Laatste paar dagen niet echt aan toe gekomen ivm afstuderen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:17 schreef FritsFlits het volgende:
Hoe ver ben je met het controleren van de lijst of alles klopt?
Ja dat soort nummers moet ik er ook nog in zetten. Worden niet gedraaid door 3FM en/of Radio 2quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:27 schreef Piebe het volgende:
[..]
Iron Maiden, Motörhead en Rammstein zouden er ook in moeten staan.
En Driver Seat is al sinds '99 een vaste waarde.
Wa?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat noobie me komt vertellen dat het walgelijke LARP-nummer het wel gehaald heeft.
Que?quote:
Zit je me eerst helemaal af te fikken over mijn LARP-keuze en dan nu de vermoorde onschuld spelen?quote:
Ahhhja, heb 'mquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je me eerst helemaal af te fikken over mijn LARP-keuze en dan nu de vermoorde onschuld spelen?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef Mandéra het volgende:
The Boxer Rebellion - Diamonds staat er gewoon in, fantastisch!
Echt één van de beste nummers van de afgelopen jaren hoor. Helemaal knap omdat het een relatief onbekende band is (die verder trouwens weinig bijzonders heeft gemaakt) en het er via vrije keuze in is gekomen.quote:
Alweer een goede post van laxus13.quote:
Keep moving vind ik juist zoveel beterquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt één van de beste nummers van de afgelopen jaren hoor. Helemaal knap omdat het een relatief onbekende band is (die verder trouwens weinig bijzonders heeft gemaakt) en het er via vrije keuze in is gekomen.
Die is ook goed jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keep moving vind ik juist zoveel beter
Staat er ook niet inquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keep moving vind ik juist zoveel beter
Ik had eerst 27-12 willen gaan maar was al meteen uitverkocht. Als je nu nog wil gaan is alles al bijna weg vanaf 23.00 uur. Zeik is dat je voor de rest maar een half uur ofzo kunt blijven. Dat is me de rit niet waard. Maar van 23.30 tot 02.00 uur is wel de moeite. Ik weet natuurlijk niet wat draait maarja, dat is dus maar een gok.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:57 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, ik wil ook heen maar weet nog niet welke dag
Bedankt voor de herinnering, die was ik net bijna vergeten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:00 schreef D. het volgende:
En die van Five ook niet denk ik
(Ja, het in met 'On' maar zonder ken ik geen)
Jij hebt nooit het foute uur geluisterd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Five? Er gaat vaag een belletje rinkelen. Boyband?
Na Take That, Backstreet Boys en 'N Sync moest er nog een andere platenmaatschappij ook een commerciële boyband hebben in die tijd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Five? Er gaat vaag een belletje rinkelen. Boyband?
Uiteraard, ik denk wel minstens een keer of 5.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verrek
Die staat er ook niet in idd
Bob zelf wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |