Peter Jan Rens heeft het wel goed voor elkaar, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zoals Peter Jan Rens altijd zei: Geef nooit op.
Misschien kom ik volgend jaar wel iemand tegen die me leuk vindt.
Ik wilde die inb4 net maken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Stiekem ben ik wel jaloers op yats. Hij heeft een gewoon een jonge deerne tegenover hem zitten. Ik een beeldscherm. (inb4: met daarop afbeeldingen van jonge deernes)
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
En waar Yats ook geen leven na die avond meer heeft.
Ik ben niet alleenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Laten we gewoon onszelf voorhouden dat het alleen, achter ons beeldscherm, ook best gezellig is
Ja toch? Een jonge griet, mooie kiet en een prachtig lied!quote:Op woensdag 3 december 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Peter Jan Rens heeft het wel goed voor elkaar, ja.
Ik heb altijd nog een cam.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Laten we gewoon onszelf voorhouden dat het alleen, achter ons beeldscherm, ook best gezellig is
Bummer als je steeds andere fappende kerels tegenkomtquote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een cam.
Chatroulette. Hello. *fapfapfap*
Een bro-fap is The Dutch Rudder.....quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer als je steeds andere fappende kerels tegenkomt
bro-fap jeweet
Lang niet meer gedaan eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed tijdverdrijf is datquote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan geloof ik. Werd misselijk van alle peners.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet meer gedaan eigenlijk.
Misschien maar weer eens even een keertje gluren
Ken ik nietquote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bro-fap is The Dutch Rudder.....
It's universally accepted as not homosexual because you are only touching your friends elbow, but may be the most intimate non-gay act among two men as they are assisting in the ever beautiful act of masturbation.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.urbandictionar(...)ble%20Dutch%20Rudder
That sucksquote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie mezelf in de cam en ik denk alleen maar: ik moet die baard er af halen.
Hij is een beetje buiten proportie gegroeid.
Ik kan niet eens genieten van alle mannen die daar zitten.
Ben je weer aan het bigmeatrick'en?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie mezelf in de cam en ik denk alleen maar: ik moet die baard er af halen.
Hij is een beetje buiten proportie gegroeid.
Ik kan niet eens genieten van alle mannen die daar zitten.
Wel koud.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |