Fylax - It'll make me crazyquote:
quote:
Popjequote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tnx, alleen wel jammer dat je mij geen popje noemt
Ja ik zie het.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tarwegras is wel te vinden. En poeder zeker
Ah handig _o- en goedemorgenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
Goffedomme, ik had iets afgesproken maar was in slaap gevallen
Goedemorgenquote:
Apres dutje doenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja vet erg, ik zou vandaag even gaan oefenen op de FP![]()
Is Fokker nu aan het draaien?
Yepquote:
Is voor meerdere dingen goed, maar energie schijn je er van te krijgen, en puur natuur dus beter als pilletjequote:
Ja poeder besteld.quote:
Oh, zon superfood ding dusquote:Op woensdag 3 december 2014 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Is voor meerdere dingen goed, maar energie schijn je er van te krijgen, en puur natuur dus beter als pilletje
quote:Een kleine studie in 2002 heeft overigens wel aangetoond te helpen bij pijnen, ontsteking en rectale bloedingen.
Ja in principe wel, maar ik ben echt veel te energieloos de laatste tijd en mijn vriendin zei dat dit bij haar goed hielp, dus proberen maar.quote:
Voor ontstekingen etc doet het echt geen reet...haha pun intended.quote:
Ik ben benieuwd of het gaat helpen. Zeer nieuwsgierig zelfs.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in principe wel, maar ik ben echt veel te energieloos de laatste tijd en mijn vriendin zei dat dit bij haar goed hielp, dus proberen maar.
http://www.optimalegezond(...)-steeds-populairder/
Daar gaat je datequote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
Goffedomme, ik had iets afgesproken maar was in slaap gevallen
Ik ook. Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het gaat helpen. Zeer nieuwsgierig zelfs.
Ik wilde gaan slapenquote:
Schaapje?quote:
Blijkbaar had ik ff downtime nodig.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende keer eerder wakker worden
Blijkt wel weerquote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik ff downtime nodig.
Ik werd aangeschoten wakker en ga nu gewoon verder waar ik gebleven wasquote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb nog te weinig drank op
Welterustenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Kally het volgende:
Ja ik laat jullie achter met die foute ACT
Kusjon liefjons
Koezziequote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Kally het volgende:
Kusjon liefjons
Trustenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Kally het volgende:
Kusjon liefjons
Ojee...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch maar eens de boel wakkerschudden zo
Beter.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch maar eens de boel wakkerschudden zo
Wutquote:Op woensdag 3 december 2014 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo meteen gaan we het over je achterwerk hebben.
Vooral doenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier hou ik ook wel van ja, had ik zo zelf kunnen draaien
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje onzin om nu nog een streamserver er bij te nemen om dat nummer te gaan draaien
Ik ga wel door tot 23:00. Tenzij er veel fans zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 22:28 schreef YokiKater het volgende:
Hoelang gaat dit nog door want dan weet ik of ik de bier yakuza langs moet laten komen of niet.
Ik ben aan de chipsquote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Thuisbezorgd.nl ligt al de hele avond onder DDoS, dus dan wordt het maar justeat.. beetje raar als je alleen maar drinken besteld.
Vind beide waardeloos. een goede etenbestelsite zou een gat in de markt zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Thuisbezorgd.nl ligt al de hele avond onder DDoS, dus dan wordt het maar justeat.. beetje raar als je alleen maar drinken besteld.
Zo krijg ik jullie nooit in bedquote:Op woensdag 3 december 2014 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Maar lekkere muziekjes ACT -F
Ik ben tot nog toe Fan
Ik vind thuisbezorgd wel een goede. Ligt misschien ook aan de plaats waar je zit of restaurants waar je besteld.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind beide waardeloos. een goede etenbestelsite zou een gat in de markt zijn
Pfff. heb je geen supermarkt in de buurt die bezorgd? Dat is toch veels te duur manquote:Op woensdag 3 december 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind thuisbezorgd wel een goede. Ligt misschien ook aan de plaats waar je zit of restaurants waar je besteld.
Maarja, ik laat meestal bier komen.. vandaag ook weer voor 40 euro of zo
Ja, het is zonde geld.. ik moet beter inkopen doen of er iets anders op verzinnen. Of eigenlijk moet ik stoppen met drinken.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pfff. heb je geen supermarkt in de buurt die bezorgd? Dat is toch veels te duur man
Dat laatste is ook een optie jaquote:Op woensdag 3 december 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het is zonde geld.. ik moet beter inkopen doen of er iets anders op verzinnen. Of eigenlijk moet ik stoppen met drinken.
Ik voel hetquote:Op woensdag 3 december 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er 4, 2 voor mijzelf en 2 voor de buurt
Scherpquote:Op woensdag 3 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Het is geen pistol maar een revolver kut!
Nah, in een pistool kan je nog losse flodders stoppen. Russian Roulette met een pistool is wel mogelijk, je krijgt er alleen wel brandwonden van.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch slim van die vent; altijd prijs
Misschien hebben ze het gebruikt?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Doet me denken aan GTA4 dat laatste stukje
Klein beetje maarquote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, in een pistool kan je nog losse flodders stoppen. Russian Roulette met een pistool is wel mogelijk, je krijgt er alleen wel brandwonden van.
Die moet ik nog steeds even uitspelen, al een tijdje niet meer mee bezig geweest.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Doet me denken aan GTA4 dat laatste stukje
Moet je alleen wel heel goed zijn in vergeten in welke volgorde je ze er in hebt gedaan, want flodders zien er totaal anders uit dan kogels.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, in een pistool kan je nog losse flodders stoppen. Russian Roulette met een pistool is wel mogelijk, je krijgt er alleen wel brandwonden van.
Uiteraard, dit moet dan ook door een ander gedaan worden. Anders heeft het idd geen nut.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je alleen wel heel goed zijn in vergeten in welke volgorde je ze er in hebt gedaan, want flodders zien er totaal anders uit dan kogels.
Dat moet je aan een blinde overlaten.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je alleen wel heel goed zijn in vergeten in welke volgorde je ze er in hebt gedaan, want flodders zien er totaal anders uit dan kogels.
En dan hopen dat diegene geen hekel aan je heeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uiteraard, dit moet dan ook door een ander gedaan worden. Anders heeft het idd geen nut.
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan hopen dat diegene geen hekel aan je heeft.
Alsof die dat niet voelen dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat moet je aan een blinde overlaten.
Ja, hij is traag deze keer.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Yoki, de vraag blijft natuurlijk: Gaat er nog bier komen?
Thuis bezorgd:quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Yoki, de vraag blijft natuurlijk: Gaat er nog bier komen?
Kans is één op zes. Ik neem de dobbelsteen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
Russisch Roulette met een plaffertjes revolver is wel een leuk bierspelletje.
Gewoon zo'n trailer in de achtertuinquote:Op woensdag 3 december 2014 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou een goede oplossing zijn
Gewoon dit in je achtertuin:quote:Op woensdag 3 december 2014 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n trailer in de achtertuin
New Kids style.. bam! dwars door mijn tuinmuur heen. Tuin vol met blikken bier.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n trailer in de achtertuin
Is mijn balkon te klein voorquote:Op woensdag 3 december 2014 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon dit in je achtertuin:
[ afbeelding ]
Met deze temperaturen niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Gaat die mafkees "eet smakelijk" zeggen..
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Gaat die mafkees "eet smakelijk" zeggen..
Ik heb nu bij een italiaan besteld, die komen altijd met de auto.. als het echt laat wordt dan bestel ik bij de Japanner.. dat kan gewoon tot 03.00 uurquote:Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met deze temperaturen niet zo vreemd natuurlijk.
Destroy them with lasers - Knife Party.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:11 schreef ACT-F het volgende:
En nu spacen onder het genot van lasereffecten.
Hold that knife down!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Destroy them with lasers - Knife Party.
Mijn buurman vind dat het zachter moet. Ik vroeg of hij bier moest hebben maar hij wilde slapen, dus ik heb mijn koptelefoon gepakt.quote:
I knowquote:Op woensdag 3 december 2014 23:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een inferno is hier prima te regelen hoor
Oh sorry, wist niet dat je je zo aangevallen zou voelen! Is Radio49 gestopt ofwat?quote:
Disco van de helquote:
Oh jeequote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik kom jou even kriebelen
Nee, R49 is er ook nog. Je mag nu kiezen tussen 2 radiostations. Super deluxe!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je je zo aangevallen zou voelen! Is Radio49 gestopt ofwat?
Ik voel me niet aangevallen hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je je zo aangevallen zou voelen! Is Radio49 gestopt ofwat?
Nee ik voel me kut, dus dan kom ik niet kriebelen. Even wachten tot ik me weer wat lekkerder voel.quote:
Lig je er nu warmpjes bij dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Disco van de hel.
Ik lees een boek met Dante's Goddelijke Komedie als onderwerp. Vandaar Inferno.
Oke gelukkig! HOI BEDANKT VOOR JE GASTVRIJHEID dan!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen hoordat was een zwaai van HOI WELKOM.
En radio49 bestaat ook nog. Alleen wij komen er naast.
Als je wil draaien, laat het dan even weten, dan maak ik een account voor je
Arme buurman.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef YokiKater het volgende:
Dit nummer!![]()
Ik ga weer even dansen.
Jij zei dat ik moest oppassenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee ik voel me kut, dus dan kom ik niet kriebelen. Even wachten tot ik me weer wat lekkerder voel.
Wij dansen wel:quote:Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke gelukkig! HOI BEDANKT VOOR JE GASTVRIJHEID dan!
Ik wil binnenkort zeker wel even draaien
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke gelukkig! HOI BEDANKT VOOR JE GASTVRIJHEID dan!
Ik wil binnenkort zeker wel even draaien
* Beltquote:Op woensdag 3 december 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben toch al de badass van de straat, zolang er geen poltie komt is het helemaal goed.
Op mijn facebook staat ergens een fotoquote:Op woensdag 3 december 2014 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik probeer me er een beeld bij te vormen
K3 en Kabouter Plop hebben m'n voorkeur, maar soms ook wel eens iets anders. Nee ik draai veel muziek van nu met een uitschieter naar lekkere oude meeblêrmuziek en oude hitsquote:Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Altijd leuk. Wat voor muziek draai je allemaal?
Anders steek je er een mes inquote:Op woensdag 3 december 2014 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja dat moet je zeker! Hou je rug in de gaten..
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
K3 en Kabouter Plop hebben m'n voorkeur, maar soms ook wel eens iets anders. Nee ik draai veel muziek van nu met een uitschieter naar lekkere oude meeblêrmuziek en oude hits
Trusten!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:28 schreef Samzz het volgende:
Oké, oké, het was me een woest genoegen. Ik en mijn pandavest gaan nu slapen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:28 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:28 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden voor de KLPD gedaan. Het mocht wat kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
23:35:04 Calvin Harris - Billboard Hot 100 - Blame (Feat. John Newman) Current Songquote:
Drei, vier meter bier!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Er is wat unieks gebeurd vandaag!
Ik was in de lounge op het vliegveld en dronk cola ipv bier.Waar bist du dan? Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu thuis. Was vanmorgen even in Oslo.quote:
Even met het vliegtuig op en neerquote:Op woensdag 3 december 2014 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis. Was vanmorgen even in Oslo.
Get to da choppah!!! doodnormaal daarquote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even met het vliegtuig op en neer, Wat een luxe
Als ik met de auto was gegaan was ik nog niet teruggeweest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even met het vliegtuig op en neer, Wat een luxe
Heli heb ik nog steeds geen gebruik van kunnen maken helaas. Maar ze vliegen af en aan inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Get to da choppah!!! doodnormaal daar
Hier in Emmeloord hebben we alleen een busquote:Op woensdag 3 december 2014 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik met de auto was gegaan was ik nog niet teruggeweest waarschijnlijk.
Vlieg is geen luxe, het is gewoon een soort van OV maar dan anders.
[..]
Heli heb ik nog steeds geen gebruik van kunnen maken helaas. Maar ze vliegen af en aan inderdaad.
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 3 december 2014 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik met de auto was gegaan was ik nog niet teruggeweest waarschijnlijk.
Vlieg is geen luxe, het is gewoon een soort van OV maar dan anders.
[..]
Heli heb ik nog steeds geen gebruik van kunnen maken helaas. Maar ze vliegen af en aan inderdaad.
Slapenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo maar eens opnieuw een tukkie doen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo maar eens opnieuw een tukkie doen.
Die gaat vast ook naar Schiphol, eventueel met overstap. En dan kan je met een Airbus verder.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier in Emmeloord hebben we alleen een bus
Na een keer of 200-300 ofzo gaat de lol er wel vanaf hoor.quote:
Ik kan mij er iets bij voorstellen, maar toch.. de bus of een vliegtuigje.. Nederland of Noorwegen.. Mwah.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:50 schreef Fogel het volgende:
Na een keer of 200-300 ofzo gaat de lol er wel vanaf hoor.
nah, inderdaad eerst overstappen op de trein. Maar al met al ben je dan bijna 2 uur verder, en nog geen 120 kilometer van huisquote:Op woensdag 3 december 2014 23:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die gaat vast ook naar Schiphol, eventueel met overstap. En dan kan je met een Airbus verder.
[..]
Na een keer of 200-300 ofzo gaat de lol er wel vanaf hoor.
Ohja, dit keer maar wel wakker worden danquote:Op woensdag 3 december 2014 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een afspraak staan.
Neem een raket. Million miles from homequote:Op woensdag 3 december 2014 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nah, inderdaad eerst overstappen op de trein. Maar al met al ben je dan bijna 2 uur verder, en nog geen 120 kilometer van huis
Komt wel goed, even een nachtje slapen, powerontbijt. hoppa!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, dit keer maar wel wakker worden dan
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neem een raket. Million miles from home
Trustenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt wel goed, even een nachtje slapen, powerontbijt. hoppa!
Dat.quote:
Ik 2quote:Op woensdag 3 december 2014 23:57 schreef YokiKater het volgende:
Tijdens de ACT-F show heb ik 10 biertjes gedronken.
Aan het werkquote:Op woensdag 3 december 2014 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook gezellig
Kom je vrijdagavond ook luisteren? Dan doe ik weer een skypeshow!
Oh top! Daar wil ik bij zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook gezellig
Kom je vrijdagavond ook luisteren? Dan doe ik weer een skypeshow!
Ik 0quote:Op woensdag 3 december 2014 23:57 schreef YokiKater het volgende:
Tijdens de ACT-F show heb ik 10 biertjes gedronken.
Je moet mij ook niet na willen doen, dat is geen goed verhaal.quote:
Ik trek dat niet meerquote:Op woensdag 3 december 2014 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet mij ook niet na willen doen, dat is geen goed verhaal.Het is dat ik tot 13.00 uur kan uitslapen.
Mag ik de helftquote:Op woensdag 3 december 2014 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
12 uur per dag werken. Dat is pas hardcore [ afbeelding ]
Pfff.. dat deed ik standaard man. Van 0430 tot 1630.. en dan vaak nog overwerken tot 2130. Nooit meer!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
12 uur per dag werken. Dat is pas hardcore [ afbeelding ]
Er is meer werk dan datquote:
dan heb je vast leuk werkquote:Op donderdag 4 december 2014 00:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is meer werk dan datAls ik het aankon ging ik wel 80 uur werken. Maar het moet wel leuk blijven
Ook lekkerquote:Op donderdag 4 december 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
Ik hou het vanavond bij Famous Grouse. En over een uur of 6 mag ik weer opstaan
Thnxs voor het draaien man! I loved it!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigen baas![]()
Tijd om af te taaien na dit nummer
Ja ik ga ook even wat anders doen. Aan de website werkenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigen baas![]()
Tijd om af te taaien na dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |