quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BB heb ik al af.
Homeland nog niet aan begonnen, maar dat lijkt me "niet mijn ding".
Al zei ik dat van House of Cards ook qua thematiek vooraf. En dat was briljant.
Misschien dus toch maar eens proberen. Het is nu ff rustig in serieland. Winterstop.
Ik ben serieus, één grote weggeefhoek dat FHF. Ramvol met wijven die hun benen bij elkaar hadden moeten houdenquote:
Homeland zeker de moeite waard. S3 misschien de minste maar het net afgelopen S4 is weer heel sterkquote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BB heb ik al af.
Homeland nog niet aan begonnen, maar dat lijkt me "niet mijn ding".
Al zei ik dat van House of Cards ook qua thematiek vooraf. En dat was briljant.
Misschien dus toch maar eens proberen. Het is nu ff rustig in serieland. Winterstop.
S3 vond ik echt slecht maar dat trekt dus weer bij? Er komt ook een vijfde seizoen geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homeland zeker de moeite waard. S3 misschien de minste maar het net afgelopen S4 is weer heel sterk
Klopt. S5 ook weer langer in lengtequote:Op donderdag 4 december 2014 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
S3 vond ik echt slecht maar dat trekt dus weer bij? Er komt ook een vijfde seizoen geloof ik.
Komen nog 3 afleveringen (7-12, 14-12 en 21-12)quote:Op donderdag 4 december 2014 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homeland zeker de moeite waard. S3 misschien de minste maar het net afgelopen S4 is weer heel sterk
"sterk seizoen, beetje open einde"quote:Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komen nog 3 afleveringen (7-12, 14-12 en 21-12)
quote:Op donderdag 4 december 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sterk seizoen, beetje open einde".
Ik had even gekeken maar volgens mij trekt het niet helemaal het slag volk aan waarmee ik kerst zou willen vieren.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:34 schreef CherryLips het volgende:
O ik dacht dat je het alleen over dat ene topic had. Verder kom ik er nooit.
Paupersquote:Op donderdag 4 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had even gekeken maar volgens mij trekt het niet helemaal het slag volk aan waarmee ik kerst zou willen vieren.
FOK!kers?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had even gekeken maar volgens mij trekt het niet helemaal het slag volk aan waarmee ik kerst zou willen vieren.
Qtie! Ik woon nog steeds niet bij je in de buurtquote:
Dat schiet ook niet op! Tempo!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Qtie! Ik woon nog steeds niet bij je in de buurt
[..]quote:Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 december 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paupers
Ja ik weet het! Vorige week wezen kijken in de Meern, was best te doenquote:
Nee gekkie, dat is illegaal, zeker als je er daarna benzine overh.. laat maarquote:Op donderdag 4 december 2014 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, niet alle moeders op een hoop gooien
Er mag zo veel niet...quote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat is illegaal, zeker als je er daarna benzine overh.. laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |