SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 06-12-2014 09:36:53 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Het kerstklokje van vorig jaar vond ik geniaal en ik vind het één van de mooiste die ik heb.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:12 schreef GotC het volgende:
Ik vond de aparte vormen juist leuk! Kerstbel enzoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heb net op de valreep een loopje van mossel gemist...
Dus bij deze geef ik het verzoek door:
1
2[b]26 december - [url=http://www.kangoeroeloop.nl/]Kangoeroeloop (Vught)[/url][/b]
[*] mosselmossel - 5, 7,5, 12 of 15kmNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat was 2012, in 2013 kreeg je een kerstboom.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het kerstklokje van vorig jaar vond ik geniaal en ik vind het één van de mooiste die ik heb.
Iemand trouwens bekend met deze: http://www.msm.no/polar-night-halfmarathon.242499.en.html (zelf niet geïnteresseerd, maar wellicht zijn er enkelen die hier wel warm voor lopen).![]()
Ik bedoel die boom ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat was 2012, in 2013 kreeg je een kerstboom.
Iemand trouwens bekend met deze: http://www.msm.no/polar-night-halfmarathon.242499.en.html (zelf niet geïnteresseerd, maar wellicht zijn er enkelen die hier wel warm voor lopen).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
M'n rugpijn begint echt héél erg minder te worden en z'n scherpte te verliezen! Kwam gewoon frist en pijnvrij het bed uit vanochtend! Dat vind ik fijn. Ook na het rennen nu geen extra pijn meer nu ik veel meer weet waar ik op moet letten tijdens het rennen. Ook de zware heuveltraining van gisteravond heeft geen sporen achtergelaten
Wel grappig om te zien dat ik nu met deze oefeningen, die ik voor de spiegel doe/moet doen, echt kan zien dat de kant waar ik last heb ook echt de zwakkere kant is. Been zakt bijvoorbeeld meer in bij optrekken andere knie, met die knie kom ik ook zonder problemen hoger en de balans op m'n linkerbeen is een stuk beter.Maar er zit verbetering in de oefeningen. Het gaat makkelijker en stabieler met de dag!
Ja doei.![]()
Ja, lekker makkelijkquote:Op donderdag 4 december 2014 10:31 schreef Wolve000 het volgende:
Heb net op de valreep een loopje van mossel gemist...
Dus bij deze geef ik het verzoek door:
[ code verwijderd ]![]()
Heb hem toegevoegd, met de aanname dat het om 2014 gaatVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Namens mossel, hartelijk dank! Ik gok ook 2014 ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk![]()
Heb hem toegevoegd, met de aanname dat het om 2014 gaat
Wilde 'm zelf toevoegen, hadden jullie net met z'n allen het topic volgeouwehoerd...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ok, die van 2012 vond ik een stuk mooier. Het idee is overigens wel leuk, want de BGL is ook echt (voor mij dan) de start van de kerstperiode. Zo voelt het althans.quote:
Toch wil ik graag een brug op de medaille. Ik vond de CPC-medaille van 2013 echt super met de pier erop.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
M'n rugpijn begint echt héél erg minder te worden en z'n scherpte te verliezen! Kwam gewoon frist en pijnvrij het bed uit vanochtend! Dat vind ik fijn. Ook na het rennen nu geen extra pijn meer nu ik veel meer weet waar ik op moet letten tijdens het rennen. Ook de zware heuveltraining van gisteravond heeft geen sporen achtergelaten
Wel grappig om te zien dat ik nu met deze oefeningen, die ik voor de spiegel doe/moet doen, echt kan zien dat de kant waar ik last heb ook echt de zwakkere kant is. Been zakt bijvoorbeeld meer in bij optrekken andere knie, met die knie kom ik ook zonder problemen hoger en de balans op m'n linkerbeen is een stuk beter.Maar er zit verbetering in de oefeningen. Het gaat makkelijker en stabieler met de dag!
Grappig dat het zo snel verbetert.
Ik ga ook de fysio oefeningen maar weer uit de kast trekken ja.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
"and track is usually covered with snow or ice".quote:Op donderdag 4 december 2014 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat was 2012, in 2013 kreeg je een kerstboom.
Iemand trouwens bekend met deze: http://www.msm.no/polar-night-halfmarathon.242499.en.html (zelf niet geïnteresseerd, maar wellicht zijn er enkelen die hier wel warm voor lopen).
Tot daar klonk het goedLopen over ijs is niet echt mijn sterkste kwaliteit vrees ik. Verder wel heel gaaf..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kortom, je zal zelf ook nog even hard moeten werken, anders loop je daar straks nog in je eentje rond te sjokken terwijl wij al aan het bier zitten!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Moblo:het ziet er naar uit dat je fit genoeg zult zijn voor de 29e!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jij had toch een verleden in de schaatssport? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Tot daar klonk het goedLopen over ijs is niet echt mijn sterkste kwaliteit vrees ik. Verder wel heel gaaf..
![]()
Ja dat wel, maar een halve marathon klunen lijkt me ook nietsquote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij had toch een verleden in de schaatssport? Of ben ik in de war met iemand anders?
Maar misschien zijn er wel manieren waarop je je schoenen kunt behandelen zodat je wel wat meer grip hebt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zit er sowieso dik in. Deze maand ga ik echter minder trainen dan in oktober en november, dus ik zal die training met jullie puur op talent moeten doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kortom, je zal zelf ook nog even hard moeten werken, anders loop je daar straks nog in je eentje rond te sjokken terwijl wij al aan het bier zitten!![]()
Ik vind het ook vrij opmerkelijk. Het lijkt bijna wel een soort placebo-effectquote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Grappig dat het zo snel verbetert.
Ik ga ook de fysio oefeningen maar weer uit de kast trekken ja.
Nee hoor, heb nog steeds wel last, maar gewoon zóveel minder. Belast het niet meer optimaal zeg maar, denk ik, door op te letten op houding (met deze specifieke kennis) en de oefeningen. Merk sowieso altijd wel dat ik met oefeningen vrij snel sterker word (of het nou yoga, pilates, jillian, whatever is), dus nou ja, yay!Vanmiddag even een rustig rondje over de trails hobbelen denk ik. Of weer 'n rondje durrep lettend op techniek, dat ging afgelopen week ook érg lekker. Fysio zei ook dat ik tijdens het rennen, als ik goed oplette en m'n best deed ook meteen m'n core kon versterken (niet te hard gaan), dus ik neem dat advies graag aan!
Ik vrees van wel!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Moblo:het ziet er naar uit dat je fit genoeg zult zijn voor de 29e!
Ja doei.![]()
Snowsteps bij de ANWB kopen voor 8 euro. Die schuif je om je schoenen, klaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar een halve marathon klunen lijkt me ook niets
Maar misschien zijn er wel manieren waarop je je schoenen kunt behandelen zodat je wel wat meer grip hebt![]()
Waar moet je op letten bij t lopen dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij opmerkelijk. Het lijkt bijna wel een soort placebo-effect
Nee hoor, heb nog steeds wel last, maar gewoon zóveel minder. Belast het niet meer optimaal zeg maar, denk ik, door op te letten op houding (met deze specifieke kennis) en de oefeningen. Merk sowieso altijd wel dat ik met oefeningen vrij snel sterker word (of het nou yoga, pilates, jillian, whatever is), dus nou ja, yay!Vanmiddag even een rustig rondje over de trails hobbelen denk ik. Of weer 'n rondje durrep lettend op techniek, dat ging afgelopen week ook érg lekker. Fysio zei ook dat ik tijdens het rennen, als ik goed oplette en m'n best deed ook meteen m'n core kon versterken (niet te hard gaan), dus ik neem dat advies graag aan!
[..]
Ik vrees van wel!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Haha, tja het vereist toch wel enige oefening vrees ik dus dan moet de kou hier ook wat doorzetten.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Snowsteps bij de ANWB kopen voor 8 euro. Die schuif je om je schoenen, klaar.
Ik heb me wel net opgegeven voor een 3daagse schaatscursus in de kerstvakantie, goed voor de stabiliteit van de enkels!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Actief m'n buikspieren aanspannen en zoveel mogelijk m'n bovenlichaam 'stil' houden, omdat die dus aan de rechterkant een knikje maakt/doorzakt wat eigenlijk alle problemen veroorzaakt. Op zich is dat niet zo heel raar, maar het is wel iets wat ik dus nooit gedaan heb. Ik rende altijd maar gewoonquote:Op donderdag 4 december 2014 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar moet je op letten bij t lopen dan?
Ja doei.![]()
Ik doe nu bij de atletiek wel eens van die loopscholingsoefeningen, zoals lopen met je handen boven je hoofd, of zelfs met een zware bal boven je hoofd of recht voor je, en dan merk je echt dat je bovenlichaam geneigd is alle kanten op te zwalken, zelfs al let je er nog opquote:Op donderdag 4 december 2014 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Actief m'n buikspieren aanspannen en zoveel mogelijk m'n bovenlichaam 'stil' houden, omdat die dus aan de rechterkant een knikje maakt/doorzakt wat eigenlijk alle problemen veroorzaakt. Op zich is dat niet zo heel raar, maar het is wel iets wat ik dus nooit gedaan heb. Ik rende altijd maar gewoon
Ja, vandaar dat stil ook tussen ' ' stondquote:Op donderdag 4 december 2014 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik doe nu bij de atletiek wel eens van die loopscholingsoefeningen, zoals lopen met je handen boven je hoofd, of zelfs met een zware bal boven je hoofd of recht voor je, en dan merk je echt dat je bovenlichaam geneigd is alle kanten op te zwalken, zelfs al let je er nog opHet is echt verdomd lastig wel, maar ik hoop er een gewoonte van te kunnen maken om zo te lopen zonder er echt bij na te denken. Nu moet ik echt om de zoveel minuten even me realiseren waar ik mee bezig ben en weer even 'herpakken', al houd ik het nu wel al weer langer vol dan vorige week, zeg maar
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: