. Ja, en Street Fighter is gelekt.
Maar het is gewoon lachen als je die shit live ziet net zoals bij de e3 ofzquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm ik kijk wel of ik t uit houd dit keer, lig nu al half te slapen en als ik t zo hoor kan ik net zo goed morgen de recapp kijken
OK, ga ik proberen, thanks.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Klik helemaal links op je library dan zou deze in het begin moeten staan. En als je dan via dat elke keer je games start blijft deze daar ook staan. Verder heb ik zelf wel redelijk ontvangst met de wifi hier maar heb liever kabel.
jep, maar elke x is t weer zn anticlimaxquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon lachen als je die shit live ziet net zoals bij de e3 ofz
Welke aflevering zit je. Ik heb hem net uitgespeeld op de Vitaquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn was ff vergeten hoe depri The Walking Dead ook alweer kan zijn
Dude, het is pas over 3.30 uur. Als je er al zo bij ligt denk ik niet dat je het vol gaat houden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep, maar elke x is t weer zn anticlimax
ligt nu ook echt op de bank, in een dillemma of ik naar bed ga of in bad, want ik heb t koud hier beneden...
en tegelijk ben ik te lui om op te staan, ookal ril ik van de kou
Heb inmiddels een blik klok opengetrokken en ben in bad gaan liggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:32 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Dude, het is pas over 3.30 uur. Als je er al zo bij ligt denk ik niet dat je het vol gaat houden.
Dit wist ik niet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat die xbox exclusive wasLoop al maanden te zoeken naar een tweedehandsje voor mij 360 voor een goede prijs, is hij gewoon op de PS4 te krijgen
Zie hem nergens voor de PS4quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit wist ik niet?binnenkort maar halen dan.
Is ook niet zo.quote:
Is overigens ook geen Xbox exclusive. PS3 en pc ook.quote:
Mjah, ben er vanaf het begin al niet enthusiast voor te krijgen. De setting spreekt me niet aan, de characters spreken me niet aan, het ziet er allemaal weer erg donker en bruinig uit, ik vind de graphics niet indrukwekkend, en het wordt weer een cover-shooter met een groepje, waar ik sowieso weinig om geef qua gameplay.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is overigens ook geen Xbox exclusive. PS3 en pc ook.
Kost nieuw 18 euro via Zavvi.
Maar goed, PS4. Wat vinden we van The Order? Vannacht nieuwe trailer getoond.
The Order 1886 gaat de lucht in
Ik vind de setting wel tof, maar ben nog niet zo zeker van de gameplay.
Een echte PS4 exclusive dus!quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik verwacht weer zo'n typische '7' game.
Ja, zou voor mij een instant buy zijnquote:
Ik zie ook liever dat ze met kleurige games komen, zoals Ratchet & Clank, Journey, Uncharted, No Man's World, etc etc.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een echte PS4 exclusive dus!
Eerste wat we zagen was die CGI trailer, en volgens mij zat daar nog geen gameplay bij. We zagen dus een serieuze donkere game in een (voor games) vrij originele setting, en misschien dat daarom veel mensen enthousiast werden. Toen duidelijk werd dat het lineaire cover-based gameplay zou worden, denk ik dat mensen al wat minder enthousiast werden. Daarnaast dachten we misschien aanvankelijk ook dat het rond de launch van de PS4 al zou uitkomen, en nu zijn we al een jaar verder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
The Order doet mij ook helemaal niets. Een game die toch een beetje door de mand lijkt te vallen, en alleen maar gehyped is omdat er in de aanloop naar de PS4 niets was om te laten zien.
Yeah, 500GB is lang niet meer genoeg deze gen. Jammer dat de prijzen van HDD's niet echt meer naar beneden lijken te gaan de laatste 1-2 jaar ofzo. Dat ging voorheen toch een stuk rapper.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:24 schreef Maraca het volgende:
Van het weekend maar eens een grote schoonmaak houden op m'n PS4. Heb nog 14GB over
omg wat vetquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Trailer No Man's Sky met een portal mechanic:
En muziek wordt gedaan door 65daysofstatic, wat alleen maar één van de tofste bands van de afgelopen 15 jaar is! Nu raak ik toch wel hyped!
Die pop-inquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Trailer No Man's Sky met een portal mechanic:
En muziek wordt gedaan door 65daysofstatic, wat alleen maar één van de tofste bands van de afgelopen 15 jaar is! Nu raak ik toch wel hyped!
Gaat hard ja. Maar die spellen nemen nu ook veel ruimte in beslag. Kijk naar GTAV bijvoorbeeld, die is 50gb.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:24 schreef Maraca het volgende:
Van het weekend maar eens een grote schoonmaak houden op m'n PS4. Heb nog 14GB over
Als ik nu al die gratis PSN spellen wegmieter. Kan ik ze dan nog altijd later weer downloaden zonder te hoeven betalen? En bij sommige van die spellen heb ik alle trofeeën. Blijven die wel gewoon bestaan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gaat hard ja. Maar die spellen nemen nu ook veel ruimte in beslag. Kijk naar GTAV bijvoorbeeld, die is 50gb.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik nu al die gratis PSN spellen wegmieter. Kan ik ze dan nog altijd later weer downloaden zonder te hoeven betalen?
En mijn edit?quote:
Dan kan de grote schoonmaak beginnenquote:
mooi, maar goed dat ik ben gaan slapen dusquote:
Zolang je PS+ hebt natuurlijk, zonder PS+ kun je ze niet meer downloaden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik nu al die gratis PSN spellen wegmieter. Kan ik ze dan nog altijd later weer downloaden zonder te hoeven betalen? En bij sommige van die spellen heb ik alle trofeeën. Blijven die wel gewoon bestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |