Ik heb meer met Rhapsody in Blue dan met deze nummers. (Vera Lynn en Billie Holiday) Al vind ik Glenn Millers In The Mood wel een tof liedje, en die is maar een jaar jonger.quote:Op maandag 8 december 2014 15:26 schreef laxus13 het volgende:
Ondanks dat de lijst zich steeds vernieuwd blijf ik het mooi vinden dat nummer uit 1939 gewoon in de lijst staan.
Och, die v500 lijst vond ik op zich, ook zonder voorkeuzelijst, ook redelijk beperkt in de breedte. Zelfde geldt voor de eindlijst van de top 100 hier op Fok!quote:Op zondag 7 december 2014 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt, maar de v500 vind ik persoonlijk vanwege diverse redenen muzikaal gezien interessanter. Bijvoorbeeld omdat de waan van de dag daar uitgebannen is.
De hoeveelheid mensen die stemt bij de top 2000 zegt ook geen donder over kwaliteit. Zeker niet aan de hand van een keuzelijst, omdat daardoor verrassingen makkelijker uitgebannen worden.
Ik kan van beide lijsten genieten, maar heb wel wat bezwaren hier en daar.
Hurt best hoog.quote:Op maandag 8 december 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / Top 2000 stemlijstjes - Wat vindt FOK!?
Radio 5 kan weg inderdaad, is niet onderscheidend. Radio 2 is juist compleet anders dan Radio 10 en wel onderscheidend, maar moet gecombineerd worden met 3fm eigenlijk. Gewoon 1 popzender, 1 klassieke zender en 1 jazzzender naast nieuwszender radio 1quote:
Verklaart al die opmerkelijke nieuwe binnenkomers in de lijst.Ze zijn al bezigquote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
. Radio 2 is juist compleet anders dan Radio 10 en wel onderscheidend, maar moet gecombineerd worden met 3fm eigenlijk.
Hilversum 1, 2, 3 en 4!quote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 5 kan weg inderdaad, is niet onderscheidend. Radio 2 is juist compleet anders dan Radio 10 en wel onderscheidend, maar moet gecombineerd worden met 3fm eigenlijk. Gewoon 1 popzender, 1 klassieke zender en 1 jazzzender naast nieuwszender radio 1
Paljasquote:
Nu nog een fatsoenlijke rock zender. Ik ben zelf een groot liefhebber van klassiek, maar het is voor mij onbegrijpelijk dat we 10000 NL-talige zenders hebben, klassieke zenders, jazz zenders, maar helemaal geen enkele echte rock/hard-rock zender.quote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 5 kan weg inderdaad, is niet onderscheidend. Radio 2 is juist compleet anders dan Radio 10 en wel onderscheidend, maar moet gecombineerd worden met 3fm eigenlijk. Gewoon 1 popzender, 1 klassieke zender en 1 jazzzender naast nieuwszender radio 1
Arrow?quote:Op maandag 8 december 2014 16:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nog nog een fatsoenlijke rock zender. Ik ben zelf een groot liefhebber van klassiek, maar het is voor mij onbegrijpelijk dat we 10000 NL-talige zenders hebben, klassieke zenders, jazz zenders, maar helemaal geen enkele echte rock/hard-rock zender.
Niet te ontvangen via de Ether. En dat is voornamelijk classic Rock. Waar is de hard-rock en soft-metal?quote:
Erik de Zwart. moet gewoon weer Countdown gaan presenteren en verder z'n mond houden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een beetje genieten dit jaar he mensen, wie weet is het de laatste keer
[ afbeelding ]
Ik heb liever dat-ie zich beperkt tot met zijn treintjes spelen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Erik de Zwart. moet gewoon weer Countdown gaan presenteren en verder z'n mond houden.
Dat is Tom Mulder.quote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb liever dat-ie zich beperkt tot met zijn treintjes spelen.
Die ook.quote:
Geen idee, maar vast mensen hier die dat wel wetenquote:Op zondag 7 december 2014 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoeveel nummers stonden er uiteindelijk in de keuzelijst?
Volgens mij stonden mijn vrije keuzes van vorig jaar er niet inquote:Op maandag 8 december 2014 14:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die vrije keuzes komen er voor m'n gevoel toch vaak in. Vooral populaire muziek van de afgelopen tijd. Maar bijvoorbeeld Queen of Elba was vorig jaar vaak op gestemd in de vrije keuzelijst. Dit jaar stond deze in de keuzelijst en ook in de Top zelf
Hee, dat zijn mijn grappen, Erik!quote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Erik de Zwart een paar jaar gelden bij de Top 2000 popquiz:
beelden van het paradiso concert van Nirvana. 1e vraag: welke band zagen we hier?
De Zwart: Pearl jam.
Hoe kan je Diamonds nou een van de beste nummers van The Boxer Rebellion vinden? De eerste drie cd's waren zoveel mooier dan de cd waar Diamonds op staat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt één van de beste nummers van de afgelopen jaren hoor. Helemaal knap omdat het een relatief onbekende band is (die verder trouwens weinig bijzonders heeft gemaakt) en het er via vrije keuze in is gekomen.
beperkt in de breedte is zeker waar. Maar ja 500 vs 2000 liedjes..quote:Op maandag 8 december 2014 15:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, die v500 lijst vond ik op zich, ook zonder voorkeuzelijst, ook redelijk beperkt in de breedte. Zelfde geldt voor de eindlijst van de top 100 hier op Fok!
Je kunt zeggen wat je wilt, beperkte voorkeuze, doorgestoken kaart, etc., maar in waar anders vind je RATM, Frans Bauer, Psy, Beatles,Queensryche en Brel in één lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |