Zo krijg ik jullie nooit in bedquote:Op woensdag 3 december 2014 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Maar lekkere muziekjes ACT -F
Ik ben tot nog toe Fan
Ik vind thuisbezorgd wel een goede. Ligt misschien ook aan de plaats waar je zit of restaurants waar je besteld.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind beide waardeloos. een goede etenbestelsite zou een gat in de markt zijn
Pfff. heb je geen supermarkt in de buurt die bezorgd? Dat is toch veels te duur manquote:Op woensdag 3 december 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind thuisbezorgd wel een goede. Ligt misschien ook aan de plaats waar je zit of restaurants waar je besteld.
Maarja, ik laat meestal bier komen.. vandaag ook weer voor 40 euro of zo
Ja, het is zonde geld.. ik moet beter inkopen doen of er iets anders op verzinnen. Of eigenlijk moet ik stoppen met drinken.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pfff. heb je geen supermarkt in de buurt die bezorgd? Dat is toch veels te duur man
Dat laatste is ook een optie jaquote:Op woensdag 3 december 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het is zonde geld.. ik moet beter inkopen doen of er iets anders op verzinnen. Of eigenlijk moet ik stoppen met drinken.
Ik voel hetquote:Op woensdag 3 december 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er 4, 2 voor mijzelf en 2 voor de buurt
Scherpquote:Op woensdag 3 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Het is geen pistol maar een revolver kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |